Szombat Évával éleszti fel klasszikus kollekcióját az Adidas
A kilencvenes évek reneszánsza elérte az Equipment sorozatot.
Az Equipment sorozat a kilencvenes évek népszerű sportviselete volt, 91-ben mutatták be, aztán be is épült az évtized vizuális kultárájába. És mivel a kilencvenes éveknek a reneszánszát éljük a divatban, az Adidas feléleszti a kollekciót az EQT Budapest kampányával. A kollekciót Szombat Éva fotózta, akire mi különösen büszkék vagyunk, hiszen a munkatársunk. Legutóbb a Nikon kampányában szerepelt.
Az Equipment termékcsalád újítása az volt, hogy a sportolók számára fejlesztette ki az Adidas, és a kényelemre helyezte a hangsúlyt, miközben letisztulttá is vált. Az Adidas rendszeresen nyúl vissza amúgy klasszikus modelljeihez, ezen dolgoznak az Originals sorozat tervezői. Az Equipment designjának megújítása most először, 2017-ben történt meg.
A fotósorozatban a Punnany Massif alapítótagja, Wolfie mellett Dj Nara, Metha, illetve a Fifty Pairs of Shoes bloggere, Nagy Vivi szerepel. A fotósorozat szeptember közepétől lookazine formátumban is elérhető lesz az Adidas Originals darabok budapesti árusítóhelyein. A kampányért az ACG Pro, az ACG ügynökség pr-divíziója felelt.








Alkotók |
Megbízó: Adidas Budapest Kft. |