hirdetés
hirdetés
hirdetés

Megint a felhasználók adataival viccelődik kampányában a Spotify

A streamingszolgáltató minden év végén erős kampányt csinál. 

hirdetés

Tavaly és tavalyelőtt is felhasználói szokásokra és statisztikákra építette év végi kampányait a Spotify. Ezek egyrészt nem csak humorosak, hanem mivel nagy billboardokon jelentek meg a világ nyugatabbi felének bizonyos forgalmasbb helyein, még hatásosak is voltak.

Idén ezt a hagyományt folytatja a streamingszolgáltató, a kampány neve Wrapped, és a playlistekre helyezi a hangsúlyt. Nem magyaráznánk túl, lent látható belőlük néhány. A zuhany alatt éneklés például népszerűbb tematika volt a zuhany alatt sikításnál, illetve a feminista vallás is erősödött.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Mostantól a Red Lemonnal repül tovább a légitársaság.

Edukációs hónapot indít a magyar keresőmarketing szakmát összefogni kívánó DIMSZ Keresőmarketing tagozata, cikkekkel és ingyenes kutatási anyaggal.

Az Egyesült Államokban zajló tüntetésekről tudósítva eddig 140 riportert bántalmaztak a rendőrök, illetve néhol a tüntetők is.

Az ötvenes éveket idéző grafikákkal ünneplik, hogy lassan vége a korlátozásoknak.

Sportfive néven folytatja a Groupama Arénát is üzemeltető cég.

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés