hirdetés
hirdetés
hirdetés

Távozik a Zappe Gábor a Zoom éléről

Átmenetileg Murányi András, a lap hírigazgatója veszi át a főszerkesztői pozíciót.

hirdetés

A kétezres évek végén rövid ideig működő Zoom.hu újraindulása tavasszal lett nyilvános, ahogy az is, hogy Zappe Gábor, a Velvet és a Dívány korábbi főszerkesztője fogja vezetni. Az oldal nyáron indult újra, most viszont Zappe Gábor közös megegyezéssel távozik a pozícióból, írja a Zoom közleménye.

 Az új főszerkesztő, ameddig nem találnak mást, Murányi András hírigazgató lesz.

 "A jelenleg tesztüzemben működő lap fejlesztései továbbra is gőzerővel zajlanak, miként a cél is változatlan: a Zoom.hu idővel a digitális hírpiac öt meghatározó szereplője közé akar tartozni. Az újság elindításában jelentős szerepet játszó Zappe Gábornak köszönöm eddigi munkáját, és sok sikert kívánok neki” – mondta Tarjányi Péter tulajdonos-ügyvezető, aki a 24.hu-nak "eltérő vezetői elképzelésekkel" magyarázta a döntést. Zappe Gábor később a Facebookra tett ki egy posztot, amelyben azt írta, hogy büszke arra, amit létrehozott.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Ez persze semmi, ha azt nézzük, hogy a magyar focibajnokság jogaiért évi 3,8 milliárdot fizetnek.

30 ezer reklámfilm ment naponta a tévében, ami több, mint az egy évvel korábbi szám.

A PRO.PR Awardson összesen 23 európai pr-szakembert díjaztak. 

A szaklap eddig maga árulta a felületeit.

A European Festival Awardson az év line-upja díját kapta a magyar fesztivál.

hirdetés

PR workshop a Prizma Kreatív PR Díj kiemelkedő kampányainak bemutatására január 25-én.

2017 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2017-es Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása. Időpont: 2018. február 7.

A HRKOMM Award 2017 győztes pályázatainak bemutatása. Időpont: 2018. február 13.

Gyógyszerkommunikációs konferencia március 1-jén a médiafogyasztási és használati szokások változásáról.

Toborzásaink kiegészítése LinkedIn kampányokkal. Mire jó, hogyan használható, kinek érdemes, kinek nem? Március 6., 08:30

Gyakorlati Facebook útmutató: Recrutiment branding a gyakorlatban, eszközök és lépések több és releváns jelentkezőért. Március 6., 13:00

Kétnapos konferenciákon az FMCG és a kereskedelmi szakma legégetőbb problémáira és kérdésekre keressük a választ. 

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 09.

hirdetés
hirdetés