Tóth Krisztián: Én nem reklámos vagyok

Évi egy-másfél hónapos világjáró túráinak hosszát 2016-ban már három hónaposra növelte a Carnation, majd a Possible vezérigazgatói posztját 15 évig betöltő Tóth Krisztián. Nemzetközi díjak sokaságával a háta mögött, a csúcson mondott búcsút az ügynökségi életnek, de szerinte csak most jön az aranykor. Lehet fogadni, hogy Charles Simonyi után ő lesz-e a következő magyar űrturista. A Kreatív magazin 25. születésnapi számának cikke.

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Amennyiben szeretne előfizetni, itt megteheti.

E-mail cím:
Jelszó:
Kandó Eszter
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)

Amit a Bold készített a gyümölcslémárkának. 

A 24, a 444, a Blikk, a Hír TV, az Index és a Magyar Nemzet szerkesztőivel rágjuk át kedden, hogyan dolgozott a sajtó az elmúlt négy évben, és mit tanulhat belőle.

A HPS, a Mito és az Artificial Group munkái kerültek legnagyobb számban a döntőbe.

A magyarországi Bioderma először dolgozik PR-ügynökséggel.

Az éves adóbevallási bulijukra keresik azokat, akik húznák a talpalávalót.

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!