hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Nikon köztéren szedi szét a Dunát

Két hazai fotós munkáival értelmezi újra a Dunát interaktív köztéri hirdetésein a Nikon.

hirdetés

A Nikon City Light Poster augusztusban látható a Bem rakparton, azaz aki most elindul, még csütörtökig megnézheti.

A Mlinarics-Persely páros találta ki a HPS és a JCDecaux kampányát, amely a Duna-partot értelmezi újra egy CLP perspektívájából. A lényege, hogy két fotóművész, Szombat Éva és Tóth Barnie életre keltették a rájuk jellemző stílusban azt, amire a helyszín inspirálta őket. A gyakorlatban: bele lehet a plakáton nézni hátulról a fejükbe, és az ott lévő lukon keresztül látni a Dunát másképp. A plakát másik oldalán pedig őket látjuk szemből, amint Nikon-gépükkel fotóznak. De egyszerűbb, ha az alábbi képekkel szemléltetjük.

A kampány egyik résztvevője, Szombat Éva a Kreatív munkatársa.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Zala megyei város mostantól letisztult logóval és kaleidoszkópos dizájnnal nyomul.

Hová kerül idén az Év GastroDesign étterme díj, és melyik hazai szálláshely kapja az Év HotelDesign elismerést?

A Mito túl akart lépni a klasszikus kommunikációs eszközökön. 

Az elmúlt két évtized alapvető változásai miatt volt szükség a frissítésre.

hirdetés

A Pont Itt gasztro/szállás/utazás szaklap idén is meghirdeti a hazai Horeca-szakma körében legrangosabb, leglátványosabb design versenyét, a ma már igazi nemzetközi brandnek számító Gastro&Hotel Design Award-ot. Nevezési határidő: július 5.

Július 11-én este tartjuk az online videós tartalmak versenyének díjátadóját. A belépés mindenki számára ingyenes, de regisztrációhoz között.

Találkozunk szeptemberben! Gyertek el, egyszerre két szakmai konferenciát is adunk a Nagy Kreatív Márkanap két hajóján. Egy egész nap az A38-on együtt! 2019.09.04.

hirdetés
hirdetés