hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Nikon köztéren szedi szét a Dunát

Két hazai fotós munkáival értelmezi újra a Dunát interaktív köztéri hirdetésein a Nikon.

hirdetés

A Nikon City Light Poster augusztusban látható a Bem rakparton, azaz aki most elindul, még csütörtökig megnézheti.

A Mlinarics-Persely páros találta ki a HPS és a JCDecaux kampányát, amely a Duna-partot értelmezi újra egy CLP perspektívájából. A lényege, hogy két fotóművész, Szombat Éva és Tóth Barnie életre keltették a rájuk jellemző stílusban azt, amire a helyszín inspirálta őket. A gyakorlatban: bele lehet a plakáton nézni hátulról a fejükbe, és az ott lévő lukon keresztül látni a Dunát másképp. A plakát másik oldalán pedig őket látjuk szemből, amint Nikon-gépükkel fotóznak. De egyszerűbb, ha az alábbi képekkel szemléltetjük.

A kampány egyik résztvevője, Szombat Éva a Kreatív munkatársa.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Meghívásos tenderen választották ki az ügynökséget.

36 millió forint lesz a tét a tizedik évadban.

A híres olasz Képtár Black Presence projektje online túrát és más kapcsolódó eseményeket is tervez.

A vírus megtanított minket együttműködni, a Telekom szeretné, ha nem is felejtenénk el ezt. 

A METU 600 hallgatója vett részt saját kutatásukban, ami a kapcsolattartással, fogyasztással és szabadidővel kapcsolatos szokások változására kérdezett rá.

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

Bemutatjuk a GyártásTrend első, letölthető online webinárját! #FACTORY Insight - II. rész: Autóipari technológiák. A szakmai anyag egy hónapig elérhető!

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés