hirdetés
hirdetés
hirdetés

Újabb mémet használ kampányában a kormány

Ezúttal nem politikai kampányről van szó, hanem a Magyar Lelki Elsősegély Telefonszolgálatok Szövetségének videójáról.

hirdetés

Úgy tűnik, hogy következetes kreatív koncepció áll a mémfigurák kampányszerepeltetése mögött a kormány részéről. Múlt héten kerültek ki azok a kormányplakátok, amelyeken a korábban mémmé lett stockfotósorozatból használtak fel képeket, most pedig a 444 vette észre, hogy a Magyar Lelki Elsősegély Telefonszolgálatok Szövetségének kampányvideójában Hide The Pain Harold, azaz Arató András szerepel. De mint Hide The Pain Harold megtestesítője: Arató arról beszél a videó elején, hogy sokan hiszik, hogy a mosolya hamis, elfedi a fájdalmát, ám ez nem igaz, hiszen ő egy boldog ember. Ám nem mindenki az, aki mosolyog - és itt jön a társadalmi üzenet, szekálókkal.

A videó az Európai Unió támogatásával, a magyar kormány megbízásából készítették a Széchenyi 2020 keretein belül, zeng a videó végén.

 

Puskár Krisztián
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

A Republic Group feladata a márkapozicionálás és az online kommunikációs stratégia kialakítása lesz.

A Motor1.com és a Motorsport.com értékesítése került hozzájuk 2020. január 1-jétől.

A Nike Germany szerint a sportolók nem csak magukért, hanem a társadalom egészéért küzdenek.

A Spice csinálta a Spar karácsonyi szpotját.

Egyszerre 25 országban indította el a Burger King, ez az eddigi legnagyobb szabású termékbevezetésük.

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 04.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

A Prizma Kreatív PR Díj idei dajátadója - gyere, ünnepelj velünk!

hirdetés
hirdetés