hirdetés
hirdetés
hirdetés

Rényi Ádám távozik az Uniomediától

A kreatív tartalomigazgató nem hagyja el a szakmát.

hirdetés

Rényi Ádám négy és fél évet töltött a pr-ügynökségnél, február 1-ével közös megállapodással távozik. A szakember a következő egy hónapban még segíti az átmenetet, illetve azt is megtudtuk tőle, hogy marad a szakmában, a folytatás konkrét helyszínéről viszont nem nyilatkozott. 

Rényi Ádám

A kreatív tartalomigazgató távozásának hírét Balatoni Zsófia, az Uniomedia ügyvezetője is megerősítette a Kreatívnak, továbbá kérdésünkre elmondta azt is, hogy ezt a pozíciót a jövőben nem újítják meg. Az ügynökségnél egyébként az elmúlt bő félévben nagyobb volumenű szervezeti átalakítás történt, aminek kapcsán több, új szakember is érkezett, erről egy következő cikkben számolunk be.

Rényi Ádám számos díjnyertes Uniomedia-kampányban működött aktívan közre. A pr-ügynökséget megelőzően 2011-ig a TV2 marketing- és kommunikációs igazgatója volt, azelőtt pedig az RTL-nél szintén a kommunikációs posztot töltötte be, ezeken kívül dolgozott a Viasat3-nál és a Playboy magazinnál is.  

Az Uniomedia szervezeti átalakulásáról erre olvasható bővebben.

Kandó Eszter
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Az M1-esen, az országhatárnál tettek ki tájékoztató táblákat a horrorkaravánok sofőreinek.

Az Extreme Digital egy rakás szendvicssütőt is kipörgetett a Videó Infó 1 segítségével.

Nem lenne jó, ha ezek útjába állna az orrdugulás – üzeni a Rhinospray új kampánya.

Hamarosan már nemcsak a Telenor MyTV-sek nézhetik a RTL Magyarország prémiumplatformját.

Díjátadó: 19.11.26. (19:30) Akvárium Vedd meg jegyed a bétéelesek bulijára!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 04.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

A Prizma Kreatív PR Díj idei dajátadója - gyere, ünnepelj velünk!

hirdetés
hirdetés