hirdetés
hirdetés
hirdetés

Mikor viszünk Matt Damonnek barátokat a Marsra?

Elvégre az egész csak befektetés kérdése. És megérdemli Mark Zuckerberg a Facebook sikerét? Villámvideók a Brain Barról, 1. rész!

hirdetés

A Vodafone a Brain Bar mindkét napján villámvideókat készít a legelgondolkodtatóbb fellépők gondolataival, amelyeket itt, a Kreatívon is közlünk.

Ethan Siegelnek már a névjegykártyája is izgalmas: az áll rajta, elméleti asztrofizikus. A Starts With a Bang blogot tíz éve indította, azóta két könyve is megjelent: az egyik a világűr történetéről, a másik a Star Trekben látható futurisztikus húzások tudományos hátteréről. A videóban arról beszél, min múlik és mennyi idő még egy marsi emberi kolónia.



A The AI Delusion szerzője szerint nem az a para, hogy a gépek okosabbak lesznek nálunk, hanem hogy ettől félünk. A videóban az emberi társadalom kettészakadásáról beszél és arról, megérdemli-e Mark Zuckerberg a Facebook totális sikerét.

Jacy Reese egy morális kérdésekkel foglalkozó think tank kutatási igazgatója, könyve az állattenyésztés örökös befejezésével foglalkozik. A videóban tudományos irányból közelítve mondja el, miért lenne ez lehetséges anélkül, hogy le kellene mondanunk a bevett táplálkozási szokásainkról.

A Vodafone a helyszínen kipróbálható futurisztikus megoldásokkal is támogatja a Brain Bart. Itt elolvashatod, milyenekkel! (X)

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Míg a ruhahajtogató technikái mindenkit lenyűgöznek, az új projektje nem aratott osztatlan sikert.

Mindegy is voltaképp, hogy mit reklámoz a videó.

Novembertől a Skivak felel a logisztikai szolgáltatásokat nyújtó vállalat közösségi média kommunikációjáért.

15 éve rendezi meg miden évben a pincészet a címketervező pályázatát, most bemutatják az eddigi legjobb műveket.

"Kristály. Rajta vagyunk" - ezzel a szlogennel indított kampányt Dél-Dakota. Hamar virális tartalom lett belőle.

Díjátadó: 19.11.26. (19:30) Akvárium Vedd meg jegyed a bétéelesek bulijára!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 04.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

hirdetés
hirdetés