hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ügynökségi népszámlálás indul!

Fizetésről, túlórákról és nem szeretett ügyfelekről is kérdeznek. A Mito és az ACG kreatívigazgatójának projektjét a Kreatív is támogatja.

hirdetés

Két hónapig lehet kitölteni az ugynokseginepszamlalas.hu oldalon (itt) azt a kérdőívet, amely fel szeretné mérni az ügynökségi szakmát: fizetésekről, tapasztalatokról, az állami és bizonyos iparágakhoz kötődő megrendelések iránti kompromisszumkészségről, munka- és túlórákról, meg egy csomó minden másról kérdeznek. A kitöltés természetesen anonim.

A "népszámlálást" Marosi Gergő, a Mito kreatívigazgatója, illetve Nagy László, az ACG kreatívigazgatója indították, a Kreatív is médiapartner benne. Az eredményeket januárban mutatjuk be a Kreatívon, és külön honlap is készül ezeknek. A továbbiakban a két ötletgazdát idézzük:

Marosi Gergő, a Mito kreatívigazgatója:

"Azért csináltuk meg mi, mert egy ilyen kezdeményezés akkor jó, ha alulról jön. Ha pár szakmabeli összeáll, akikről talán elhiszik, hogy fontos nekik ez a közeg. Ugyanígy ment le egy ilyen felmérés a fejlesztők és a ux-esek területén is, mindkettő nagy sikerrel és csomó hasznos kieső információval, ami mind a munkavállalóknak, mind a normálisan gondolkozó munkaadóknak is fontos lehet. Szóval remélem, hogy tényleg rengetegen fogják kitölteni, hogy kapjunk egy átfogó és reális képet a szakmáról."

Nagy László, ACG kreatívigazgató

"Azért vágtunk bele, hogy többet tudhassunk meg a reklámszakmárol. Mert csak úgy lehet valamin javítani, ha jobban megismerjük. Mennyien vagyunk, akiknek számít ez a közeg? Hány account, kreatív, grafikus vagy webdizájner van Pesten és vidéken, kisebb vagy nagyobb cégeknél, akit érdekel annyira a reklámszakma, hogy ne csak panaszkodjon, hanem áldozzon is rá tíz percet? Most kiderül. Remélem nagyon sokan lesznek, mert nélkülük nem ér semmit az egész. Mi ketten legfeljebb egymást tudjuk megszámolni."

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A felsőoktatásban hallgatók egy ezresért fizethetnek elő a zenék mellett filmeket és sorozatokat is kínáló alkalmazásra.

Ha arra gyanakszol, hogy itt most valami újrahasznosítós dologról lesz szó, akkor jó helyen kapiskálsz.

Egy külön rendezvényszervezési feladatokra kiírt tender további 30 milliárddal dobja meg az éves keretet.

Újabb fejezethez ért a ketchupmárka és az énekes szerelmi története.

Most már az utazni vágyóknak sem kell a Startlapnál messzebb száguldaniuk az információs szupersztrádán.

hirdetés

Mentes-M Díj újra! Megújult és új kategóriákkal idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

Keressük Magyarország legszebb, legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásait! Nevezési határidő: 2019.08.30.

Találkozunk szeptemberben! Gyertek el, egyszerre két szakmai konferenciát is adunk a Nagy Kreatív Márkanap két hajóján. Egy egész nap az A38-on együtt! 2019.09.04.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A szeptember 6-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop szeptember 12-én, limitált létszámmal.

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

hirdetés
hirdetés