hirdetés
hirdetés
hirdetés

Hírportált indít a Kettős Mérce

Októberben indulna az oldal, ötmilliót kell összeszedniük ahhoz, hogy nem menjenek csődbe a választásokig.

hirdetés

"Mérce néven, a merce.hu internetes cím alatt októberben várhatóan új hírportált indít az eddig a kettosmerce.blog.hu alatt elérhető blog, illetve az azt működtető egyesület" - írja a 24.hu. Az ellenzéki hírportál közösségi finanszírozásból jönne létre, a biztonságos induláshoz szeptember végéig 5 millió forintot próbálnak összegyűjteni.

A Mérce non-profit sajtótermék lesz, saját meghatározása szerint baloldali, de pártfüggetlen, fő területeinek pedig az egészségügyet, az oktatást, a szegénységet, a dolgozók, illetve a nők helyzetét határozza meg. Az oldalt a blog eddigi csapat működteti majd.

A kettosmerce.blog.hu nyolc évvel ezelőtt indult, 2015 vége óta finanszírozza a Kettős Mérce Blog Egyesület a működését. Az új oldal indításához annyi pénzt szeretnének összegyűjteni szeptember végére, hogy azzal a választásokig ne menjenek csődbe, áll a blog nyilatkozatában. 2017-ben a blog és az egyesület költségvetése 18 millió forint, ehhez jönne hozzá az az 5 millió, ami a Mérce hírportál indításához szükséges.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Beni az Iskolakezdés együtt! segélyakciót támogatja.

Bemutatjuk Trackmant, a vagány Vágányembert, akit szakmai zsűri választott ki!

Egymilliárd dollárt szánnak rá jövőre, és elsőre tíz showműsort inditanak vagy vásárolnak meg.

A Hégető Honorka-díjra szeptember 15-ig lehet nevezni.

Hogy működésük megfeleljen az EU új adatvédelmi törvény szabályozásának.

hirdetés
hirdetés

Képzés marketingeseknek, akik tömegeket szeretnének megszólítani, de közvetlen, bizalmas formában, személyre szólóan. Enter!Digital a neoval szeptember 14-én.

A verseny célja díjazni azokat a kommunikációs megoldásokat, melyek támogatják és elősegítik, hogy egy vállalat termékét vagy szolgáltatását egy másik vállalatnak értékesítse. Nevezési határidő: szeptember 8.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Nevezési határidő: 09.08.

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Weboldalakat, alkalmazásokat, tévéműsorokat, magazinokat és más nyomtatott kiadványokat lehet nevezni. Nevezési határidő: szeptember 15.

Az első benyomás megismételhetetlen. Légy rá felkészülve! Konferencia a POME-ról és fontosságáról szeptember 21-én

Szeptember 28-án ismét Gyógyszerkommunikációs konferencia. Fókuszban a technológiai fejlődés előnyei és kihívásai: E-recept, Data Science, okos eszközök.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 6.