hirdetés
hirdetés
hirdetés

Összegyűjtötte az induláshoz szükséges pénzt a Mérce

Ötmilliót gyűjtöttek. Október 23-ról már tudósít a merce.hu.

hirdetés

Augusztusban írtuk meg, hogy hírportál indítana Mérce néven a Kettős Mérce, közösségi finanszírozásgból. A biztonságos induláshoz szeptember végéig egy 5 millió forintos gyűjtést lőttek be maguknak célként, ezt sikerült is teljesíteni.

"Öveket becsatolni, október 22-én, vasárnap, 10 nap múlva indul a merce.hu!" - írja a Kettős Mérce blog. Összegyűjtötték a 5 millió forintot, 1300 ember adományából jött össze az összeg.

"Október 23. eseményeit már az új, élesített portálon szeretnénk Nektek közvetíteni, végig a nap folyamán, az eddig megszokott színvonalon. Persze ez egy új műfaj lesz számunkra is, eddig nem írtunk híreket, és bele kell majd rázódnunk, biztos fogunk hibázni is. De azt reméljük, hogy ezek a hibák eltörpülnek majd azokhoz az eredményekhez és sikerekhez képest, amit a merce.hu, a ti segítségetekkel összerakott, új magyar hírportál el fog érni!" - írják, majd hozzáteszik, hogy a szerkesztőség kibővített tagsága november végére állhat össze.

A kettosmerce.blog.hu nyolc évvel ezelőtt indult, 2015 vége óta finanszírozza a Kettős Mérce Blog Egyesület a működését. A Mérce non-profit sajtótermék lesz, saját meghatározása szerint baloldali, de pártfüggetlen, fő területeinek pedig az egészségügyet, az oktatást, a szegénységet, a dolgozók, illetve a nők helyzetét határozza meg. Az oldalt a blog eddigi csapata működteti majd.

Puskár Krisztián
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Washington Postban megjelent egész oldalas hirdetésben ajánlotta fel az eszement nyomravezetői díjat.

Wolfie, Dj Nara, Metha, illetve Nagy Vivi személyes történeteinek a társaságában.

A Szív City névre keresztelték.

Elhozták a vezető tervezőt, Gorden Wagenert is, aki momés diákokkal tartott szakmai konzultációt.

Módos Márton, az eddigi ügyvezető vette meg a 100 százalékos tulajdonrészt.

hirdetés

A verseny célja díjazni azokat a kommunikációs megoldásokat, melyek támogatják és elősegítik, hogy egy vállalat termékét vagy szolgáltatását egy másik vállalatnak értékesítse. Díjátadó: október 17.

Meghosszabbított nevezési határidő: október 20. A verseny célja: kreatív btl-megoldások és kapcsolódó kommunikációs kampányok díjazása.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Díjátadó: 10.25. Kapunyitás: 19 óra

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Weboldalakat, alkalmazásokat, tévéműsorokat, magazinokat és más nyomtatott kiadványokat lehet nevezni. Díjátadó: 10.26. kapunyitás: 19 óra

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Nevezési határidő: október 27.

Workshop az Európai Unió Általános Adatvédelmi Rendeletéről, közismertebb nevén a GDPR-ról november 10-én.

Facebook és Instagram hirdetések kezelése a gyakorlatban november 16-án.

Prizma Kreatív PR Díj díjátadó: november 22. Helyszín: Akvárium Klub

Minden gallérhoz másképp kell szólnunk HR-eseként? Kiderül a november 21-i workshopunkon, ahová kék gallérosokra specializálódott HR-eseket várunk.

Hr-esként Ön hol nézi meg először egy jelölt profilját? És kiről mit árul el az adatlapja? És azt vajon tudja, hogy a jelöltek hol és hogyan keresnek a legaktívabban munkát? Workshopunkon mindenre választ kap. November 21. 09:00

A Kreatív hagyományos éves konferenciáján ismét a pr-szakma előtt álló legaktuálisabb kihívásokat járjuk körbe. Időpont: november 23.

hirdetés
hirdetés