hirdetés
hirdetés
hirdetés

Simon Krisztián bútorasztalos sikere jobban izgatta a magyarokat, mint a kólabotrány

A szivárványos plakátok helyett főleg a szétválasztott sziámi ikrek és az égő Amazonas indították be a magyarok kattintóujjait augusztusban, na, meg a szakmák világversenyén elért magyar siker.
hirdetés

Ismét eljött a pillanat, hogy beszámoljunk a Storyclash  Facebook-, Instagram-, Twitter- és Youtube-reakciók alapján összeállított legfrissebb listájáról, amiből számunkra is meglepő módon az derült, hogy a magyarokat nem is pörgette fel annyira a Coca-Cola botrány a közösségi médiában, mint azt az előzetes felmérések (itt és itt) megjósolták. 

Nos, ahhoz képest, hogy olyan, mintha már a csapból is kóla folyna, a közösségi médiában valójában két másik téma ösztönözte igazán aktivitásra a magyarokat. A legtöbb reakciót a szétválasztott bangladesi sziámi ikerpárral kapcsolatos hírek váltották ki. Az aktivitást összegző top tízes listán négy helyre - az első kettőt is beleérve - a magyar orvosok által végrehajtott sikeres műtét futott be. 

Habár kevesebb, de szintén látványos reakciómennyiséget váltott ki az amazonasi esőerdőt pusztító tűzvész is. Az ezzel kapcsolatos bejegyzések két helyet foglalnak el a listán.

A magyar netezők aktivitását ezen kívül még nagy mértékben felpiszkálta Simon Krisztián bútorasztalos aranyérme a szakmák világversenyén, a gólyacsapatok megindulása Afrika felé, az év csillaghullása, valamint LL Junior kisfiának tragikus autóbalesete.

Felpörgött a Sláger FM

Kevés izgalom van a Storyclash másik listáján, ami azt összesíti, hogy melyik médiumok oldalai hozták a legtöbb aktivitást. Itt ugyanis a jól megszokott 24, Index, MNO, HVG, Trollfoci, 444 állnak az első öt helyen, pont ugyanúgy, mint múlt hónapban. A rangsor egyetlen érdekes szereplőjeként a Slager FM-et lehet említeni, ami üstökösként robbant be a lista 22. helyére, ezzel 24 helyet és 104 százalékot javítva a júliusi eredményéhez képest.

Még több szám és részlet itt:

Győri Zsófia
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Egy digitális eseménysorozattal kötik össze a debreceni és budapesti dolgozókat. 

A Vertical Cinema címet kapó film egy dublőrről szól, aki krimiben, kalandfilmben és musicalben is megállja a helyét.

Hosszú távon minden második ember fogyasztási szokásait átalakítja az egészségügyi vészhelyzet világszerte – derül ki az EY több mint 14 ezer fős nemzetközi kutatásából.

A Médiaunió minden évben kiválaszt egy kiemelkedő társadalmi ügyet, amely kapcsán egy kommunikációs kampány segítségével aktivizálja az embereket, oly módon, hogy mérhető különbséget érjen el a magyar társadalomban. 

A zeneiparhoz hasonló mentőcsomagért is lobbiznak a rendezvényesek. 

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Tarts velünk szeptember 10-én online, a „Kreatív álláshirdetés” workshopon! Előadó: Földi Miklós Dániel, reklám- és neuropszichológus Minden résztvevőnek exkluzív ajándék: ingyen hirdetési lehetőség, ingyen szövegezés

Ünnepélyes online eredményhirdetésünket videóba ágyazva sugározzuk az evgyara.hu oldalon. Írja fel a naptárjába és drukkolja végig velünk az online közvetítést!

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

hirdetés
hirdetés