hirdetés
hirdetés
hirdetés

Őket igazolta az elmúlt félévben az Uniomedia

A pr-ügynökségnél már tavaly nyár óta zajlik a szervezeti átalakítás, amely során nemcsak új szakemberek érkeztek a csapathoz, hanem új pozíciók is születtek. Ezeket a változásokat foglaljuk össze most ebben a cikkben. Érdekesség, hogy az ügynökség új, videós üzletágát Mesterházi Dávid, az Index videórovatának korábbi vezetője irányítja.

hirdetés

A kompetencia - és szervezetfejlesztés részeként egyrészt létrehoztak tavaly év közepén egy videós üzletágat, amelynek vezetője Mesterházi Dávid, amellett, hogy az Index videórovatának vezetője volt, az Attraktor című web- és tévéműsort készítette (utóbbit Magyarósi Csabával).

Mesterházi Dávid

Szintén új igazolás, hogy Pálfai Domokos kreatívigazgató mellé egy új tartalomért felelős igazgató csatlakozott. Csák Csongor a vállalati oldalon volt kommunikációs vezető az elmúlt nyolc évben, előtte újságíróként dolgozott. Korábban ezt a pozíciót Barát Mihály újságíró töltötte be, aki távozásával visszatért a Világgazdasághoz.

Csák Csongor

A közösségi média tartalomért Rajtmár Dóra felel november óta, ez a pozíció szintén új az ügynökségnél. A szakember digitális termékfejlesztéssel foglalkozott vállalati oldalon, és bloggerként egyebek mellett a Fintechzone.hu egyik szerzője.

Rajtmár Dóra

Vele egy időben érkezett az Uniomediához Buzási Dániel, egy szintén egy frissen létrehozott posztra, stratégiai vezérigazgató-helyettesnek. Buzási ezt megelőzően a British American Tobacco londoni központjában dolgozott globális márkastratégiai igazgatóként, az ügynökségnél kiemelt marketing stratégiai projekteket visz.

Buzási Dániel

A szintén kibővült account team vezetőiként a senior account directori csapathoz pedig ketten csatlakoztak az elmúlt hónapokban: Makkai Katalin és Kádár Andrea. Mindketten külföldről tértek haza.

Makkai Katalin

Kádár Andrea

A kreatív tartalomigazgatói poszt, amely Rényi Ádám február elsejei távozásával megüresedett, a jövőben nem lesz betöltve. Új igazgató viszont érkezik a digitális és kreatív területre, nevét és pontos pozícióját azonban még nem hozták nyilvánosságra az ügynökségnél. 

Kandó Eszter
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Kollányi Zsuzsi, Lotfi Begi és DR BRS újragondolták a Régi nyár című slágert.

A Vodafone Magyarország júliustól az ügyfélszolgálatos kollégái számára is lehetőséget biztosít a folyamatos távmunkára.

Tisztességtelen módon reklámozták a Black Friday-es akciókat. 

A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) ötödik alkalommal hirdette meg az Employer Branding Awardot az idei év elején. 

Az EY nemzetközi felmérése szerint a fogyasztók szorongása a korlátozások feloldása után is megmaradt.

DIGITALIZÁLVA – ÚJ MEGOLDÁSOK SAVE THE DATE 07.23. 14:00

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

Bemutatjuk a GyártásTrend első, letölthető online webinárját! #FACTORY Insight - II. rész: Autóipari technológiák. A szakmai anyag egy hónapig elérhető!

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés