hirdetés
hirdetés
hirdetés

Szombat Évával éleszti fel klasszikus kollekcióját az Adidas

A kilencvenes évek reneszánsza elérte az Equipment sorozatot.

hirdetés

Az Equipment sorozat a kilencvenes évek népszerű sportviselete volt, 91-ben mutatták be, aztán be is épült az évtized vizuális kultárájába. És mivel a kilencvenes éveknek a reneszánszát éljük a divatban, az Adidas feléleszti a kollekciót az EQT Budapest kampányával. A kollekciót Szombat Éva fotózta, akire mi különösen büszkék vagyunk, hiszen a munkatársunk. Legutóbb a Nikon kampányában szerepelt.

Az Equipment termékcsalád újítása az volt, hogy a sportolók számára fejlesztette ki az Adidas, és a kényelemre helyezte a hangsúlyt, miközben letisztulttá is vált. Az Adidas rendszeresen nyúl vissza amúgy klasszikus modelljeihez, ezen dolgoznak az Originals sorozat tervezői. Az Equipment designjának megújítása most először, 2017-ben történt meg.

A fotósorozatban a Punnany Massif alapítótagja, Wolfie mellett Dj Nara, Metha, illetve a Fifty Pairs of Shoes bloggere, Nagy Vivi szerepel. A fotósorozat szeptember közepétől lookazine formátumban is elérhető lesz az Adidas Originals darabok budapesti árusítóhelyein. A kampányért az ACG Pro, az ACG ügynökség pr-divíziója felelt.

Alkotók

Megbízó: Adidas Budapest Kft.
Brand activation manager: Végső Péter
Reklámügynökség: ACG Pro (Pro Kommunikációs Kft.)
Copywriter: Maróti Tímea
Account Manager: Antik Dalma, Hegedüs Herta
Fotó: Szombat Éva
Fotóasszisztens: Gyurkovics Anna
Styling: Poppre Orsolya
Smink: Keserű Barbara
Haj: Iglódy Judit Zorka

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A zenészlét pszichológiáját kutató professzor és norvég előadókat a világhírig segítő menedzser is a Budapest Showcase Hub vendége lesz.

Nyelvleckéknek álcázott kampányt indított a székesfehérvári sörfőzde, a Hübris, hogy bizonyítsák, mindenki megtanulhat sörül.

Az óvszermárka a Red nevű, nemi betegségek megelőzését célzó, társadalmi célú üzenetet közvetítő kampányához kereste a partnerét.

Visszatér az üdítő csomagolására Fido Dido.

Smashing Pumpkins, The Clash, UB40 - a múltba révednek, és a felszabadult zenehallgatásra buzdítanak a cég új kültéri plakátjai.

hirdetés

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A MOST Fórum szeptember 26-i eseményén a híres testvérpárral, DTK-val, D. Tóth Andrással, valamint ismert szakértőkkel járunk utána, hogyan szolgálják a családi együttműködést a digitális eszközök és lehetőségek. Időpont: szeptember 26., 18.00 Helyszín: Magyar Telekom székház, Puskás konferenciate

Mentes hype: rend a trendben! Időpont: október 3., 09.30 - 16.00

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Nevezési határidő: 2019. október 11.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én. Az előadások hosszabb szünetében a kiállítók a gyakorlatban is bemutatják megoldásaikat.

hirdetés
hirdetés