hirdetés
hirdetés
hirdetés

Újabb mémet használ kampányában a kormány

Ezúttal nem politikai kampányről van szó, hanem a Magyar Lelki Elsősegély Telefonszolgálatok Szövetségének videójáról.

hirdetés

Úgy tűnik, hogy következetes kreatív koncepció áll a mémfigurák kampányszerepeltetése mögött a kormány részéről. Múlt héten kerültek ki azok a kormányplakátok, amelyeken a korábban mémmé lett stockfotósorozatból használtak fel képeket, most pedig a 444 vette észre, hogy a Magyar Lelki Elsősegély Telefonszolgálatok Szövetségének kampányvideójában Hide The Pain Harold, azaz Arató András szerepel. De mint Hide The Pain Harold megtestesítője: Arató arról beszél a videó elején, hogy sokan hiszik, hogy a mosolya hamis, elfedi a fájdalmát, ám ez nem igaz, hiszen ő egy boldog ember. Ám nem mindenki az, aki mosolyog - és itt jön a társadalmi üzenet, szekálókkal.

A videó az Európai Unió támogatásával, a magyar kormány megbízásából készítették a Széchenyi 2020 keretein belül, zeng a videó végén.

 

Puskár Krisztián
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A megszokott céges portrék helyett most egészen más oldalát ismerhetjük meg az ügynökség dolgozóinak.

Kovács Levente megbízott főszerkesztőként veszi át Forrás Dávid feladatait.

A megbízást a korábban az észak-amerikai piacot kezelő Universal McCann nyerte.

A modellváltás már a következő tanév kezdetétől érvényes lenne. A Színház- és Filmművészeti Egyetem vezetői azt írják, a sietség oka nehezen érthető.

Az EU és a tagállamok fogyasztóvédelmi szervei jutottak erre a megállapításra online razziáik után.

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés