hirdetés
hirdetés
hirdetés

Tarjányi Péter levetette a cikket, de nem Orbán miatt

Interjú jelent meg a Zoom.hu tulajdonosával a Magyar Nemzetben. Szóba kerül a lap finanszírozási háttere is.

hirdetés

A Magyar Nemzetben megjelent beszélgetés felütése, hogy Tarjányi Péter biztonságpolitikai szakértő, valamint a Zoom.hu tulajdonos-ügyvezetője politikai mozgalmat indít, de szó esik benne arról a cikkről is, ami eltávolítottak a Zoomról, és amely miatt állítólag Zappe Gábor főszerkesztő felmondott az újságnál.

Az interjúban Tarjányi azt állítja, hogy a később levetett cikk megjelenése előtti napon Zappe már tudta, hogy nem dolgoznak majd együtt a jövőben, mert más a vezetésről az elképzelséük. A cikk az Orbán család pénzügyeiről szólt, de Tarjányi szerint Simicska Lajos miatt szedette le, ugyanis egy Magyar Nemzetben megjelent cikket szemlézett, és szerinte nem korrekt, hogy a Simicska tulajdonolta lap ír lopásokról, miközben azokban Simicska is részt vett korábban, plusz ő saját anyagokat akart a Zoomon.

Tarjányi aztán azt mondja, hogy közte és Zappe között kakaskodás alakult ki, és bár ő nem szól bele a szerkesztőségi ügyekbe, akkor és úgy vetet le cikkeket, amikor és ahogy akar, hiszen az ő újságjáról van szó. Azt pedig nem viseli jól, ha lázadnak ellene, azt "mindig le fogja verni", nyilatkozza.

A Zoom finanszírozásáról azt mondja, hogy a könyveit az Amazon kiadta angolul, spanyolul és héberül, amiből sok pénze folyt be, valamint az üzlettársa mérnöki cégéből is van pénz, továbbá a működés 40 százalékát multinacionális cégek finanszírozzák. Ám hogy melyek, arról nem beszél.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Maszkot le! helyett most Maszkot fel! a jelszó.

Tisztújító közgyűlést tartott csütörtökön a helyi rádiókat tömörítő szervezet. A korábbi elnök, Hauk Zoltán a továbbiakban nem vesz részt a HEROE munkájában.

A zene mellett elektronikai eszközökről, és más pokulturális témákról is lesznek cikkek az oldalon.

A bútorgyártó Nagy-Britanniában és Írországban helyi ügynökségi partnere, a Mother segítségével készített ötletes közterületi kampányt.

Néhány hét alatt a fogadási forgalom 7 százalékát adta már az e-sport.

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: október 2. péntek délután

A Kreatív és a Vodafone közös Ready pályázatának célja, hogy ösztönözze, elismerje és támogassa azokat a vállalkozásokat, vállalatokat és magánszemélyeket, akik 2020-ban alkalmazkodni tudtak a járványhelyzet miatt kialakult változásokhoz, és sikeresen leküzdötték a kihívásokat.

Idén a Nagy Kreatív Hét teljesen biztonságosan, online stream formájában érkezik, ráadásul stúdióminőségben! Érdekel? Akkor ne hagyd ki! Jelentkezz!

SAVE THE DATE - 2020. október 21. Te mennyire ismered az embert? És hogyan tudsz neki még többet, még több csatornán eladni? Teszi fel a fő kérdéseket a konferencia, melyekre igyekszünk válaszokat találni, garantáltan túllépve a közhelyeken, néhány előadásban a pszichológia segítségével.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - A digitális az új normális? Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés
hirdetés