hirdetés
hirdetés
hirdetés

Összegyűjtötte az induláshoz szükséges pénzt a Mérce

Ötmilliót gyűjtöttek. Október 23-ról már tudósít a merce.hu.

hirdetés

Augusztusban írtuk meg, hogy hírportál indítana Mérce néven a Kettős Mérce, közösségi finanszírozásgból. A biztonságos induláshoz szeptember végéig egy 5 millió forintos gyűjtést lőttek be maguknak célként, ezt sikerült is teljesíteni.

"Öveket becsatolni, október 22-én, vasárnap, 10 nap múlva indul a merce.hu!" - írja a Kettős Mérce blog. Összegyűjtötték a 5 millió forintot, 1300 ember adományából jött össze az összeg.

"Október 23. eseményeit már az új, élesített portálon szeretnénk Nektek közvetíteni, végig a nap folyamán, az eddig megszokott színvonalon. Persze ez egy új műfaj lesz számunkra is, eddig nem írtunk híreket, és bele kell majd rázódnunk, biztos fogunk hibázni is. De azt reméljük, hogy ezek a hibák eltörpülnek majd azokhoz az eredményekhez és sikerekhez képest, amit a merce.hu, a ti segítségetekkel összerakott, új magyar hírportál el fog érni!" - írják, majd hozzáteszik, hogy a szerkesztőség kibővített tagsága november végére állhat össze.

A kettosmerce.blog.hu nyolc évvel ezelőtt indult, 2015 vége óta finanszírozza a Kettős Mérce Blog Egyesület a működését. A Mérce non-profit sajtótermék lesz, saját meghatározása szerint baloldali, de pártfüggetlen, fő területeinek pedig az egészségügyet, az oktatást, a szegénységet, a dolgozók, illetve a nők helyzetét határozza meg. Az oldalt a blog eddigi csapata működteti majd.

Puskár Krisztián
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A threading most is megoldható, de a jövőben egy gomb segítségével még egyszerűbb lesz.

41 pályázó 300 képe közül választottak nyerteseket.

Azt kérik, hogy mindenki töltse ki a kérdőívüket a témáról.

A New Wave Mediához tartozó Ozone Tv és a Life reklámidejét értékesíti januártól a sales house.

FRISSÍTVE A márkázott tartalom címében történt, később azzal is viccelődtek, hogy a lábgombának nem kell útlevél és GPS.

hirdetés

A legsikeresebb digitális kommunikációs kampányokat és megoldásokat keressük, pontszerzés a Kreatív-MAKSz M+Listán. Hosszabbított nevezési határidő: 12.15.

PR workshop a Prizma Kreatív PR Díj kiemelkedő kampányainak bemutatására január 25-én.

A HRKOMM Award 2017 győztes pályázatainak bemutatása. Időpont: 2018. február 13.

hirdetés
hirdetés