hirdetés
hirdetés
hirdetés

Futurisztikus megoldásokat villantott a Brain Baron a Vodafone

Az okosparkolást és egy pszichedelikus jövőkabint is bemutatta a jövőfesztiválon a Vodafone, amely fiatal tehetségeket is támogatott a Brain Baron. (X)

hirdetés

A Brain Bar jövőfesztivál előadásai mellett a látogatók futurisztikus M2M és IoT megoldásokkal is találkozhattak a Vodafone jóvoltából. Pszichedelikus élményt adott a Future Cabin, egy olyan telefonfülke formájú kabin, ahol odabent minden kijelző, és a postagalamboktól indulva a mobiltechnológia csúcsáig, az 5G-ig juthatott, aki kipróbálta.

A helyszínen kipróbálható volt a szolgáltató által tavaly a budapesti belvárosban és Székesfehérváron bemutatott okos parkolási megoldás. A Brain Baron telepített demóban – ahogy a valóságban a parkolóhelyeken is – egy szenzor a mágneses tér változásából érzékeli, ha fölötte autó áll. A jelet továbbítva a sofőrök egy mobil applikációban láthatják, hogy az úticéljukhoz közel hol találnak szabad parkolóhelyet. A megoldás a legújabb hálózati technológiát, a Narrowband-IoT hálózatot használja.

A látogatók megismerkedhettek az agrárium robotizációját hatékonyabbá, az állattenyésztést és növénytermesztést biztonságosabbá tevő okos mezőgazdasági technológiákkal is. Ilyen például a Vodafone távolról, egyszerűen használható megoldása, ami folyamatosan ellenőrzi a termelési körülmények működését, baj esetén pedig jelez a diszpécserközpontnak.

Akik idén személyesen nem jutottak el a Brain Barra, azokhoz pedig az előadókat hozza közelebb a szolgáltató a fesztiválon készült videóinterjúk segítségével, amelyek a Kreatív felületein is láthatók: itt találod a sorozat első, második és harmadik részét!

Legelöl a fejlesztésekben, elöl a jövőben

Nem véletlenül volt partnere a Vodafone Magyarország a csütörtökön kezdődött Brain Bar jövőfesztiválnak, mint a jövő technológiáira nyitott, innovatív hazai telekommunikációs szolgáltató.

A cég épp a fesztivál kezdete előtt egy héttel indította el Budapest első állandó, élő 5G bázisállomását: ennek bemutatóján egy BMW i3 elektromos autót irányítottak élőben a mobilkapcsolaton keresztül, miközben a járműből látható kilátást HD-ben küldte vissza az autó a pálya mellől kormányzó sofőrnek, szinte késleltetés nélkül.

A Future Jobs standjánál a Vodafone hr-es és üzlettel foglalkozói kollégái is ott voltak, kíváncsian a jövő tehetségeire. A szolgáltató emellett a fesztivál Talent Stage színpada mellé is odaállt. Ide bárki bekerülhetett előadóként, aki meggyőzte a zsűrit a Digitális társadalom, a Társadalmi egyenlőség vagy Környezetvédelem témájában készített rövid elevator pitch videójával. A felvetett kérdések között az új pénzügyi szolgáltatások, az okos közlekedés, a digitális tudás és az e-hulladék csökkentése is megjelenhet, a legjobbnak ítélt fiatal előadó pedig egy csúcsmobilt nyert.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Fonay Gergely felügyeli majd az Auchan Korzók brand márkafrissítését is.

Progressive Reklámügynökség kutatást végzett a hirdetők marketingmunkatársai körében azzal kapcsolatban, hogy a járvány miként változtatta meg a reklámügynökségekkel kapcsolatos elvárásokat.

Például Cserhalmi György, Ascher Tamás, Udvaros Dorottya, Alföldi Róbert, Mácsai Pál és Péterfy Bori.

Az Instagram nagyot megy, miközben a nagy márkák összefognak Zuckerberg közösségimédia-óriása ellen. 

A június 29-i Design Világnap, mint oly sok minden más, szintén online valósult meg. Itthon az alkalomból három minivideó mutatja be, hogy a design mennyire beleivódott a hétköznapjainkba. 

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

Bemutatjuk a GyártásTrend első, letölthető online webinárját! #FACTORY Insight - II. rész: Autóipari technológiák. A szakmai anyag egy hónapig elérhető!

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés