hirdetés
hirdetés
hirdetés

Összegyűjtötte az induláshoz szükséges pénzt a Mérce

Ötmilliót gyűjtöttek. Október 23-ról már tudósít a merce.hu.

hirdetés

Augusztusban írtuk meg, hogy hírportál indítana Mérce néven a Kettős Mérce, közösségi finanszírozásgból. A biztonságos induláshoz szeptember végéig egy 5 millió forintos gyűjtést lőttek be maguknak célként, ezt sikerült is teljesíteni.

"Öveket becsatolni, október 22-én, vasárnap, 10 nap múlva indul a merce.hu!" - írja a Kettős Mérce blog. Összegyűjtötték a 5 millió forintot, 1300 ember adományából jött össze az összeg.

"Október 23. eseményeit már az új, élesített portálon szeretnénk Nektek közvetíteni, végig a nap folyamán, az eddig megszokott színvonalon. Persze ez egy új műfaj lesz számunkra is, eddig nem írtunk híreket, és bele kell majd rázódnunk, biztos fogunk hibázni is. De azt reméljük, hogy ezek a hibák eltörpülnek majd azokhoz az eredményekhez és sikerekhez képest, amit a merce.hu, a ti segítségetekkel összerakott, új magyar hírportál el fog érni!" - írják, majd hozzáteszik, hogy a szerkesztőség kibővített tagsága november végére állhat össze.

A kettosmerce.blog.hu nyolc évvel ezelőtt indult, 2015 vége óta finanszírozza a Kettős Mérce Blog Egyesület a működését. A Mérce non-profit sajtótermék lesz, saját meghatározása szerint baloldali, de pártfüggetlen, fő területeinek pedig az egészségügyet, az oktatást, a szegénységet, a dolgozók, illetve a nők helyzetét határozza meg. Az oldalt a blog eddigi csapata működteti majd.

Puskár Krisztián
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A megszokott céges portrék helyett most egészen más oldalát ismerhetjük meg az ügynökség dolgozóinak.

Kovács Levente megbízott főszerkesztőként veszi át Forrás Dávid feladatait.

A megbízást a korábban az észak-amerikai piacot kezelő Universal McCann nyerte.

A modellváltás már a következő tanév kezdetétől érvényes lenne. A Színház- és Filmművészeti Egyetem vezetői azt írják, a sietség oka nehezen érthető.

Az EU és a tagállamok fogyasztóvédelmi szervei jutottak erre a megállapításra online razziáik után.

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés