Tóth Krisztián: Én nem reklámos vagyok

Évi egy-másfél hónapos világjáró túráinak hosszát 2016-ban már három hónaposra növelte a Carnation, majd a Possible vezérigazgatói posztját 15 évig betöltő Tóth Krisztián. Nemzetközi díjak sokaságával a háta mögött, a csúcson mondott búcsút az ügynökségi életnek, de szerinte csak most jön az aranykor. Lehet fogadni, hogy Charles Simonyi után ő lesz-e a következő magyar űrturista. A Kreatív magazin 25. születésnapi számának cikke.

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Amennyiben szeretne előfizetni, itt megteheti.

E-mail cím:
Jelszó:
Kandó Eszter
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)

De sajnos kopik már az indonéze a DDB-s sneakerhead és hip-hop-őrült Trencsényi Daninak.

Gyors vágásokkal, divatos fiatalokkal, telekocsival, korai keléssel és lakóteleppel kampányol a párt.

Szalai Sára a cég business unit directoraként folytatja.

A cég pr és kommunikációs igazgatója közös megegyezéssel megy el.

Február 22-től kapható, évente tízszer fog megjelenni a BBC franchise-lapja.

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!