hirdetés
hirdetés
hirdetés

Simon Krisztián bútorasztalos sikere jobban izgatta a magyarokat, mint a kólabotrány

A szivárványos plakátok helyett főleg a szétválasztott sziámi ikrek és az égő Amazonas indították be a magyarok kattintóujjait augusztusban, na, meg a szakmák világversenyén elért magyar siker.
hirdetés

Ismét eljött a pillanat, hogy beszámoljunk a Storyclash  Facebook-, Instagram-, Twitter- és Youtube-reakciók alapján összeállított legfrissebb listájáról, amiből számunkra is meglepő módon az derült, hogy a magyarokat nem is pörgette fel annyira a Coca-Cola botrány a közösségi médiában, mint azt az előzetes felmérések (itt és itt) megjósolták. 

Nos, ahhoz képest, hogy olyan, mintha már a csapból is kóla folyna, a közösségi médiában valójában két másik téma ösztönözte igazán aktivitásra a magyarokat. A legtöbb reakciót a szétválasztott bangladesi sziámi ikerpárral kapcsolatos hírek váltották ki. Az aktivitást összegző top tízes listán négy helyre - az első kettőt is beleérve - a magyar orvosok által végrehajtott sikeres műtét futott be. 

Habár kevesebb, de szintén látványos reakciómennyiséget váltott ki az amazonasi esőerdőt pusztító tűzvész is. Az ezzel kapcsolatos bejegyzések két helyet foglalnak el a listán.

A magyar netezők aktivitását ezen kívül még nagy mértékben felpiszkálta Simon Krisztián bútorasztalos aranyérme a szakmák világversenyén, a gólyacsapatok megindulása Afrika felé, az év csillaghullása, valamint LL Junior kisfiának tragikus autóbalesete.

Felpörgött a Sláger FM

Kevés izgalom van a Storyclash másik listáján, ami azt összesíti, hogy melyik médiumok oldalai hozták a legtöbb aktivitást. Itt ugyanis a jól megszokott 24, Index, MNO, HVG, Trollfoci, 444 állnak az első öt helyen, pont ugyanúgy, mint múlt hónapban. A rangsor egyetlen érdekes szereplőjeként a Slager FM-et lehet említeni, ami üstökösként robbant be a lista 22. helyére, ezzel 24 helyet és 104 százalékot javítva a júliusi eredményéhez képest.

Még több szám és részlet itt:

Győri Zsófia
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Az aktivitással a cég arra akarja emlékeztetni a vásárlókat, hogy a Lego több egy sima játékgyárnál.

Az új arculat mellett a hirdetők is új lehetőségekkel találkozhatnak. 

A lakásfejlesztő vállalat először indított televíziós kampányt.

A Wieden & Kennedy New York váltja a DDB által három éve létrehozott dedikált ügynökséget, miközben a W&K Portland tovább dolgozik a KFC-n.

100 millió fontos bevétel után. Ez kevesebb, mint amennyit egy magánszemély évi 120 ezer fontos fizetés után adózik le.

hirdetés

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A MOST Fórum szeptember 26-i eseményén a híres testvérpárral, DTK-val, D. Tóth Andrással, valamint ismert szakértőkkel járunk utána, hogyan szolgálják a családi együttműködést a digitális eszközök és lehetőségek. Időpont: szeptember 26., 18.00 Helyszín: Magyar Telekom székház, Puskás konferenciate

Mentes hype: rend a trendben! Időpont: október 3., 09.30 - 16.00

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Nevezési határidő: 2019. október 11.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én. Az előadások hosszabb szünetében a kiállítók a gyakorlatban is bemutatják megoldásaikat.

hirdetés
hirdetés