hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Nikon köztéren szedi szét a Dunát

Két hazai fotós munkáival értelmezi újra a Dunát interaktív köztéri hirdetésein a Nikon.

hirdetés

A Nikon City Light Poster augusztusban látható a Bem rakparton, azaz aki most elindul, még csütörtökig megnézheti.

A Mlinarics-Persely páros találta ki a HPS és a JCDecaux kampányát, amely a Duna-partot értelmezi újra egy CLP perspektívájából. A lényege, hogy két fotóművész, Szombat Éva és Tóth Barnie életre keltették a rájuk jellemző stílusban azt, amire a helyszín inspirálta őket. A gyakorlatban: bele lehet a plakáton nézni hátulról a fejükbe, és az ott lévő lukon keresztül látni a Dunát másképp. A plakát másik oldalán pedig őket látjuk szemből, amint Nikon-gépükkel fotóznak. De egyszerűbb, ha az alábbi képekkel szemléltetjük.

A kampány egyik résztvevője, Szombat Éva a Kreatív munkatársa.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Darabjuk megvalósulásért egy közösségi kampányt is indítottak. Egy éve dolgoznak a Leányálmon.

A K&H mobiltárca bevezető reklámkampányában használják a digitális technikákat.

A Don't stop me now a korlátlanságot fejezi ki, amely a személyre szabható mobilnetcsomagokat jelenti náluk.

Spoiler: nem biztos, hogy végig ők énekelnek.

Andacs Botond, a port.hu eddigi irányítója az Index új kiadóvezetője. A távozó Pusztay András a Sziget marketingfőnöke lesz.

hirdetés

Hr-esként Ön hol nézi meg először egy jelölt profilját? És kiről mit árul el az adatlapja? És azt vajon tudja, hogy a jelöltek hol és hogyan keresnek a legaktívabban munkát? Workshopunkon mindenre választ kap. November 21. 09:00

Minden gallérhoz másképp kell szólnunk HR-eseként? Kiderül a november 21-i workshopunkon, ahová kék gallérosokra specializálódott HR-eseket várunk.

Prizma Kreatív PR Díj díjátadó: november 22. Helyszín: Akvárium Klub

A Kreatív hagyományos éves konferenciáján ismét a pr-szakma előtt álló legaktuálisabb kihívásokat járjuk körbe. Időpont: november 23.

Időstressz: Hogyan győzhető le? Energiamenedzsment 4 lépésben. 2017.12.01.

A Kreatív év végi médiakonferenciája mindig arra keresi a választ, mi vár a piacra a következő évben. Időpont: december 6.

A legsikeresebb digitális kommunikációs kampányokat és megoldásokat keressük, pontszerzés a Kreatív-MAKSz M+Listán. Nevezési határidő: 12.08.

Tippek és trükkök a prezi.com használatáról. Workshop 2017. december 13-án.

hirdetés
hirdetés