hirdetés
hirdetés
hirdetés

Mikor viszünk Matt Damonnek barátokat a Marsra?

Elvégre az egész csak befektetés kérdése. És megérdemli Mark Zuckerberg a Facebook sikerét? Villámvideók a Brain Barról, 1. rész!

hirdetés

A Vodafone a Brain Bar mindkét napján villámvideókat készít a legelgondolkodtatóbb fellépők gondolataival, amelyeket itt, a Kreatívon is közlünk.

Ethan Siegelnek már a névjegykártyája is izgalmas: az áll rajta, elméleti asztrofizikus. A Starts With a Bang blogot tíz éve indította, azóta két könyve is megjelent: az egyik a világűr történetéről, a másik a Star Trekben látható futurisztikus húzások tudományos hátteréről. A videóban arról beszél, min múlik és mennyi idő még egy marsi emberi kolónia.



A The AI Delusion szerzője szerint nem az a para, hogy a gépek okosabbak lesznek nálunk, hanem hogy ettől félünk. A videóban az emberi társadalom kettészakadásáról beszél és arról, megérdemli-e Mark Zuckerberg a Facebook totális sikerét.

Jacy Reese egy morális kérdésekkel foglalkozó think tank kutatási igazgatója, könyve az állattenyésztés örökös befejezésével foglalkozik. A videóban tudományos irányból közelítve mondja el, miért lenne ez lehetséges anélkül, hogy le kellene mondanunk a bevett táplálkozási szokásainkról.

A Vodafone a helyszínen kipróbálható futurisztikus megoldásokkal is támogatja a Brain Bart. Itt elolvashatod, milyenekkel! (X)

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Csúszik az engedélyezési folyamat, de idén még jók vagyunk.

Stáb nélkül, teljesen egyedül kellett lefotóznia magát.

A távmunkában dolgozó kommunikációs dolgozók számára. Mindkettő használata ingyenes.

Nem tudták azonosítani az emberi méltóság megsértésének tényálladékát a kormánypárti hírtelevízió anyagában.

Az edzőtermek zárva, a kültéri sportolás tűrt, de nem támogatott, és vannak, akik ennek ellenére sem adják fel. 

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Milyen tapasztalatok vannak az egészségügyben a GDPR életbe lépése óta? Mit kellene tenni annak érdekében, hogy az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) használata megfeleljen az európai uniós szabályoknak? Hogyan lehetne ad

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Digitális automatizáció a marketingben: Mire való a chatbot és mikor érdemes használni? Milyen lehetőségek vannak vele a márkaépítésben? Mi a szerepe az ügyfélkapcsolatban? Mi a jó chatbot stratégia?

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! A Kreatív szaklap először szervezi meg a Best of Best.net & Lollipop workshopot, amelyen az ügynökségek bemutatják a két versenyen legeredményesebben szereplő kampányaikat.

A verseny célja, hogy egy olyan díjat indítson el az FMCG, és az ezzel a szegmenssel szorosan összefüggő Horeca-piac számára, amely felhívja a figyelmet az elmúlt év sikeres innovációira a fogyasztók, a kereskedelem, a vendéglátás és a szállodaipar területén. Nevezési határidő: június 3.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre!

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! ÚJ IDŐPONT HAMAROSAN!

hirdetés
hirdetés