hirdetés
hirdetés
hirdetés

Vasárnapig még kitöltheted az Ügynökségi Népszámlálást

Már majdnem ezren megtették. Az eddigi adatok alapján még a reklámszakmában is különbség van az azonos tapasztalatú női és férfi dolgozók fizetése között.

hirdetés

Kreatívok és accountok töltötték ki eddig legnagyobb számban az Ügynökségi Népszámlálást. A Kreatív által is támogatott projektet Marosi Gergő, a Mito és Nagy László, az ACG kreatívigazgatója indította útjára, hogy „átfogó és reális képet” kapjanak a szakmáról: például demográfiai és fizetési statisztikák is készülnek a természetesen névtelen adatokból.

A csaknem ezer kitöltőből 398-an kreatívok, 381-en ügyfélkapcsolaton dolgoznak, 53 százalékuk nő, 47 százalékuk férfi. Egy százalék híján a felük integrált ügynökségnél dolgozik, és túlnyomórészt budapesti a szakma: vidékről 5 százaléknyi, külföldről 2 százaléknyi kitöltés érkezett. A válaszokat, amelyeket a Kreatív februári számában részleten is bemutatunk, még december 9-e, vasárnap végéig várják azoktól, akik eddig halogatták, itt lehet szépen kitölteni.

Az egy hete rendezett Nagy Kreatív Napon ezek alapján a kitalálók már mutattak néhány előzetes eredményt, ezekből például nyugtalanító különbség kezdett kirajzolódni az összehasonlítható pozícióban dolgozó férfi és női alkalmazottak fizetése között, persze az előbbiek javára. De a válaszokból az is kiderül majd, hogy mik a legfrusztrálóbb dolgok az ügynökségi létben, és milyen ügyfeleket kerülnének el a magyar ügynökségi dolgozók a legnagyobb ívben.

Az eredményeket a Kreatív februári számában részletesen is feldolgozzuk.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A márka eddig nem volt jelen a közösségi médiában.

A Nielsen számításai szerint csak 2 saját gyártású Netflix-széria van a top tízben. Ráadásul lehet, hogy hamarosan mindkét klasszikust elveszíti a Netflix.

Az előadó az ügynökségeknek is üzent egy friss interjúban.

Simon Balázs rendezése mellett a Freakin' Disco és a FAQ Színház klipje is esélyes a díjra.

A rendezvényügynökség célja, hogy ezzel bekerüljenek az európai vérkeringésbe.

hirdetés

Vedd kezedbe (akár magán, akár szervezeti) céljaidat és dolgozz velük! Vágyakból célok! Változásmenedzsment workshop Limpár Imrével május 14-én

Az MPRSZ tavaly negyedik alkalommal hirdette az Employer Branding Awardot. Május 14-én ezeket a díjnyertes megoldásokat ismerhetik meg a résztvevők.

Mostantól még sűrűbben találkozunk! Ha részt veszel a konferencián, előrébb leszel, mint a konkurenciád. 2018.05.16.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye! A verseny shortlistesei és a díjazottjai pontokat szereznek az M+Listán! Díjátadó: május 16.

Ne róluk, hanem velük beszélgessünk! Kékgallérosoktól , IT-soktól, Y-os tehetségektől, kismamáktól lehet kérdezni egy nyitott kerekasztal-beszélgetés keretében május 22-én.

A Magyar Instagram Körkép 4.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése. Az aktuális globális és hazai trendek és érdekességek (fun fact-ek) bemutatása, mindezt az adatvezérelt marketing gondolkodás, az adatvizualizáció eszköztárának demonstrálása mellett.

Idén is Sales&Pszichológia konferencia. Foglald le helyed most! 2019.05.28.

Egyre több az aktív, fizetőképes ötvenes és hatvanas fogyasztó - a te célcsoportodban is. Elmondjuk, hogyan kommunikálj velük, nekik!

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop június 6-án, limitált létszámmal.

hirdetés
hirdetés