hirdetés
hirdetés
hirdetés

Rényi Ádám távozik az Uniomediától

A kreatív tartalomigazgató nem hagyja el a szakmát.

hirdetés

Rényi Ádám négy és fél évet töltött a pr-ügynökségnél, február 1-ével közös megállapodással távozik. A szakember a következő egy hónapban még segíti az átmenetet, illetve azt is megtudtuk tőle, hogy marad a szakmában, a folytatás konkrét helyszínéről viszont nem nyilatkozott. 

Rényi Ádám

A kreatív tartalomigazgató távozásának hírét Balatoni Zsófia, az Uniomedia ügyvezetője is megerősítette a Kreatívnak, továbbá kérdésünkre elmondta azt is, hogy ezt a pozíciót a jövőben nem újítják meg. Az ügynökségnél egyébként az elmúlt bő félévben nagyobb volumenű szervezeti átalakítás történt, aminek kapcsán több, új szakember is érkezett, erről egy következő cikkben számolunk be.

Rényi Ádám számos díjnyertes Uniomedia-kampányban működött aktívan közre. A pr-ügynökséget megelőzően 2011-ig a TV2 marketing- és kommunikációs igazgatója volt, azelőtt pedig az RTL-nél szintén a kommunikációs posztot töltötte be, ezeken kívül dolgozott a Viasat3-nál és a Playboy magazinnál is.  

Az Uniomedia szervezeti átalakulásáról erre olvasható bővebben.

Kandó Eszter
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A 2008-as válság óta ez az első márkakampány, de előfizetőket is szereznének vele.

A színész ismét egy Lincoln ülésén elmélkedik a teljesítményről.

A Budapest Park akciójából befolyó összeg a Siketek és Nagyothallók Országos Szövetségéhez vándorol.

Vegán ételeket főz és beszélget a vendégeivel és a párjával.

hirdetés

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A MOST Fórum szeptember 26-i eseményén a híres testvérpárral, DTK-val, D. Tóth Andrással, valamint ismert szakértőkkel járunk utána, hogyan szolgálják a családi együttműködést a digitális eszközök és lehetőségek. Időpont: szeptember 26., 18.00 Helyszín: Magyar Telekom székház, Puskás konferenciate

Mentes hype: rend a trendben! Időpont: október 3., 09.30 - 16.00

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Nevezési határidő: 2019. október 11.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én. Az előadások hosszabb szünetében a kiállítók a gyakorlatban is bemutatják megoldásaikat.

hirdetés
hirdetés