hirdetés
hirdetés
hirdetés

Megvan a Zoom új főszerkesztője

Kustánczi Norbert, a 24.hu korábbi főszerkesztője az.

hirdetés

Októbertől Kustánczi Norbert lesz a Zoom.hu új főszerkesztője, olvasható az online lap közleményében. "Az a célom, hogy Zoom.hu mértékadó, véleményformáló, független, szakmailag magas színvonalú és korszerű újsággá váljon. Olyan online lappá, amit mindennap érdemes olvasni" - idézik az új főszerkesztőt.

Kustánczi Norbert korábban a 24.hu főszerkesztője volt, nyáron készítettünk vele interjút. A 24.hu főszerkesztője októbertől Szigeti Péter, a Kreatívot is kiadó PPH Media korábbi tartalomfejlesztési vezetője lesz.

Kustánczi Norbert

A pár hónapja újraindult Zoom korábbi főszerkesztője Zappe Gábor volt, aki azonban nemrég eljött az újságtól. Erről, illetve az indulás körülményeiről kapcsolódó cikkeinkből tudható meg több.


 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

A fenntarthatóság jegyében állt össze a két nagy múltú amerikai vállalat.

A szezon eddigi legváratlanabb ünnepi szpotját szállította a norvég posta.

A #KoccintsAszuval kampány idei célja, hogy ne csak édes, hanem sós fogások mellé is kerüljön aszú a poharakba.

 A Heineken Hungária emellett a jövő évi foci-Eb partnere is lesz.

Ezzel promózzák a márka új, ingatlan-üzletágát. Az Umbrella végezte a kampány gyártását.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Meghosszabbított nevezési határidő: 2019.12.06.

hirdetés
hirdetés