hirdetés
hirdetés
hirdetés

Őket igazolta az elmúlt félévben az Uniomedia

A pr-ügynökségnél már tavaly nyár óta zajlik a szervezeti átalakítás, amely során nemcsak új szakemberek érkeztek a csapathoz, hanem új pozíciók is születtek. Ezeket a változásokat foglaljuk össze most ebben a cikkben. Érdekesség, hogy az ügynökség új, videós üzletágát Mesterházi Dávid, az Index videórovatának korábbi vezetője irányítja.

hirdetés

A kompetencia - és szervezetfejlesztés részeként egyrészt létrehoztak tavaly év közepén egy videós üzletágat, amelynek vezetője Mesterházi Dávid, amellett, hogy az Index videórovatának vezetője volt, az Attraktor című web- és tévéműsort készítette (utóbbit Magyarósi Csabával).

Mesterházi Dávid

Szintén új igazolás, hogy Pálfai Domokos kreatívigazgató mellé egy új tartalomért felelős igazgató csatlakozott. Csák Csongor a vállalati oldalon volt kommunikációs vezető az elmúlt nyolc évben, előtte újságíróként dolgozott. Korábban ezt a pozíciót Barát Mihály újságíró töltötte be, aki távozásával visszatért a Világgazdasághoz.

Csák Csongor

A közösségi média tartalomért Rajtmár Dóra felel november óta, ez a pozíció szintén új az ügynökségnél. A szakember digitális termékfejlesztéssel foglalkozott vállalati oldalon, és bloggerként egyebek mellett a Fintechzone.hu egyik szerzője.

Rajtmár Dóra

Vele egy időben érkezett az Uniomediához Buzási Dániel, egy szintén egy frissen létrehozott posztra, stratégiai vezérigazgató-helyettesnek. Buzási ezt megelőzően a British American Tobacco londoni központjában dolgozott globális márkastratégiai igazgatóként, az ügynökségnél kiemelt marketing stratégiai projekteket visz.

Buzási Dániel

A szintén kibővült account team vezetőiként a senior account directori csapathoz pedig ketten csatlakoztak az elmúlt hónapokban: Makkai Katalin és Kádár Andrea. Mindketten külföldről tértek haza.

Makkai Katalin

Kádár Andrea

A kreatív tartalomigazgatói poszt, amely Rényi Ádám február elsejei távozásával megüresedett, a jövőben nem lesz betöltve. Új igazgató viszont érkezik a digitális és kreatív területre, nevét és pontos pozícióját azonban még nem hozták nyilvánosságra az ügynökségnél. 

Kandó Eszter
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Még jó párat kell aludni addig, hogy itthon is legálisan lehessen nézni Baby Yoda kalandjait.

A hírt a főszerepet játszó Ewan McGregor is megerősítette, de szerinte nem annyira drámai a helyzet.

Sztereotípiákkal dagasztja az amerikai kebleket a Budweiser a Super Bowl alatt.

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. január 28., 08.30 - 14.00

Gyere, ünnepelj velünk a Best.net díjátadóján! Helyszín: Story Budapest (1075 Budapest Kazinczy utca 21.) Időpont: 2020. január 29. kapunyitás: 19:00, pontos kezdés: 19:30

2019 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2019-es Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása. Időpont: 2020. február 11.

A HRKOMM Award 2019 nyertes pályázatainak bemutatása február 13-án.

Február 18-án ismét megrendezzük a Kreatív szaklap PR-workshopját, ahol a résztvevők megismerkedhetnek a 2019-es év kiemelkedő PR-kampányaival.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 21.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

HR workshop az FMCG és a kereskedelem-piac szereplői számára A workshop célja: HR-finomhangolás az élelmiszer kiskereskedelmi szektort és az élelmiszergyártó cégeket terhelő munkaerőhiány-állapotok közepette, a hatékonyság növelése, a versenyképesség megtartása érdekében.

Ismerd meg a legújabb üzleti trendeket és módszereket, majd próbáld ki a tanultakat március 4-én!

GYÓGYKOMM március 12-én!

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók

hirdetés
hirdetés