hirdetés
hirdetés
hirdetés

Távozik a Zappe Gábor a Zoom éléről

Átmenetileg Murányi András, a lap hírigazgatója veszi át a főszerkesztői pozíciót.

hirdetés

A kétezres évek végén rövid ideig működő Zoom.hu újraindulása tavasszal lett nyilvános, ahogy az is, hogy Zappe Gábor, a Velvet és a Dívány korábbi főszerkesztője fogja vezetni. Az oldal nyáron indult újra, most viszont Zappe Gábor közös megegyezéssel távozik a pozícióból, írja a Zoom közleménye.

 Az új főszerkesztő, ameddig nem találnak mást, Murányi András hírigazgató lesz.

 "A jelenleg tesztüzemben működő lap fejlesztései továbbra is gőzerővel zajlanak, miként a cél is változatlan: a Zoom.hu idővel a digitális hírpiac öt meghatározó szereplője közé akar tartozni. Az újság elindításában jelentős szerepet játszó Zappe Gábornak köszönöm eddigi munkáját, és sok sikert kívánok neki” – mondta Tarjányi Péter tulajdonos-ügyvezető, aki a 24.hu-nak "eltérő vezetői elképzelésekkel" magyarázta a döntést. Zappe Gábor később a Facebookra tett ki egy posztot, amelyben azt írta, hogy büszke arra, amit létrehozott.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Skoda biciklis blogja, a We Love Cycling downhill-bajnokkal és bringás divatmárka alapítókkal is forgatott.

A Bónusz Brigád és a GKI Digital közös felmérése alapján a lángos a verhetetlen balatoni étel.

A Boston Globe kezdeményezte az akciót, amelyben rengeteg szerkesztőség közölt vezércikket a sajtó védelmében.

Rozgonyi Krisztina fog algoritmusokról, a médiaszabadságról, infóbuborékokról, #metoo-ról és Arab Tavaszról beszélni.

Meghívásos tenderen nyert a SentiOne.

hirdetés

FMCG Trafik Workshop, avagy hogyan adj el többet FMCG márkádból a Nemzeti Dohányboltokban? Az Élelmiszer és a Tobacco magazin közös rendezvénye az FMCG szektor számára augusztus 29-én.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a Pr Toplistán! Nevezési határidő: augusztus 31.

Business to business kommunikációs verseny, melyre az elmúlt év legjobb B2B kommunikációs megoldásaival jelentkezhetnek ügynökségek, a megbízói oldal képviselői, szolgáltatók és médiumok. Nevezési határidő:09.07.

Workshop Content+Marketing Award kiemelkedő kampányainak bemutatására szeptember 12-én.

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Kiemelt kategória 2018-ban: Televízió Nevezési határidő: szeptember 14.

Ismét HR konferencia: ez alkalommal a kékgalléros kihívásokat vesszük górcső alá. Save the date: szeptember 20.

Tervezzük meg együtt a munkavállalód élményét! Időpont: szeptember 28.

Gyógyszerkommunikációs konferencia - Future Pharma október 2-án.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 5.

Coaching eszközök a gyakorlatban hr-eseknek, coaching szemléletű vezetőknek és coachoknak. Időpont: október 11., 09.00 - 16.00

Kreatív btl-megoldások és kapcsolódó kommunikációs kampányok versenye. Nevezési határidő: 10.12.

Részletes program hamarosan! 2018. november 15.

hirdetés
hirdetés