hirdetés
hirdetés
hirdetés

Stockfotóval hirdeti a babatámogatási programját a kormány

Ráadásul az egyik legelterjedtebb internetes mémszereplőkkel készült.

hirdetés

Főleg a fiatalok körében meglehetősen népszerű humorforrás egy stockfotó, amin egy fiú és egy lány kézenfogva sétál, a fiú pedig hátrafordulva mustrál egy elhaladó lányt, miközben párja értetlenül néz rá, hogy „és ezt most így hogy". A humor forrása az, hogy rengeteg kontextust lehet gyártani a képhez, attól függően, hogy milyen szöveget illesztünk az egyes karakterekre. A párral rengeteg egyéb stockfotó is készült, amelyeket, ha bizonyos sorba rendezünk, akár még egy párkapcsolati dráma képét is kirajzolhatjuk.

Persze nem ez most a lényeg, hanem az, hogy a magyar kormány úgy gondolta, hogy a rendelkezésére álló komoly szellemi éceszt nem használja ki, hanem stockfotóval oldja meg a fiatalok babaváró támogatási programjának népszerűsítését (valószínűleg azért, mert Manfred Weber EPP-pártvezér budapesti látogatása miatt rohamtempóban le kellett cserélni a Soros-Juncker-tandemet ócsárló plakátokat, amely miatt az EPP-ből való kizárását kezdeményezte több párt is a múlt héten). Csak hát, ahogy az elején is írtuk, ezek a szereplők a fiatalok számára meglehetősen könnyen beazonosíthatók. 

Forrás: Facebook 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A kutatócég a közösségi médiás események, vásárlói vélemények feltérképezésében segít.

Az egyszázalékos kampány „Együtt lehetséges!" szlogen alatt fut

Július 15-ig várják a nevezéseket. Négy új kategóriát is indítanak.

Autós, bokszos, hír- és műkereskedő portál is a sales house-hoz került.

Tenderen választották ki őket a borshow szervezői.

hirdetés

JobXperience – HR konferencia a még jobb hangulatú munkahelyekért. Időpont: Április 02. 09:00

Konferencia az influencerek helyes bevetéséről, velük való gyümölcsöző kapcsolat kialakításáról, konzekvens imázsépítésről, hatékony eladásösztönzésről, saját tartalmak gyártásáról, külföldiek adaptálásáról április 4-én!

A CMA nevezései között ismét keressük az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásait! Új versenyünkre, az Influra az elmúlt két év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk. Nevezési határidő: április 11.

Idei kétnapos konferenciánk fókuszában a fogyasztó lesz. Dátum: 2019.04.25-16. Helyszín: Avalon Resort&SPA, Miskolc

hirdetés
hirdetés