hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ötmilliárdra büntette a Google-t az EU

Rekordméretű a bírság. Versenyellenes gyakorlat miatt kapták.

hirdetés

Az Európai Bizottság 5,1 milliárd dollárra büntette a Google-t, illetve anyavállalatát, az Alphabetet a trösztellenes törvény megsértése miatt, írja többek között a Variety.

Azért bünteteték meg a Google-t, mert arra kötelezte az androidos készülékek gyártóit, hogy alapértelemezettként állítsanak be Google-alkamlazásokat, hogy ezzel bebetonozzák dominanciájukat.

A Google már jelezte, hogy fellebbezni fog. (edit: Azóta pedig kitett egy részletes állásfoglalást is az ügyben, illetve annak magyar fordítását is.)

Ez egyébként az eddigi legnagyobb versenyjogi büntetés az intézmény történetében. Az eddigi csúcstartó is a Google volt, méghozzá eddig a keresőmotorban favorizált saját hirdetési szolgáltatás miatt, teszi hozzá a Qubit.

A büntetés a Google 2017-es nyereségének nagyjából 40 százaléka.

Nemrég a Facebook kapott rekordméretű büntetést, de mástól és más kategóriában.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Érdemes megvárni, amíg a szétrobbanó báránylufik is megérkeznek a buliba.

Jávor Benedek, a Klubrádió és a Mérték Médiaelemző Műhely közösen adták be a panaszt.

A lap egyik új hirdetése a mianmari népirtás felderítésére épül.

Tarjányi Péter és Murányi András egykori hírigazgató szerint a 444 cikke csúsztat a lapnál történtekről.

Igazán nem szép tőlük, mert előtte eladtak neki egy taliga Whoppert egy fogadásra.

hirdetés

Díjátadó: január 30., kapunyitás: 19.00 Vedd meg a jegyed a bulira!

2018 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2018-as Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása. Időpont: 2019. február 5.

A leghasznosabb, leginspirálóbb people management tartalmak február 13-án, hogy a 2019-es éved még sikeresebb legyen!

A HRKOMM Award 2018 nyertes pályázatainak bemutatása február 20-án.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 22.

Február 28-án a gép előtt, az oktatóval együtt, a saját accountunkra belépve közösen végigvesszük, hogy adjunk fel hirdetést a Facebookon és az Instagramon.

hirdetés
hirdetés