hirdetés
hirdetés
hirdetés

Szombat Évával éleszti fel klasszikus kollekcióját az Adidas

A kilencvenes évek reneszánsza elérte az Equipment sorozatot.

hirdetés

Az Equipment sorozat a kilencvenes évek népszerű sportviselete volt, 91-ben mutatták be, aztán be is épült az évtized vizuális kultárájába. És mivel a kilencvenes éveknek a reneszánszát éljük a divatban, az Adidas feléleszti a kollekciót az EQT Budapest kampányával. A kollekciót Szombat Éva fotózta, akire mi különösen büszkék vagyunk, hiszen a munkatársunk. Legutóbb a Nikon kampányában szerepelt.

Az Equipment termékcsalád újítása az volt, hogy a sportolók számára fejlesztette ki az Adidas, és a kényelemre helyezte a hangsúlyt, miközben letisztulttá is vált. Az Adidas rendszeresen nyúl vissza amúgy klasszikus modelljeihez, ezen dolgoznak az Originals sorozat tervezői. Az Equipment designjának megújítása most először, 2017-ben történt meg.

A fotósorozatban a Punnany Massif alapítótagja, Wolfie mellett Dj Nara, Metha, illetve a Fifty Pairs of Shoes bloggere, Nagy Vivi szerepel. A fotósorozat szeptember közepétől lookazine formátumban is elérhető lesz az Adidas Originals darabok budapesti árusítóhelyein. A kampányért az ACG Pro, az ACG ügynökség pr-divíziója felelt.

Alkotók

Megbízó: Adidas Budapest Kft.
Brand activation manager: Végső Péter
Reklámügynökség: ACG Pro (Pro Kommunikációs Kft.)
Copywriter: Maróti Tímea
Account Manager: Antik Dalma, Hegedüs Herta
Fotó: Szombat Éva
Fotóasszisztens: Gyurkovics Anna
Styling: Poppre Orsolya
Smink: Keserű Barbara
Haj: Iglódy Judit Zorka

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

A GVH szerint megtévesztették a fogyasztókat a Most generáció kampányával.

Az emlékműsor után Bryant utolsó NBA-mérkőzését is levetítik.

A Mirror is felkapta a fejét a fitnesszpápa hibátlan érvelésére.

A Media1 szerint a hírműsorok felügyelete tartozik majd Hardy Mihályhoz.

Kiadója az önkormányzat vagyonkezelő cége.

Gyere, ünnepelj velünk a Best.net díjátadóján! Helyszín: Story Budapest (1075 Budapest Kazinczy utca 21.) Időpont: 2020. január 29. kapunyitás: 19:00, pontos kezdés: 19:30

2019 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2019-es Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása. Időpont: 2020. február 11.

A HRKOMM Award 2019 nyertes pályázatainak bemutatása február 13-án.

Február 18-án ismét megrendezzük a Kreatív szaklap PR-workshopját, ahol a résztvevők megismerkedhetnek a 2019-es év kiemelkedő PR-kampányaival.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 21.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

HR workshop az FMCG és a kereskedelem-piac szereplői számára A workshop célja: HR-finomhangolás az élelmiszer kiskereskedelmi szektort és az élelmiszergyártó cégeket terhelő munkaerőhiány-állapotok közepette, a hatékonyság növelése, a versenyképesség megtartása érdekében.

Ismerd meg a legújabb üzleti trendeket és módszereket, majd próbáld ki a tanultakat március 4-én!

Gondolatok és példák gyógyszeripari szakemberektől: patient journey map, társadalmi felelősségvállalás, élményközpontú PR, dezinformációk az oltásellenességről és további érdekes témák!

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók

hirdetés
hirdetés