hirdetés

Az egyetemisták toborzása volt az EFOTT igazi slágere

Idén is kilátogattunk az EFOTT-ra – lánykori nevén: Egyetemisták és Főiskolások Országos Turisztikai Találkozója –, megnéztük, mely cégek és márkák települtek ki, illetve milyen üzenetekkel, aktivitásokkal készültek a fesztiválra. Sokan a hr-es szemléletet képviselték, és hagyományosan felbukkant néhány olyan márka is, amelyeknek nem terem babér a szigetes fesztiválokon. Rengeteg kép és szavazás!

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Amennyiben szeretne előfizetni, itt megteheti.

E-mail cím:
Jelszó:
Szerényi Szabolcs, főszerkesztő-helyettes
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Margaret Ann Dowling itthon korábban többek között a Marquard Media régiós vezérigazgatója volt.

4 éve dolgozik a Telenornál, a szakterületén komoly kihívásokat hozott a koronavírus. 

A héten elstartol a Telex.hu - jelentette be Kárpáti Márton alapító a Nagy Kreatív Hét fizetős online tartalmakról szóló kerekasztal-beszélgetésében. A Central is további fizetős tartalmakat tervez.

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!