hirdetés
hirdetés
hirdetés

Félmillió fontra bírságolták a Facebookot

A lehető legnagyobb büntetést kapta, amiért kiadta 87 millió felhasználó adatait. Mégis eltörpül a bevételei mellett.

hirdetés

A Cambridge Analytica botrány miatt, azaz amiért kiadta 87 millió felhasználója adatait a politikai tanácsadó cégnek, amely felhasználta azokat a Trump-kampányban, a Facebookot a brit hatóság félmillió fontra bírságolta, írja a New York Times. Ennél nagyobb bírságot nem tesznek lehetővé a brit törvények, mégis, a Facebook többmilliárdos éves bevételéhez képest egészen kevésnek számít.

A Cambridge Analytica pszichológiai profilt állított össze az egyes Facebook-felhasználók adataiból, ennek segítségével célzott üzeneteket lehetett küldeni a felhasználónak, befolyásolva ezzel a választói viselkedést, Trump javára az elnökválasztási kampány idején. A felhasználók az adataik felhasználásához nem járultak hozzá. A Facebook értéke nem sokkal a botrány után 35 milliárdot zuhant, Mark Zuckerberget pedig a Kongresszus elé idézték.

Fotó: CNN

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Shutterstock tizenötéves születésnapját stockfotóinak remake-jeivel ünnepelte.

Parászka Boróka nyerte a júniusi Minőségi Újságírásért díjat.

Tökéletesen leképezi azt, mit gondol a fél világ a két elnök közti csúcstalálkozóról.

A mindig jól értesült filmes szaklap, a Variety emlegeti a versenyszekció esélyesei között a Sunsetet.

hirdetés

FMCG Trafik Workshop, avagy hogyan adj el többet FMCG márkádból a Nemzeti Dohányboltokban? Az Élelmiszer és a Tobacco magazin közös rendezvénye az FMCG szektor számára augusztus 29-én.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a Pr Toplistán! Nevezési határidő: augusztus 31.

A Kreatív szaklap ismét meghirdette a business to business kommunikációs versenyt, melyre az elmúlt év legjobb B2B kommunikációs megoldásaival jelentkezhetnek ügynökségek, a megbízói oldal képviselői, szolgáltatók és médiumok. Nevezési határidő:09.07.

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Weboldalakat, alkalmazásokat, tévéműsorokat, magazinokat és más nyomtatott kiadványokat lehet nevezni. Nevezési határidő: szeptember 14.

Ismét HR konferencia: ez alkalommal a kékgalléros kihívásokat vesszük górcső alá. Save the date: szeptember 20.

Részletes program hamarosan! SAVE THE DATE: 2018. november 15.

hirdetés
hirdetés