Tóth Krisztián: Én nem reklámos vagyok

Évi egy-másfél hónapos világjáró túráinak hosszát 2016-ban már három hónaposra növelte a Carnation, majd a Possible vezérigazgatói posztját 15 évig betöltő Tóth Krisztián. Nemzetközi díjak sokaságával a háta mögött, a csúcson mondott búcsút az ügynökségi életnek, de szerinte csak most jön az aranykor. Lehet fogadni, hogy Charles Simonyi után ő lesz-e a következő magyar űrturista. A Kreatív magazin 25. születésnapi számának cikke.

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Amennyiben szeretne előfizetni, itt megteheti.

E-mail cím:
Jelszó:
Kandó Eszter
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)

Három pályázó közül választották ki a márkával korábban már együttműködő ügynökséget.

Urbán Luca, a Hello Event btl-ügynökség marketing- és social media vezetője írt Kultúrterrort a Kreatívnak.

De a fesztivál az Ökumenikus Segélyszervezeten keresztül rászoruló gyerekek iskolakezdését is támogatja.

A Sundance TV kínálatában tűnik fel a magyar dokusorozat.

Craig Mazin szerint őket is tisztelni kell a munkájukért, amúgy is minden kreatív alkotó szorongásoldókon él.

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!