hirdetés
hirdetés

Itt a Kreatív 25. születésnapi mamutszáma!

152 oldal, ráadásul kivételesen egy ezresért kapható országszerte a nagyobb újságosoknál keddtől. Nézz bele és szerezd be!

hirdetés

Ezt a nagyon király borítót<br>az Artificial Groupnál dolgozó barátaink készítették.
Ezt a nagyon király borítót
az Artificial Groupnál dolgozó barátaink készítették.
A napokban megjelent januári-februári Kreatív magazinban nem csak az M+ Listát és a PR Toplistát közöljük, a listavezető ügynökségeket is bemutatva, de egyben ez a lap 25. születésnapi lapszáma is. Jóval vastagabb a szokásosnál: 152 oldal lett a jövevény.

Hogy mindenkinek jusson a jóból, kivételesen 1000 forintért megvásárolható a cikk végén található Relay és Inmedio üzletekben keddtől, február 13-ától, szeretett előfizetőinknek pedig dupla adagot postázunk!

 

 

 

 

Pesti Est, privatizáció, Fenyő János

Kattintásra megnő!
Kattintásra megnő!
Az évfordulóra tekintettel visszanézős magazint készítettünk: írunk a Pesti Est legerősebb korszakáról és alapítóiról, a megyei sajtó rendszerváltáskori privatizációjáról, a Budapestről külföldre sugárzott jósműsorokban utazó Telemedia sikeréről és Villám Géza úttörő randiszájtjáról, a 90-es évek date.com-járól.

Emellett visszatekintünk öt fontos médiaszektor hőskorára: Mészáros Zsófival az Index felnövésére, Pallagi Ferenccel a Blikk tündöklésére, Árpa Attilával a magyar kertévézés hajnalára, György Gáborral a Danubius indulására, és mesélünk a Vico-cézár néhai Fenyő Jánosról.

 

Gellért Emesétől Szingapúrig

Interjúzunk még öt, a reflektorfényből hátra húzódó reklámossal és öt olyan szakemberrel, akik külföldön mászták meg a szakmai ranglétrát. Megemlékezünk még öt nagyon magyar innovációról is, a LiveJasmin-től az Adsoftheworld-ig.

 

Plusz a felvezető oldalakon kielemezzük a magyar tévécsatorna-csoportok őszi nézettségét, ehavi inspirátorunk a Müpa-vezér Káel Csaba, és új rovatunkban, az Ez a szép dologban bemutatjuk a budavári Jamie's Italian lenyűgöző wc-jét!

 

Ezekben a Relayekben és Inmediókban keresd a magazint Budapesten és környékén február 13-tól!

Plázákban: Allée, MOM, Mammut, Hegyvidék Központ, Aréna, Savoya Park, Campona

Hipermarketek előterében: budaörsi Tesco, óbudai és soroksári Auchan

Megállókban: Batthyány tér, Deák tér, Kálvin tér, Ferenciek tere, Déli pályaudvar, Örs vezér tere, Árpád híd, Klinikák, Népliget, Nyugati pályaudvar, Lehel tér, Blaha Lujza tér, Ferenc körút

A belvárosban: Váci utca és Városház utca

A reptéren

 

Itt találsz meg minket vidéken keddtől

Debrecen: Malompark, Tesco, Árkád, vasút

Győr: Árkád és Győr Plaza

Kecskemét: Március 15. utca

Komárom: Igmándi utca

Miskolc: Tesco, Auchan

Nagykanizsa: pláza

Nyíregyháza: Korzó

Orosháza: vásárcsarnok 

Pécs: Árkád

Sopron: Széchenyi tér és Tesco

Szeged: Árkád

Székesfehérvár: Alba Plaza és Auchan

Szolnok: Volán üzletház

Szombathely: vásárcsarnok és vasútállomás

Tatabánya: Vértes Center

Veszprém: Kossuth utca és buszpályaudvar

Zalaegerszeg: Tesco és buszpályaudvar

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Az új verzió elkészítése két évet vett igénybe.

Valódi, nem eljátszott fotók adják a mexikói kampány alapját.

A divatház sem akar kimaradni a sorozat 25. születésnapja körüli őrületből.

A magyar cég és a teljes cégcsoport a klímaváltozás fő kérdéseire fókuszál tartalmaival.

Októbertől gyakorlatorientált UI-kurzust indítanak.

hirdetés

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A MOST Fórum szeptember 26-i eseményén a híres testvérpárral, DTK-val, D. Tóth Andrással, valamint ismert szakértőkkel járunk utána, hogyan szolgálják a családi együttműködést a digitális eszközök és lehetőségek. Időpont: szeptember 26., 18.00 Helyszín: Magyar Telekom székház, Puskás konferenciate

Mentes hype: rend a trendben! Időpont: október 3., 09.30 - 16.00

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Nevezési határidő: 2019. október 11.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én. Az előadások hosszabb szünetében a kiállítók a gyakorlatban is bemutatják megoldásaikat.

hirdetés
hirdetés