hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ügynökségi népszámlálás indul!

Fizetésről, túlórákról és nem szeretett ügyfelekről is kérdeznek. A Mito és az ACG kreatívigazgatójának projektjét a Kreatív is támogatja.

hirdetés

Két hónapig lehet kitölteni az ugynokseginepszamlalas.hu oldalon (itt) azt a kérdőívet, amely fel szeretné mérni az ügynökségi szakmát: fizetésekről, tapasztalatokról, az állami és bizonyos iparágakhoz kötődő megrendelések iránti kompromisszumkészségről, munka- és túlórákról, meg egy csomó minden másról kérdeznek. A kitöltés természetesen anonim.

A "népszámlálást" Marosi Gergő, a Mito kreatívigazgatója, illetve Nagy László, az ACG kreatívigazgatója indították, a Kreatív is médiapartner benne. Az eredményeket januárban mutatjuk be a Kreatívon, és külön honlap is készül ezeknek. A továbbiakban a két ötletgazdát idézzük:

Marosi Gergő, a Mito kreatívigazgatója:

"Azért csináltuk meg mi, mert egy ilyen kezdeményezés akkor jó, ha alulról jön. Ha pár szakmabeli összeáll, akikről talán elhiszik, hogy fontos nekik ez a közeg. Ugyanígy ment le egy ilyen felmérés a fejlesztők és a ux-esek területén is, mindkettő nagy sikerrel és csomó hasznos kieső információval, ami mind a munkavállalóknak, mind a normálisan gondolkozó munkaadóknak is fontos lehet. Szóval remélem, hogy tényleg rengetegen fogják kitölteni, hogy kapjunk egy átfogó és reális képet a szakmáról."

Nagy László, ACG kreatívigazgató

"Azért vágtunk bele, hogy többet tudhassunk meg a reklámszakmárol. Mert csak úgy lehet valamin javítani, ha jobban megismerjük. Mennyien vagyunk, akiknek számít ez a közeg? Hány account, kreatív, grafikus vagy webdizájner van Pesten és vidéken, kisebb vagy nagyobb cégeknél, akit érdekel annyira a reklámszakma, hogy ne csak panaszkodjon, hanem áldozzon is rá tíz percet? Most kiderül. Remélem nagyon sokan lesznek, mert nélkülük nem ér semmit az egész. Mi ketten legfeljebb egymást tudjuk megszámolni."

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Meghívásos tenderen végül a Next9-t választották.

A nemrég önálló sales house-zá alakuló cég a Toprum Barba hívta partnereit. Képgalériával mutatjuk meg, hogy sikerült az este.

A márka új termékeit fiatal művészek értelmezték újra. A nonfiguratív snackdarabkák értelmezésére pedig nyereményjátékot is indított a Cheetos.

A márka kompakt autóval bővíti a portfólióját, amihez a Café és a White Rabbit készítettek bevezető kampányt. A koncepció az „elsőség” volt.

Azzal, hogy a brazil kozmetikai cég egyesül az Avonnal, a világ negyedik legnagyobb teljes mértékben szépségiparral foglalkozó vállalatcsoportját hozza létre.

hirdetés

A MOST Fórum május 30-i eseményén a magyar sportélet szereplőivel tekintjük át, hogyan változott a szabadidő- és élsport a technológia fejlődésével. (X)

Nyerő SSC people-management stratégiák. Fluktuációcsökkentő minikonferencia június 7-én.

Idén is Sales&Pszichológia konferencia. Foglald le helyed most! 2019.05.28.

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. május 31., 08.30 - 14.00

Egyre több az aktív, fizetőképes ötvenes és hatvanas fogyasztó - a te célcsoportodban is. Elmondjuk, hogyan kommunikálj velük, nekik!

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop június 6-án, limitált létszámmal.

Burnout - Ismerd fel, ismerd meg és lábalj ki belőle Csatlós Csillával június 12-én!

Leendő ügyfeled már nálad van – csak észre kell venned! Az adatvezérelt marketing lehetőségei és kihívásai. Hogyan szerezz új ügyfeleket digitális marketinggel, hogyan tartsd meg a régieket? Weboldal-monitoring, tartalommarketing, email-marketing június 12-én.

Egy laza szakmai délután szuper előadásokkal, influencer best practice-ekkel és borkóstolással! Ráadásul igazi influencereket is kérdezhettek majd!

A Pont Itt gasztro/szállás/utazás szaklap idén is meghirdeti a hazai Horeca-szakma körében legrangosabb, leglátványosabb design versenyét, a ma már igazi nemzetközi brandnek számító Gastro&Hotel Design Award-ot. Nevezési határidő: július 5.

hirdetés
hirdetés