hirdetés
hirdetés

Itt a Kreatív 25. születésnapi mamutszáma!

152 oldal, ráadásul kivételesen egy ezresért kapható országszerte a nagyobb újságosoknál keddtől. Nézz bele és szerezd be!

hirdetés

Ezt a nagyon király borítót<br>az Artificial Groupnál dolgozó barátaink készítették.
Ezt a nagyon király borítót
az Artificial Groupnál dolgozó barátaink készítették.
A napokban megjelent januári-februári Kreatív magazinban nem csak az M+ Listát és a PR Toplistát közöljük, a listavezető ügynökségeket is bemutatva, de egyben ez a lap 25. születésnapi lapszáma is. Jóval vastagabb a szokásosnál: 152 oldal lett a jövevény.

Hogy mindenkinek jusson a jóból, kivételesen 1000 forintért megvásárolható a cikk végén található Relay és Inmedio üzletekben keddtől, február 13-ától, szeretett előfizetőinknek pedig dupla adagot postázunk!

 

 

 

 

Pesti Est, privatizáció, Fenyő János

Kattintásra megnő!
Kattintásra megnő!
Az évfordulóra tekintettel visszanézős magazint készítettünk: írunk a Pesti Est legerősebb korszakáról és alapítóiról, a megyei sajtó rendszerváltáskori privatizációjáról, a Budapestről külföldre sugárzott jósműsorokban utazó Telemedia sikeréről és Villám Géza úttörő randiszájtjáról, a 90-es évek date.com-járól.

Emellett visszatekintünk öt fontos médiaszektor hőskorára: Mészáros Zsófival az Index felnövésére, Pallagi Ferenccel a Blikk tündöklésére, Árpa Attilával a magyar kertévézés hajnalára, György Gáborral a Danubius indulására, és mesélünk a Vico-cézár néhai Fenyő Jánosról.

 

Gellért Emesétől Szingapúrig

Interjúzunk még öt, a reflektorfényből hátra húzódó reklámossal és öt olyan szakemberrel, akik külföldön mászták meg a szakmai ranglétrát. Megemlékezünk még öt nagyon magyar innovációról is, a LiveJasmin-től az Adsoftheworld-ig.

 

Plusz a felvezető oldalakon kielemezzük a magyar tévécsatorna-csoportok őszi nézettségét, ehavi inspirátorunk a Müpa-vezér Káel Csaba, és új rovatunkban, az Ez a szép dologban bemutatjuk a budavári Jamie's Italian lenyűgöző wc-jét!

 

Ezekben a Relayekben és Inmediókban keresd a magazint Budapesten és környékén február 13-tól!

Plázákban: Allée, MOM, Mammut, Hegyvidék Központ, Aréna, Savoya Park, Campona

Hipermarketek előterében: budaörsi Tesco, óbudai és soroksári Auchan

Megállókban: Batthyány tér, Deák tér, Kálvin tér, Ferenciek tere, Déli pályaudvar, Örs vezér tere, Árpád híd, Klinikák, Népliget, Nyugati pályaudvar, Lehel tér, Blaha Lujza tér, Ferenc körút

A belvárosban: Váci utca és Városház utca

A reptéren

 

Itt találsz meg minket vidéken keddtől

Debrecen: Malompark, Tesco, Árkád, vasút

Győr: Árkád és Győr Plaza

Kecskemét: Március 15. utca

Komárom: Igmándi utca

Miskolc: Tesco, Auchan

Nagykanizsa: pláza

Nyíregyháza: Korzó

Orosháza: vásárcsarnok 

Pécs: Árkád

Sopron: Széchenyi tér és Tesco

Szeged: Árkád

Székesfehérvár: Alba Plaza és Auchan

Szolnok: Volán üzletház

Szombathely: vásárcsarnok és vasútállomás

Tatabánya: Vértes Center

Veszprém: Kossuth utca és buszpályaudvar

Zalaegerszeg: Tesco és buszpályaudvar

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Kell az a fanyar, brit humor a nehéz időkben is.

A kínai kormány szerint mégis korai volt a mozik lassú újranyitása. Nem túl jó hír ez a világ filmiparának.

AZ NBC riportere látta a veszélyt, és azonnal cselekedett: elment onnan. Social distancing magasiskola!

Ez most nem a kart karba öltve sörözések időszaka – üzeni a Soproni új kreatívja.

hirdetés

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Milyen tapasztalatok vannak az egészségügyben a GDPR életbe lépése óta? Mit kellene tenni annak érdekében, hogy az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) használata megfeleljen az európai uniós szabályoknak? Hogyan lehetne ad

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Digitális automatizáció a marketingben: Mire való a chatbot és mikor érdemes használni? Milyen lehetőségek vannak vele a márkaépítésben? Mi a szerepe az ügyfélkapcsolatban? Mi a jó chatbot stratégia?

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! A Kreatív szaklap először szervezi meg a Best of Best.net & Lollipop workshopot, amelyen az ügynökségek bemutatják a két versenyen legeredményesebben szereplő kampányaikat.

A verseny célja, hogy egy olyan díjat indítson el az FMCG, és az ezzel a szegmenssel szorosan összefüggő Horeca-piac számára, amely felhívja a figyelmet az elmúlt év sikeres innovációira a fogyasztók, a kereskedelem, a vendéglátás és a szállodaipar területén. Nevezési határidő: június 3.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre!

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! ÚJ IDŐPONT HAMAROSAN!

hirdetés
hirdetés