hirdetés
hirdetés
hirdetés

Összegyűjtötte az induláshoz szükséges pénzt a Mérce

Ötmilliót gyűjtöttek. Október 23-ról már tudósít a merce.hu.

hirdetés

Augusztusban írtuk meg, hogy hírportál indítana Mérce néven a Kettős Mérce, közösségi finanszírozásgból. A biztonságos induláshoz szeptember végéig egy 5 millió forintos gyűjtést lőttek be maguknak célként, ezt sikerült is teljesíteni.

"Öveket becsatolni, október 22-én, vasárnap, 10 nap múlva indul a merce.hu!" - írja a Kettős Mérce blog. Összegyűjtötték a 5 millió forintot, 1300 ember adományából jött össze az összeg.

"Október 23. eseményeit már az új, élesített portálon szeretnénk Nektek közvetíteni, végig a nap folyamán, az eddig megszokott színvonalon. Persze ez egy új műfaj lesz számunkra is, eddig nem írtunk híreket, és bele kell majd rázódnunk, biztos fogunk hibázni is. De azt reméljük, hogy ezek a hibák eltörpülnek majd azokhoz az eredményekhez és sikerekhez képest, amit a merce.hu, a ti segítségetekkel összerakott, új magyar hírportál el fog érni!" - írják, majd hozzáteszik, hogy a szerkesztőség kibővített tagsága november végére állhat össze.

A kettosmerce.blog.hu nyolc évvel ezelőtt indult, 2015 vége óta finanszírozza a Kettős Mérce Blog Egyesület a működését. A Mérce non-profit sajtótermék lesz, saját meghatározása szerint baloldali, de pártfüggetlen, fő területeinek pedig az egészségügyet, az oktatást, a szegénységet, a dolgozók, illetve a nők helyzetét határozza meg. Az oldalt a blog eddigi csapata működteti majd.

Puskár Krisztián
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Nyelvleckéknek álcázott kampányt indított a székesfehérvári sörfőzde, a Hübris, hogy bizonyítsák, mindenki megtanulhat sörül.

Az óvszermárka a Red nevű, nemi betegségek megelőzését célzó, társadalmi célú üzenetet közvetítő kampányához kereste a partnerét.

Visszatér az üdítő csomagolására Fido Dido.

Smashing Pumpkins, The Clash, UB40 - a múltba révednek, és a felszabadult zenehallgatásra buzdítanak a cég új kültéri plakátjai.

Gera Marina Örök télben nyújtott alakítását, és a Trezor című tévéfilmet jelölték a rangos díjra.

hirdetés

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A MOST Fórum szeptember 26-i eseményén a híres testvérpárral, DTK-val, D. Tóth Andrással, valamint ismert szakértőkkel járunk utána, hogyan szolgálják a családi együttműködést a digitális eszközök és lehetőségek. Időpont: szeptember 26., 18.00 Helyszín: Magyar Telekom székház, Puskás konferenciate

Mentes hype: rend a trendben! Időpont: október 3., 09.30 - 16.00

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Nevezési határidő: 2019. október 11.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én. Az előadások hosszabb szünetében a kiállítók a gyakorlatban is bemutatják megoldásaikat.

hirdetés
hirdetés