hirdetés
hirdetés
hirdetés

Félmillió fontra bírságolták a Facebookot

A lehető legnagyobb büntetést kapta, amiért kiadta 87 millió felhasználó adatait. Mégis eltörpül a bevételei mellett.

hirdetés

A Cambridge Analytica botrány miatt, azaz amiért kiadta 87 millió felhasználója adatait a politikai tanácsadó cégnek, amely felhasználta azokat a Trump-kampányban, a Facebookot a brit hatóság félmillió fontra bírságolta, írja a New York Times. Ennél nagyobb bírságot nem tesznek lehetővé a brit törvények, mégis, a Facebook többmilliárdos éves bevételéhez képest egészen kevésnek számít.

A Cambridge Analytica pszichológiai profilt állított össze az egyes Facebook-felhasználók adataiból, ennek segítségével célzott üzeneteket lehetett küldeni a felhasználónak, befolyásolva ezzel a választói viselkedést, Trump javára az elnökválasztási kampány idején. A felhasználók az adataik felhasználásához nem járultak hozzá. A Facebook értéke nem sokkal a botrány után 35 milliárdot zuhant, Mark Zuckerberget pedig a Kongresszus elé idézték.

Fotó: CNN

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Kamu és valós hírekkel jelentkezik a humorcsatorna a műsorok között és a Facebookon is.

Természetesen nem igazi dobostortát, hanem annak az árát kapják meg.

105 millió forintra lehet pályázni az NMHH-nál.

Indul a 2018-as Employer Branding Award, immár negyedik alkalommal, először a PR Toplistán.

Az influencer-ügynökség tartalomgyártásba fogott.

hirdetés

Tervezzük meg együtt a munkavállalód élményét! Időpont: szeptember 28.

Gyógyszerkommunikációs konferencia - Future Pharma október 2-án.

Konferencia a mentes termékek piacáról Időpont: október 3., 10.00 - 17.00

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Díjátadó: október 3., 18.00, Corner Rendezvényterem

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 5.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Díjátadó: október 9., 19.00

Coaching eszközök a gyakorlatban hr-eseknek, coaching szemléletű vezetőknek és coachoknak október 11-én.

Kreatív btl-megoldások és kapcsolódó kommunikációs kampányok versenye. Nevezési határidő: 10.12.

Gyakorlati útmutató lépésről lépésre október 16-án.

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Nevezési határidő: október 31.

Részletes program hamarosan! 2018. november 15.

hirdetés
hirdetés