hirdetés
hirdetés
hirdetés

Tarjányi Péter levetette a cikket, de nem Orbán miatt

Interjú jelent meg a Zoom.hu tulajdonosával a Magyar Nemzetben. Szóba kerül a lap finanszírozási háttere is.

hirdetés

A Magyar Nemzetben megjelent beszélgetés felütése, hogy Tarjányi Péter biztonságpolitikai szakértő, valamint a Zoom.hu tulajdonos-ügyvezetője politikai mozgalmat indít, de szó esik benne arról a cikkről is, ami eltávolítottak a Zoomról, és amely miatt állítólag Zappe Gábor főszerkesztő felmondott az újságnál.

Az interjúban Tarjányi azt állítja, hogy a később levetett cikk megjelenése előtti napon Zappe már tudta, hogy nem dolgoznak majd együtt a jövőben, mert más a vezetésről az elképzelséük. A cikk az Orbán család pénzügyeiről szólt, de Tarjányi szerint Simicska Lajos miatt szedette le, ugyanis egy Magyar Nemzetben megjelent cikket szemlézett, és szerinte nem korrekt, hogy a Simicska tulajdonolta lap ír lopásokról, miközben azokban Simicska is részt vett korábban, plusz ő saját anyagokat akart a Zoomon.

Tarjányi aztán azt mondja, hogy közte és Zappe között kakaskodás alakult ki, és bár ő nem szól bele a szerkesztőségi ügyekbe, akkor és úgy vetet le cikkeket, amikor és ahogy akar, hiszen az ő újságjáról van szó. Azt pedig nem viseli jól, ha lázadnak ellene, azt "mindig le fogja verni", nyilatkozza.

A Zoom finanszírozásáról azt mondja, hogy a könyveit az Amazon kiadta angolul, spanyolul és héberül, amiből sok pénze folyt be, valamint az üzlettársa mérnöki cégéből is van pénz, továbbá a működés 40 százalékát multinacionális cégek finanszírozzák. Ám hogy melyek, arról nem beszél.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Baskin Robbins étteremlánc nem csak megépítette sorozatban fontos szereet kapó fagyizót, de már tévéreklámot is készített a Scoops Ahoy-nak.

Csuklóból meg tudod mondani, melyik élethelyzetre, melyik Youtube-os fail videó a legjobb? Akkor valószínűleg új munkahelyet kéne keresned – üzeni a Kelly Services új kampánya.

„Kapd el, ha tudsz!” címen indul az új műsor, most kezdődnek a felvételei.

A Viastein térköves sétány ötletét a White Rabbit reklámügynökség szállította.

Az IndieWire grandiózus listában összegzi az elmúlt 10 év filmtermését. Van meglepetés és borítékolható választás is bőven.

hirdetés

A Pont Itt gasztro/szállás/utazás szaklap idén is meghirdeti a hazai Horeca-szakma körében legrangosabb, leglátványosabb design versenyét, a ma már igazi nemzetközi brandnek számító Gastro&Hotel Design Award-ot. Nyári ráadás! Végleges nevezési határidő: július 31.

Mentes-M Díj újra! Megújult és új kategóriákkal idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

Keressük Magyarország legszebb, legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásait! Nevezési határidő: 2019.08.30.

Találkozunk szeptemberben! Gyertek el, egyszerre két szakmai konferenciát is adunk a Nagy Kreatív Márkanap két hajóján. Egy egész nap az A38-on együtt! 2019.09.04.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A szeptember 6-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop szeptember 12-én, limitált létszámmal.

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

hirdetés
hirdetés