hirdetés
hirdetés
hirdetés

Távozik a Zappe Gábor a Zoom éléről

Átmenetileg Murányi András, a lap hírigazgatója veszi át a főszerkesztői pozíciót.

hirdetés

A kétezres évek végén rövid ideig működő Zoom.hu újraindulása tavasszal lett nyilvános, ahogy az is, hogy Zappe Gábor, a Velvet és a Dívány korábbi főszerkesztője fogja vezetni. Az oldal nyáron indult újra, most viszont Zappe Gábor közös megegyezéssel távozik a pozícióból, írja a Zoom közleménye.

 Az új főszerkesztő, ameddig nem találnak mást, Murányi András hírigazgató lesz.

 "A jelenleg tesztüzemben működő lap fejlesztései továbbra is gőzerővel zajlanak, miként a cél is változatlan: a Zoom.hu idővel a digitális hírpiac öt meghatározó szereplője közé akar tartozni. Az újság elindításában jelentős szerepet játszó Zappe Gábornak köszönöm eddigi munkáját, és sok sikert kívánok neki” – mondta Tarjányi Péter tulajdonos-ügyvezető, aki a 24.hu-nak "eltérő vezetői elképzelésekkel" magyarázta a döntést. Zappe Gábor később a Facebookra tett ki egy posztot, amelyben azt írta, hogy büszke arra, amit létrehozott.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Az idei díjkiosztót körkapcsolásos rendszerben rendezik meg több helyszínen.

A 2009 óta működő képzés szintet lépett.

Lesz mivel feldobni az egyre hidegebb estéket.

Összesen 117,71 milliárd forintról szól a Költségvetési Bizottság hétfőn beadott javaslata – írja a Telex.

Az október közepén megjelenő címkéket a győri RAW Agency tervezte.

2020. október 21. Te mennyire ismered az embert? És hogyan tudsz neki még többet, még több csatornán eladni? Teszi fel a fő kérdéseket a konferencia, melyekre igyekszünk válaszokat találni, garantáltan túllépve a közhelyeken, néhány előadásban a pszichológia segítségével.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

A szokatlan év ellenére idén is megüljük a legjobb tartalomalapú marketingmegoldások és a legjobb influenszer kampányok ünnepét. 2020. október 22. 20:00

Hipnózis sem maradt érintetlenül a napról napra egyre inkább feje tetejére álló 2020-ban, egy dologból azonban nem engedünk - a díjakat idén is átadjuk Magyarország legrégebbi reklámversenyén.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés
hirdetés