hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Nikon köztéren szedi szét a Dunát

Két hazai fotós munkáival értelmezi újra a Dunát interaktív köztéri hirdetésein a Nikon.

hirdetés

A Nikon City Light Poster augusztusban látható a Bem rakparton, azaz aki most elindul, még csütörtökig megnézheti.

A Mlinarics-Persely páros találta ki a HPS és a JCDecaux kampányát, amely a Duna-partot értelmezi újra egy CLP perspektívájából. A lényege, hogy két fotóművész, Szombat Éva és Tóth Barnie életre keltették a rájuk jellemző stílusban azt, amire a helyszín inspirálta őket. A gyakorlatban: bele lehet a plakáton nézni hátulról a fejükbe, és az ott lévő lukon keresztül látni a Dunát másképp. A plakát másik oldalán pedig őket látjuk szemből, amint Nikon-gépükkel fotóznak. De egyszerűbb, ha az alábbi képekkel szemléltetjük.

A kampány egyik résztvevője, Szombat Éva a Kreatív munkatársa.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A jövőben a Café felel a szálloda külső kommunikációjáért.

A Soft Opening célja, hogy a gyerekek mellett a szülőket is bevonja a sztoriba.

A nagy adag nosztalgiázás mellé új reklámfilm is készült.

A Sherpa 10 éves születésnapját ünneplő hirdetéseinek megtervezését a TBWA/Helsinkire bízta.

A főpolgármester ezt megválasztása utáni egyik első interjújában ígérte meg.

hirdetés

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Meghosszabbított nevezési határidő: 2019. október 18.

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről, az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

A GyártásTrend ősszel folytatja országjáró Roadshow-ját, amelynek keretében a gyártó cégek használható tudást kapnak a digitalizációs ipar 4.0 megoldásokról.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

hirdetés
hirdetés