hirdetés
hirdetés
hirdetés

Vasárnapig még kitöltheted az Ügynökségi Népszámlálást

Már majdnem ezren megtették. Az eddigi adatok alapján még a reklámszakmában is különbség van az azonos tapasztalatú női és férfi dolgozók fizetése között.

hirdetés

Kreatívok és accountok töltötték ki eddig legnagyobb számban az Ügynökségi Népszámlálást. A Kreatív által is támogatott projektet Marosi Gergő, a Mito és Nagy László, az ACG kreatívigazgatója indította útjára, hogy „átfogó és reális képet” kapjanak a szakmáról: például demográfiai és fizetési statisztikák is készülnek a természetesen névtelen adatokból.

A csaknem ezer kitöltőből 398-an kreatívok, 381-en ügyfélkapcsolaton dolgoznak, 53 százalékuk nő, 47 százalékuk férfi. Egy százalék híján a felük integrált ügynökségnél dolgozik, és túlnyomórészt budapesti a szakma: vidékről 5 százaléknyi, külföldről 2 százaléknyi kitöltés érkezett. A válaszokat, amelyeket a Kreatív februári számában részleten is bemutatunk, még december 9-e, vasárnap végéig várják azoktól, akik eddig halogatták, itt lehet szépen kitölteni.

Az egy hete rendezett Nagy Kreatív Napon ezek alapján a kitalálók már mutattak néhány előzetes eredményt, ezekből például nyugtalanító különbség kezdett kirajzolódni az összehasonlítható pozícióban dolgozó férfi és női alkalmazottak fizetése között, persze az előbbiek javára. De a válaszokból az is kiderül majd, hogy mik a legfrusztrálóbb dolgok az ügynökségi létben, és milyen ügyfeleket kerülnének el a magyar ügynökségi dolgozók a legnagyobb ívben.

Az eredményeket a Kreatív februári számában részletesen is feldolgozzuk.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A csókolózó pár fotója 1800 kommentet kapott egy nap alatt.

A mobilozó gyalogosok allegóriáiként jelennek meg az elmaszkírozott arcú fiatalok.

A kezdeményezés nem független a Láncfűrész Akadémiától.

Joe ágyba viszi a reggelit, Sarah pedig időben felkel, és nem csak úgy összekaparja magát.

Nagyon forró dalra épül a szénhidrátcsökkentett sör Valentin napra időzített kampánya.

hirdetés

Merre tart az orvostudomány a digitalizált világban? Hogyan segíthet a technológia az egészség megőrzésében? Megtudhatod az első MOST Fórumon február 21-én (x)

A Magyar Instagram Körkép 3.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése, a turisztikai szektorra fókuszálva február 19-én. BETELT!

A HRKOMM Award 2018 nyertes pályázatainak bemutatása február 20-án.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 22.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye! A verseny shortlistesei és a díjazottjai pontokat szereznek az M+Listán! Nevezési határidő: március 8.

PR workshop a Prizma Kreatív PR Díj kiemelkedő kampányainak bemutatására március 12-én!

Március 13-án ismét megrendezzük néhány órás Facebook, Instagram workshopunkat, ahol gép előtt, az oktatóval együtt, a saját accountunkra belépve közösen végigvesszük, hogy adjunk fel hirdetést.

Hasznos ötleteket, tapasztalatokat és gyakorlati megoldásokat mutatni a munkaerő-megtartással és -hiánnyal küzdő belső kommunikációs csapatoknak. Időpont: március 20., 09.00

Idei kétnapos konferenciánk fókuszában a fogyasztó lesz. Dátum: 2019.04.25-16. Helyszín: Avalon Resort&SPA, Miskolc

hirdetés
hirdetés