hirdetés
hirdetés
hirdetés

Összegyűjtötte az induláshoz szükséges pénzt a Mérce

Ötmilliót gyűjtöttek. Október 23-ról már tudósít a merce.hu.

hirdetés

Augusztusban írtuk meg, hogy hírportál indítana Mérce néven a Kettős Mérce, közösségi finanszírozásgból. A biztonságos induláshoz szeptember végéig egy 5 millió forintos gyűjtést lőttek be maguknak célként, ezt sikerült is teljesíteni.

"Öveket becsatolni, október 22-én, vasárnap, 10 nap múlva indul a merce.hu!" - írja a Kettős Mérce blog. Összegyűjtötték a 5 millió forintot, 1300 ember adományából jött össze az összeg.

"Október 23. eseményeit már az új, élesített portálon szeretnénk Nektek közvetíteni, végig a nap folyamán, az eddig megszokott színvonalon. Persze ez egy új műfaj lesz számunkra is, eddig nem írtunk híreket, és bele kell majd rázódnunk, biztos fogunk hibázni is. De azt reméljük, hogy ezek a hibák eltörpülnek majd azokhoz az eredményekhez és sikerekhez képest, amit a merce.hu, a ti segítségetekkel összerakott, új magyar hírportál el fog érni!" - írják, majd hozzáteszik, hogy a szerkesztőség kibővített tagsága november végére állhat össze.

A kettosmerce.blog.hu nyolc évvel ezelőtt indult, 2015 vége óta finanszírozza a Kettős Mérce Blog Egyesület a működését. A Mérce non-profit sajtótermék lesz, saját meghatározása szerint baloldali, de pártfüggetlen, fő területeinek pedig az egészségügyet, az oktatást, a szegénységet, a dolgozók, illetve a nők helyzetét határozza meg. Az oldalt a blog eddigi csapata működteti majd.

Puskár Krisztián
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Oroszországban posztolták ki: aki teherbe esik egy vb-sztártól, pénzt és élete végéig ingyen Whoppert kap.

Nincs magyar munka az utolsó shortlisteken. Még két Young Lions csapatot lehet figyelni.

A Big Bang Media lett a közösségimédia-ügynökség új partnere.

Film, PR, Craft, Media és Social kategóriákban sincs shortlistesünk. Még a Young Lions magyar versenyzőinek és egy TCR-nek lehet szorítani.

Az ősszel érkező 3. évad első előzetesét ezúttal is a többszörös Promax-díjas Varsics Péter rendezte.

hirdetés

A verseny célja, hogy díjazza az egyedi belsőépítészeti dizájnt, kreatív vendéglátóipari/hotel kommunikációt és márkamegjelenést. Nevezési határidő: 2018.06.29.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a Pr Toplistán! Nevezési határidő: augusztus 31.

hirdetés
hirdetés