hirdetés
hirdetés

Itt a Kreatív 25. születésnapi mamutszáma!

152 oldal, ráadásul kivételesen egy ezresért kapható országszerte a nagyobb újságosoknál keddtől. Nézz bele és szerezd be!

hirdetés

Ezt a nagyon király borítót<br>az Artificial Groupnál dolgozó barátaink készítették.
Ezt a nagyon király borítót
az Artificial Groupnál dolgozó barátaink készítették.
A napokban megjelent januári-februári Kreatív magazinban nem csak az M+ Listát és a PR Toplistát közöljük, a listavezető ügynökségeket is bemutatva, de egyben ez a lap 25. születésnapi lapszáma is. Jóval vastagabb a szokásosnál: 152 oldal lett a jövevény.

Hogy mindenkinek jusson a jóból, kivételesen 1000 forintért megvásárolható a cikk végén található Relay és Inmedio üzletekben keddtől, február 13-ától, szeretett előfizetőinknek pedig dupla adagot postázunk!

 

 

 

 

Pesti Est, privatizáció, Fenyő János

Kattintásra megnő!
Kattintásra megnő!
Az évfordulóra tekintettel visszanézős magazint készítettünk: írunk a Pesti Est legerősebb korszakáról és alapítóiról, a megyei sajtó rendszerváltáskori privatizációjáról, a Budapestről külföldre sugárzott jósműsorokban utazó Telemedia sikeréről és Villám Géza úttörő randiszájtjáról, a 90-es évek date.com-járól.

Emellett visszatekintünk öt fontos médiaszektor hőskorára: Mészáros Zsófival az Index felnövésére, Pallagi Ferenccel a Blikk tündöklésére, Árpa Attilával a magyar kertévézés hajnalára, György Gáborral a Danubius indulására, és mesélünk a Vico-cézár néhai Fenyő Jánosról.

 

Gellért Emesétől Szingapúrig

Interjúzunk még öt, a reflektorfényből hátra húzódó reklámossal és öt olyan szakemberrel, akik külföldön mászták meg a szakmai ranglétrát. Megemlékezünk még öt nagyon magyar innovációról is, a LiveJasmin-től az Adsoftheworld-ig.

 

Plusz a felvezető oldalakon kielemezzük a magyar tévécsatorna-csoportok őszi nézettségét, ehavi inspirátorunk a Müpa-vezér Káel Csaba, és új rovatunkban, az Ez a szép dologban bemutatjuk a budavári Jamie's Italian lenyűgöző wc-jét!

 

Ezekben a Relayekben és Inmediókban keresd a magazint Budapesten és környékén február 13-tól!

Plázákban: Allée, MOM, Mammut, Hegyvidék Központ, Aréna, Savoya Park, Campona

Hipermarketek előterében: budaörsi Tesco, óbudai és soroksári Auchan

Megállókban: Batthyány tér, Deák tér, Kálvin tér, Ferenciek tere, Déli pályaudvar, Örs vezér tere, Árpád híd, Klinikák, Népliget, Nyugati pályaudvar, Lehel tér, Blaha Lujza tér, Ferenc körút

A belvárosban: Váci utca és Városház utca

A reptéren

 

Itt találsz meg minket vidéken keddtől

Debrecen: Malompark, Tesco, Árkád, vasút

Győr: Árkád és Győr Plaza

Kecskemét: Március 15. utca

Komárom: Igmándi utca

Miskolc: Tesco, Auchan

Nagykanizsa: pláza

Nyíregyháza: Korzó

Orosháza: vásárcsarnok 

Pécs: Árkád

Sopron: Széchenyi tér és Tesco

Szeged: Árkád

Székesfehérvár: Alba Plaza és Auchan

Szolnok: Volán üzletház

Szombathely: vásárcsarnok és vasútállomás

Tatabánya: Vértes Center

Veszprém: Kossuth utca és buszpályaudvar

Zalaegerszeg: Tesco és buszpályaudvar

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Egy új sportfogadási apphoz születtek meg a fekete humorú szpotok. 

Az új gépük hajtóműveinek finom zúgását vették albumra, a fehérzaj még az írói válságba kerülteken is segíthet!

Ráadásul a szülinapodon segíthetsz másokon.

A Nyárzuhazásnak a Mastercard a főtámogatója. 

A Bookline-nál jelenik meg a legismertebb hazai food truck-ok első szakácskönyve. 

hirdetés

Képzés marketingeseknek, akik tömegeket szeretnének megszólítani, de közvetlen, bizalmas formában, személyre szólóan. Enter!Digital a neoval szeptember 14-én.

A verseny célja díjazni azokat a kommunikációs megoldásokat, melyek támogatják és elősegítik, hogy egy vállalat termékét vagy szolgáltatását egy másik vállalatnak értékesítse. Nevezési határidő: szeptember 8.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Nevezési határidő: 09.08.

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Weboldalakat, alkalmazásokat, tévéműsorokat, magazinokat és más nyomtatott kiadványokat lehet nevezni. Nevezési határidő: szeptember 15.

Az első benyomás megismételhetetlen. Légy rá felkészülve! Konferencia a POME-ról és fontosságáról szeptember 21-én

Szeptember 28-án ismét Gyógyszerkommunikációs konferencia. Fókuszban a technológiai fejlődés előnyei és kihívásai: E-recept, Data Science, okos eszközök.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 6.

hirdetés
hirdetés