hirdetés
hirdetés
hirdetés

Vasárnapig még kitöltheted az Ügynökségi Népszámlálást

Már majdnem ezren megtették. Az eddigi adatok alapján még a reklámszakmában is különbség van az azonos tapasztalatú női és férfi dolgozók fizetése között.

hirdetés

Kreatívok és accountok töltötték ki eddig legnagyobb számban az Ügynökségi Népszámlálást. A Kreatív által is támogatott projektet Marosi Gergő, a Mito és Nagy László, az ACG kreatívigazgatója indította útjára, hogy „átfogó és reális képet” kapjanak a szakmáról: például demográfiai és fizetési statisztikák is készülnek a természetesen névtelen adatokból.

A csaknem ezer kitöltőből 398-an kreatívok, 381-en ügyfélkapcsolaton dolgoznak, 53 százalékuk nő, 47 százalékuk férfi. Egy százalék híján a felük integrált ügynökségnél dolgozik, és túlnyomórészt budapesti a szakma: vidékről 5 százaléknyi, külföldről 2 százaléknyi kitöltés érkezett. A válaszokat, amelyeket a Kreatív februári számában részleten is bemutatunk, még december 9-e, vasárnap végéig várják azoktól, akik eddig halogatták, itt lehet szépen kitölteni.

Az egy hete rendezett Nagy Kreatív Napon ezek alapján a kitalálók már mutattak néhány előzetes eredményt, ezekből például nyugtalanító különbség kezdett kirajzolódni az összehasonlítható pozícióban dolgozó férfi és női alkalmazottak fizetése között, persze az előbbiek javára. De a válaszokból az is kiderül majd, hogy mik a legfrusztrálóbb dolgok az ügynökségi létben, és milyen ügyfeleket kerülnének el a magyar ügynökségi dolgozók a legnagyobb ívben.

Az eredményeket a Kreatív februári számában részletesen is feldolgozzuk.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

A GVH szerint megtévesztették a fogyasztókat a Most generáció kampányával.

Az emlékműsor után Bryant utolsó NBA-mérkőzését is levetítik.

A Mirror is felkapta a fejét a fitnesszpápa hibátlan érvelésére.

A Media1 szerint a hírműsorok felügyelete tartozik majd Hardy Mihályhoz.

Kiadója az önkormányzat vagyonkezelő cége.

Gyere, ünnepelj velünk a Best.net díjátadóján! Helyszín: Story Budapest (1075 Budapest Kazinczy utca 21.) Időpont: 2020. január 29. kapunyitás: 19:00, pontos kezdés: 19:30

2019 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2019-es Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása. Időpont: 2020. február 11.

A HRKOMM Award 2019 nyertes pályázatainak bemutatása február 13-án.

Február 18-án ismét megrendezzük a Kreatív szaklap PR-workshopját, ahol a résztvevők megismerkedhetnek a 2019-es év kiemelkedő PR-kampányaival.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 21.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

HR workshop az FMCG és a kereskedelem-piac szereplői számára A workshop célja: HR-finomhangolás az élelmiszer kiskereskedelmi szektort és az élelmiszergyártó cégeket terhelő munkaerőhiány-állapotok közepette, a hatékonyság növelése, a versenyképesség megtartása érdekében.

Ismerd meg a legújabb üzleti trendeket és módszereket, majd próbáld ki a tanultakat március 4-én!

Gondolatok és példák gyógyszeripari szakemberektől: patient journey map, társadalmi felelősségvállalás, élményközpontú PR, dezinformációk az oltásellenességről és további érdekes témák!

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók

hirdetés
hirdetés