hirdetés
hirdetés
hirdetés

Rényi Ádám távozik az Uniomediától

A kreatív tartalomigazgató nem hagyja el a szakmát.

hirdetés

Rényi Ádám négy és fél évet töltött a pr-ügynökségnél, február 1-ével közös megállapodással távozik. A szakember a következő egy hónapban még segíti az átmenetet, illetve azt is megtudtuk tőle, hogy marad a szakmában, a folytatás konkrét helyszínéről viszont nem nyilatkozott. 

Rényi Ádám

A kreatív tartalomigazgató távozásának hírét Balatoni Zsófia, az Uniomedia ügyvezetője is megerősítette a Kreatívnak, továbbá kérdésünkre elmondta azt is, hogy ezt a pozíciót a jövőben nem újítják meg. Az ügynökségnél egyébként az elmúlt bő félévben nagyobb volumenű szervezeti átalakítás történt, aminek kapcsán több, új szakember is érkezett, erről egy következő cikkben számolunk be.

Rényi Ádám számos díjnyertes Uniomedia-kampányban működött aktívan közre. A pr-ügynökséget megelőzően 2011-ig a TV2 marketing- és kommunikációs igazgatója volt, azelőtt pedig az RTL-nél szintén a kommunikációs posztot töltötte be, ezeken kívül dolgozott a Viasat3-nál és a Playboy magazinnál is.  

Az Uniomedia szervezeti átalakulásáról erre olvasható bővebben.

Kandó Eszter
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Új epizódokkal jelentkezik az Aegon és az ORFK-OBB figyelemfelhívó kampánya.

Idén azokra is gondoltak, akiknek sosem volt elhalálozott gondolatuk.

A HAB Advert reklámügynökség többek közt a Covid19 világjárvány okozta elszigetelődést is látva úgy gondolta, hogy levelezésbe kezd a szakma résztvevőivel.

Online eredményhirdetés: október 28., 10:00, a storeinsider.hu oldalunkon!

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Hipnózis sem maradt érintetlenül a napról napra egyre inkább feje tetejére álló 2020-ban, egy dologból azonban nem engedünk - a díjakat idén is átadjuk Magyarország legrégebbi reklámversenyén.

Újrahasznosítottuk 2019 egyik legsikeresebb KREATÍV rendezvényét: itt a Green Wave 2020! November 18-án fókuszban a fenntarthatóság és a marketing!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés
hirdetés