hirdetés
hirdetés
hirdetés

Rényi Ádám távozik az Uniomediától

A kreatív tartalomigazgató nem hagyja el a szakmát.

hirdetés

Rényi Ádám négy és fél évet töltött a pr-ügynökségnél, február 1-ével közös megállapodással távozik. A szakember a következő egy hónapban még segíti az átmenetet, illetve azt is megtudtuk tőle, hogy marad a szakmában, a folytatás konkrét helyszínéről viszont nem nyilatkozott. 

Rényi Ádám

A kreatív tartalomigazgató távozásának hírét Balatoni Zsófia, az Uniomedia ügyvezetője is megerősítette a Kreatívnak, továbbá kérdésünkre elmondta azt is, hogy ezt a pozíciót a jövőben nem újítják meg. Az ügynökségnél egyébként az elmúlt bő félévben nagyobb volumenű szervezeti átalakítás történt, aminek kapcsán több, új szakember is érkezett, erről egy következő cikkben számolunk be.

Rényi Ádám számos díjnyertes Uniomedia-kampányban működött aktívan közre. A pr-ügynökséget megelőzően 2011-ig a TV2 marketing- és kommunikációs igazgatója volt, azelőtt pedig az RTL-nél szintén a kommunikációs posztot töltötte be, ezeken kívül dolgozott a Viasat3-nál és a Playboy magazinnál is.  

Az Uniomedia szervezeti átalakulásáról erre olvasható bővebben.

Kandó Eszter
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Házon belülről érkezik az utód a Bors kiadójánál.

A grillparty kampányt a Spice készítette.

A hagyományos íznél édesebb New Coke csak 79 napot ért meg 1985-ben, annyira gyűlölték Amerikában. A sorozat 1985-ben játszódó folytatása miatt újra felélesztik a receptet.

Az MTÜ Budapesten kezdte a bemutatást, elmennek az összes nagy borvidékre.

A Punkt szerkesztőinek célja, hogy kritikusan reagáljanak a hazai és külföldi színtér aktuális történéseire.

hirdetés

A MOST Fórum május 30-i eseményén a magyar sportélet szereplőivel tekintjük át, hogyan változott a szabadidő- és élsport a technológia fejlődésével. (X)

A Magyar Instagram Körkép 4.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése. Az aktuális globális és hazai trendek és érdekességek (fun fact-ek) bemutatása, mindezt az adatvezérelt marketing gondolkodás, az adatvizualizáció eszköztárának demonstrálása mellett.

Nyerő SSC people-management stratégiák. Fluktuációcsökkentő minikonferencia június 7-én.

A versenyre nevezhető bármely olyan mozgóképes alkotás, amely 2018.01.01. és 2019. 05.24. között bármilyen online, illetve mobileszköz-alapú felületen került elsődlegesen publikálásra. Nevezési határidő: május 24.

Idén is Sales&Pszichológia konferencia. Foglald le helyed most! 2019.05.28.

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. május 31., 08.30 - 14.00

Egyre több az aktív, fizetőképes ötvenes és hatvanas fogyasztó - a te célcsoportodban is. Elmondjuk, hogyan kommunikálj velük, nekik!

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop június 6-án, limitált létszámmal.

Burnout - Ismerd fel, ismerd meg és lábalj ki belőle Csatlós Csillával június 12-én!

Leendő ügyfeled már nálad van – csak észre kell venned! Az adatvezérelt marketing lehetőségei és kihívásai. Hogyan szerezz új ügyfeleket digitális marketinggel, hogyan tartsd meg a régieket? Weboldal-monitoring, tartalommarketing, email-marketing június 12-én.

Egy laza szakmai délután szuper előadásokkal, influencer best practice-ekkel és borkóstolással! Ráadásul igazi influencereket is kérdezhettek majd!

A Pont Itt gasztro/szállás/utazás szaklap idén is meghirdeti a hazai Horeca-szakma körében legrangosabb, leglátványosabb design versenyét, a ma már igazi nemzetközi brandnek számító Gastro&Hotel Design Award-ot. Nevezési határidő: július 5.

hirdetés
hirdetés