hirdetés
hirdetés
hirdetés

Leváltják Gajdics Ottót a Magyar Idők éléről

A Magyar Nemzetként újrainduló lap élére egy sportújságíró-szerkesztő-kommunikátort neveztek ki. Gajdics marad a fideszes médiaholdingon belül, a Szabad Föld főszerkesztője lesz.

hirdetés

A hétvégén jelentette be a Magyar Idők, hogy feburár 6-tól, azaz Simicska Lajos és Orbán Viktor közti konfliktus kirobbanásának évfordulójától kezdve Magyar Nemzetként fog megjelenni a lap. "A névváltoztatás nem érinti a lap tartalmát" - szögezték le a közleményben.

Ennek ellenére a Magyar idők eddigi főszerkesztőjét, Gadics Ottót leváltják, és szerdától Ballai Attila lesz az új Magyar Nemzet főszerkesztője, erről az Azonnali értesült.

Ballai Attila eddig a Mediaworks Hungary Zrt. sportüzletág-igazgatójaként dolgozott, korábban a G-nap előtti Magyar Nemzet sportrovatának vezetője volt, azelőtt pedig a Népszava sportrovatát vezette. Mindkét helyről Liszkay Gábor hívására jött el. Ballai önéletrajzában az áll továbbá, hogy "az 1990-es évtizedben a Ferencvárosi Torna Club, 2000-től a Magyar Kézilabda Szövetség sajtófőnöke, az utóbbi másfél évben pedig kommunikációs igazgatója volt".

Liszkay a G-nap (2015. feburár 6.) előtt a Magyar Nemzet főszerkesztője volt, majd amikor onnan eljött a Simicska-Orbán konfliktust követően, a kormányerők által megszerzett Napi Gazdaság vezetője lett, amelyet Magyar Időkre neveztek át ugyanazon év őszén.

Gajdics Ottó 2016 novemberétől a Magyar Idők főszerkesztője. Előtte 2004-től 2010-ig a Hír TV műsorokért felelős vezérigazgatója, 2010-től a Lánchíd Rádió ügyvezető-főszerkesztője, 2015-től a Napi Gazdaság szerkesztője, 2016-tól Karc FM ügyvezető-főszerkesztője volt.

Gajdics a Magyar Idők közleménye szerint a fideszes médiaholding, a Közép-európai Sajtó és Média Alapítvány (Kesma) portfólióján belül kap új fontos pozíciót. Az alapítvány éléről tegnap mondott le Varga István egy ellentmondásos és önkritikus nyilatkozat után.

UPDATE

Gajdics Ottó a Szabad Föld főszerkesztője leszA hozzávetőleg hatvanezer példányban értékesített hetilap szintén tavaly év végén került be a Mediaworks portfoliójáb, onnan pedig a Kesmához.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A felsőoktatásban hallgatók egy ezresért fizethetnek elő a zenék mellett filmeket és sorozatokat is kínáló alkalmazásra.

Ha arra gyanakszol, hogy itt most valami újrahasznosítós dologról lesz szó, akkor jó helyen kapiskálsz.

Egy külön rendezvényszervezési feladatokra kiírt tender további 30 milliárddal dobja meg az éves keretet.

Újabb fejezethez ért a ketchupmárka és az énekes szerelmi története.

Most már az utazni vágyóknak sem kell a Startlapnál messzebb száguldaniuk az információs szupersztrádán.

hirdetés

Mentes-M Díj újra! Megújult és új kategóriákkal idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

Keressük Magyarország legszebb, legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásait! Nevezési határidő: 2019.08.30.

Találkozunk szeptemberben! Gyertek el, egyszerre két szakmai konferenciát is adunk a Nagy Kreatív Márkanap két hajóján. Egy egész nap az A38-on együtt! 2019.09.04.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A szeptember 6-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop szeptember 12-én, limitált létszámmal.

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

hirdetés
hirdetés