hirdetés
hirdetés
hirdetés

Őket igazolta az elmúlt félévben az Uniomedia

A pr-ügynökségnél már tavaly nyár óta zajlik a szervezeti átalakítás, amely során nemcsak új szakemberek érkeztek a csapathoz, hanem új pozíciók is születtek. Ezeket a változásokat foglaljuk össze most ebben a cikkben. Érdekesség, hogy az ügynökség új, videós üzletágát Mesterházi Dávid, az Index videórovatának korábbi vezetője irányítja.

hirdetés

A kompetencia - és szervezetfejlesztés részeként egyrészt létrehoztak tavaly év közepén egy videós üzletágat, amelynek vezetője Mesterházi Dávid, amellett, hogy az Index videórovatának vezetője volt, az Attraktor című web- és tévéműsort készítette (utóbbit Magyarósi Csabával).

Mesterházi Dávid

Szintén új igazolás, hogy Pálfai Domokos kreatívigazgató mellé egy új tartalomért felelős igazgató csatlakozott. Csák Csongor a vállalati oldalon volt kommunikációs vezető az elmúlt nyolc évben, előtte újságíróként dolgozott. Korábban ezt a pozíciót Barát Mihály újságíró töltötte be, aki távozásával visszatért a Világgazdasághoz.

Csák Csongor

A közösségi média tartalomért Rajtmár Dóra felel november óta, ez a pozíció szintén új az ügynökségnél. A szakember digitális termékfejlesztéssel foglalkozott vállalati oldalon, és bloggerként egyebek mellett a Fintechzone.hu egyik szerzője.

Rajtmár Dóra

Vele egy időben érkezett az Uniomediához Buzási Dániel, egy szintén egy frissen létrehozott posztra, stratégiai vezérigazgató-helyettesnek. Buzási ezt megelőzően a British American Tobacco londoni központjában dolgozott globális márkastratégiai igazgatóként, az ügynökségnél kiemelt marketing stratégiai projekteket visz.

Buzási Dániel

A szintén kibővült account team vezetőiként a senior account directori csapathoz pedig ketten csatlakoztak az elmúlt hónapokban: Makkai Katalin és Kádár Andrea. Mindketten külföldről tértek haza.

Makkai Katalin

Kádár Andrea

A kreatív tartalomigazgatói poszt, amely Rényi Ádám február elsejei távozásával megüresedett, a jövőben nem lesz betöltve. Új igazgató viszont érkezik a digitális és kreatív területre, nevét és pontos pozícióját azonban még nem hozták nyilvánosságra az ügynökségnél. 

Kandó Eszter
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Új betűtípust kapott az operációs rendszer, aminek a következő verziója már nem édességről kapja a nevét.

Egy cipősdobozba sűrítette az ikonikus pillanatokat a márka új reklámfilmje.

Célzott ajánlók segítik a könnyebb tájékozódást a megújult oldalon.

Az önirónián és mémeken szocializálódott Instagram generációt célozza a meki új kampánya.

A cég végre megerősítette a pletykákat: tényleg lesz külön „hírek” szekció az appban, és azt valódi újságírók töltik majd meg.

hirdetés

Mentes-M Díj újra! Megújult és új kategóriákkal idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

Keressük Magyarország legszebb, legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásait! Nevezési határidő: 2019.08.30.

Találkozunk szeptemberben! Gyertek el, egyszerre két szakmai konferenciát is adunk a Nagy Kreatív Márkanap két hajóján. Egy egész nap az A38-on együtt! 2019.09.04.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A szeptember 6-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop szeptember 12-én, limitált létszámmal.

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

hirdetés
hirdetés