hirdetés
hirdetés
hirdetés

Szombat Évával éleszti fel klasszikus kollekcióját az Adidas

A kilencvenes évek reneszánsza elérte az Equipment sorozatot.

hirdetés

Az Equipment sorozat a kilencvenes évek népszerű sportviselete volt, 91-ben mutatták be, aztán be is épült az évtized vizuális kultárájába. És mivel a kilencvenes éveknek a reneszánszát éljük a divatban, az Adidas feléleszti a kollekciót az EQT Budapest kampányával. A kollekciót Szombat Éva fotózta, akire mi különösen büszkék vagyunk, hiszen a munkatársunk. Legutóbb a Nikon kampányában szerepelt.

Az Equipment termékcsalád újítása az volt, hogy a sportolók számára fejlesztette ki az Adidas, és a kényelemre helyezte a hangsúlyt, miközben letisztulttá is vált. Az Adidas rendszeresen nyúl vissza amúgy klasszikus modelljeihez, ezen dolgoznak az Originals sorozat tervezői. Az Equipment designjának megújítása most először, 2017-ben történt meg.

A fotósorozatban a Punnany Massif alapítótagja, Wolfie mellett Dj Nara, Metha, illetve a Fifty Pairs of Shoes bloggere, Nagy Vivi szerepel. A fotósorozat szeptember közepétől lookazine formátumban is elérhető lesz az Adidas Originals darabok budapesti árusítóhelyein. A kampányért az ACG Pro, az ACG ügynökség pr-divíziója felelt.

Alkotók

Megbízó: Adidas Budapest Kft.
Brand activation manager: Végső Péter
Reklámügynökség: ACG Pro (Pro Kommunikációs Kft.)
Copywriter: Maróti Tímea
Account Manager: Antik Dalma, Hegedüs Herta
Fotó: Szombat Éva
Fotóasszisztens: Gyurkovics Anna
Styling: Poppre Orsolya
Smink: Keserű Barbara
Haj: Iglódy Judit Zorka

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Darabjuk megvalósulásért egy közösségi kampányt is indítottak. Egy éve dolgoznak a Leányálmon.

A K&H mobiltárca bevezető reklámkampányában használják a digitális technikákat.

A Don't stop me now a korlátlanságot fejezi ki, amely a személyre szabható mobilnetcsomagokat jelenti náluk.

Spoiler: nem biztos, hogy végig ők énekelnek.

Andacs Botond, a port.hu eddigi irányítója az Index új kiadóvezetője. A távozó Pusztay András a Sziget marketingfőnöke lesz.

hirdetés

Hr-esként Ön hol nézi meg először egy jelölt profilját? És kiről mit árul el az adatlapja? És azt vajon tudja, hogy a jelöltek hol és hogyan keresnek a legaktívabban munkát? Workshopunkon mindenre választ kap. November 21. 09:00

Minden gallérhoz másképp kell szólnunk HR-eseként? Kiderül a november 21-i workshopunkon, ahová kék gallérosokra specializálódott HR-eseket várunk.

Prizma Kreatív PR Díj díjátadó: november 22. Helyszín: Akvárium Klub

A Kreatív hagyományos éves konferenciáján ismét a pr-szakma előtt álló legaktuálisabb kihívásokat járjuk körbe. Időpont: november 23.

Időstressz: Hogyan győzhető le? Energiamenedzsment 4 lépésben. 2017.12.01.

A Kreatív év végi médiakonferenciája mindig arra keresi a választ, mi vár a piacra a következő évben. Időpont: december 6.

A legsikeresebb digitális kommunikációs kampányokat és megoldásokat keressük, pontszerzés a Kreatív-MAKSz M+Listán. Nevezési határidő: 12.08.

Tippek és trükkök a prezi.com használatáról. Workshop 2017. december 13-án.

hirdetés
hirdetés