hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ötmilliárdra büntette a Google-t az EU

Rekordméretű a bírság. Versenyellenes gyakorlat miatt kapták.

hirdetés

Az Európai Bizottság 5,1 milliárd dollárra büntette a Google-t, illetve anyavállalatát, az Alphabetet a trösztellenes törvény megsértése miatt, írja többek között a Variety.

Azért bünteteték meg a Google-t, mert arra kötelezte az androidos készülékek gyártóit, hogy alapértelemezettként állítsanak be Google-alkamlazásokat, hogy ezzel bebetonozzák dominanciájukat.

A Google már jelezte, hogy fellebbezni fog. (edit: Azóta pedig kitett egy részletes állásfoglalást is az ügyben, illetve annak magyar fordítását is.)

Ez egyébként az eddigi legnagyobb versenyjogi büntetés az intézmény történetében. Az eddigi csúcstartó is a Google volt, méghozzá eddig a keresőmotorban favorizált saját hirdetési szolgáltatás miatt, teszi hozzá a Qubit.

A büntetés a Google 2017-es nyereségének nagyjából 40 százaléka.

Nemrég a Facebook kapott rekordméretű büntetést, de mástól és más kategóriában.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Profi filmkészítőknek szóló rövidfilmes, és mindenki által pályázható fotós versenyt írnak ki a Lynch-kiállításhoz kapcsolódóan.

Az európai parlamenti választások kampányidőszaka alatt.

Az RTL Klub sorozatának szombati epizódja volt az elmúlt hét legnépszerűbb tévés tartalma a kereskedelmi célcsoportban.

A Top News Hungary nevű céget tavaly decemberben jegyezték be. A TWN.hu korábban Kasza Tibor érdekeltsége volt.

Felkerült a teljes videó a teltházas Aréna-koncertről.

hirdetés

Hasznos ötleteket, tapasztalatokat és gyakorlati megoldásokat mutatni a munkaerő-megtartással és -hiánnyal küzdő belső kommunikációs csapatoknak. Időpont: március 20., 09.00

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra március 22-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

JobXperience – HR konferencia a még jobb hangulatú munkahelyekért. Időpont: Április 02. 09:00

Konferencia az influencerek helyes bevetéséről, velük való gyümölcsöző kapcsolat kialakításáról, konzekvens imázsépítésről, hatékony eladásösztönzésről, saját tartalmak gyártásáról, külföldiek adaptálásáról április 4-én!

A CMA nevezései között ismét keressük az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásait! Új versenyünkre, az Influra az elmúlt két év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk. Nevezési határidő: április 11.

Idei kétnapos konferenciánk fókuszában a fogyasztó lesz. Dátum: 2019.04.25-16. Helyszín: Avalon Resort&SPA, Miskolc

hirdetés
hirdetés