hirdetés
hirdetés
hirdetés

Újévi fogadalmakat ajánl a Spotify kampányában

A tavalyi jól sikerült év végi kampány után a Spotify idén hasonlóval állt elő, bár csavart egyet az ötleten, és nem retrospektív plakátokat, hanem 2018-as fogadalmi plakátokat csinált. 

hirdetés

Vannak köztük tényleg jók: Viselkedj úgy, mint azok, akik szerdán a Boozy Brunch (szabadon: olyan reggeli, ahol alkoholt is isznak, a bajorok például nagyon jól tudják ezt csinálni, vasárnap reggeli mise után még a templomkertben felállítani a grillrácsot, és Weißwurstot zabálni ipari mennyiségű szűretlen búzával garaton öntözve) playlistet pörgették, vagy égess be embereket úgy, mint az, aki 86-szor játszotta le a Bad Liart Sean Spicer lemondása napján (a Fehér Ház sajtófőnöke volt), vagy éppen legyél tel is olyan lelkes, mint az az ember, aki 48 Ed Sheeran számot rakott be a 2Szeretem a vöröshajúakat" playlistbe.

További képekért kattintson!

A plakátok közül lesz olyan, amely globálisan fog futni, míg mások csak az amerikai piacon lesznek láthatók.

Innen

hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Három évig dolgoztak együtt, a Mito váltja őket.

A Central European Startup Awards egyetemi partnere lett az iskola.

A telekommunikációs szolgáltató átnevezte a hazugságvizsgálót.

Mostantól szombaton is hallható az "egyik legkarakteresebb műsor".

A Vermis összeszedte, mi minősül reklámnak és mit kell tennie egy véleményvezérnek.

hirdetés

Tippek és trükkök a prezi.com használatáról. Workshop 2017. december 13-án.

A legsikeresebb digitális kommunikációs kampányokat és megoldásokat keressük, pontszerzés a Kreatív-MAKSz M+Listán. Hosszabbított nevezési határidő: 12.15.

PR workshop a Prizma Kreatív PR Díj kiemelkedő kampányainak bemutatására január 25-én.

A HRKOMM Award 2017 győztes pályázatainak bemutatása. Időpont: 2018. február 13.

hirdetés
hirdetés