Tóth Krisztián: Én nem reklámos vagyok

Évi egy-másfél hónapos világjáró túráinak hosszát 2016-ban már három hónaposra növelte a Carnation, majd a Possible vezérigazgatói posztját 15 évig betöltő Tóth Krisztián. Nemzetközi díjak sokaságával a háta mögött, a csúcson mondott búcsút az ügynökségi életnek, de szerinte csak most jön az aranykor. Lehet fogadni, hogy Charles Simonyi után ő lesz-e a következő magyar űrturista. A Kreatív magazin 25. születésnapi számának cikke.

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Amennyiben szeretne előfizetni, itt megteheti.

E-mail cím:
Jelszó:
Kandó Eszter
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)

A 21st Century Fox nevű szórakoztató üzletágat veszik meg.

A TV Paprika tulajdonosa másodfokon is megnyerte a védjegypert.

Kucsera Gábor porszívozás és ablakmosás közben is férfi, üzeni a fehérneműmárka.

A Balaton és a Balaton-felvidék a közönségszavazás útján kiválasztott versrészletek témája.

A Hive Creative fog munkáltatói márkát építeni az informatikai cégnél. 

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!