hirdetés
hirdetés
hirdetés

Megint a felhasználók adataival viccelődik kampányában a Spotify

A streamingszolgáltató minden év végén erős kampányt csinál. 

hirdetés

Tavaly és tavalyelőtt is felhasználói szokásokra és statisztikákra építette év végi kampányait a Spotify. Ezek egyrészt nem csak humorosak, hanem mivel nagy billboardokon jelentek meg a világ nyugatabbi felének bizonyos forgalmasbb helyein, még hatásosak is voltak.

Idén ezt a hagyományt folytatja a streamingszolgáltató, a kampány neve Wrapped, és a playlistekre helyezi a hangsúlyt. Nem magyaráznánk túl, lent látható belőlük néhány. A zuhany alatt éneklés például népszerűbb tematika volt a zuhany alatt sikításnál, illetve a feminista vallás is erősödött.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Két év után szervezik meg ismét az Event Touchot.

A Westendben és a Széna téren lehet szagolgatni.

Lengyel Tamás és Péterfy Bori segíti az alapítvány új termékeinek promócióját.

Németh S. Szilárd, a csatorna vezérigazgatója arról is beszélt, zavarja-e a csatorna nézettségét, ha Rogán Cecíliával fotózzák.

Az Operaház szfinxjével összeakaszkodó Ady Endréről, a csillebérci tündérekről, és a Lánchíd alagútba tolásáról is született már epizód.

hirdetés

A HRKOMM Award 2018 nyertes pályázatainak bemutatása február 20-án. SAVE THE DATE!

hirdetés
hirdetés