hirdetés
hirdetés
hirdetés

Szombat Évával éleszti fel klasszikus kollekcióját az Adidas

A kilencvenes évek reneszánsza elérte az Equipment sorozatot.

hirdetés

Az Equipment sorozat a kilencvenes évek népszerű sportviselete volt, 91-ben mutatták be, aztán be is épült az évtized vizuális kultárájába. És mivel a kilencvenes éveknek a reneszánszát éljük a divatban, az Adidas feléleszti a kollekciót az EQT Budapest kampányával. A kollekciót Szombat Éva fotózta, akire mi különösen büszkék vagyunk, hiszen a munkatársunk. Legutóbb a Nikon kampányában szerepelt.

Az Equipment termékcsalád újítása az volt, hogy a sportolók számára fejlesztette ki az Adidas, és a kényelemre helyezte a hangsúlyt, miközben letisztulttá is vált. Az Adidas rendszeresen nyúl vissza amúgy klasszikus modelljeihez, ezen dolgoznak az Originals sorozat tervezői. Az Equipment designjának megújítása most először, 2017-ben történt meg.

A fotósorozatban a Punnany Massif alapítótagja, Wolfie mellett Dj Nara, Metha, illetve a Fifty Pairs of Shoes bloggere, Nagy Vivi szerepel. A fotósorozat szeptember közepétől lookazine formátumban is elérhető lesz az Adidas Originals darabok budapesti árusítóhelyein. A kampányért az ACG Pro, az ACG ügynökség pr-divíziója felelt.

Alkotók

Megbízó: Adidas Budapest Kft.
Brand activation manager: Végső Péter
Reklámügynökség: ACG Pro (Pro Kommunikációs Kft.)
Copywriter: Maróti Tímea
Account Manager: Antik Dalma, Hegedüs Herta
Fotó: Szombat Éva
Fotóasszisztens: Gyurkovics Anna
Styling: Poppre Orsolya
Smink: Keserű Barbara
Haj: Iglódy Judit Zorka

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Belicza Bea két hete kapott agyvérzést Nagy-Britanniában.

A hazánkban forgatott The Alienist egy, a Géniusz: Picasso két jelölést gyűjtött be. De egy magyar operatőr is örülhetett a jelöltek bejelntésénél.

Az Avon és a Marie Claire pályázatot hirdet. A fődíj háromszor egymillió forint.

Csak itt cuki figurák begyűjtése helyett zombiagyat kell loccsantani.

Az IPRA Golden World Awards nevű versenyét is szokás a pr Oscarjának nevezni. Az LG-nek készített kampánnyal nyertek.

hirdetés

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a Pr Toplistán! Nevezési határidő: augusztus 31.

A Kreatív szaklap ismét meghirdette a business to business kommunikációs versenyt, melyre az elmúlt év legjobb B2B kommunikációs megoldásaival jelentkezhetnek ügynökségek, a megbízói oldal képviselői, szolgáltatók és médiumok. Nevezési határidő:09.07.

Részletes program hamarosan! SAVE THE DATE: 2018. november 15.

hirdetés
hirdetés