hirdetés
hirdetés
hirdetés

A fideszes médiaholding vezetője lemondott

Több önkritikus interjút is adott az elmúlt időben.

hirdetés

A Közép-európai Sajtó és Média Alapítvány vezetője, Varga István azután jelentette be lemondását, hogy több vele készült interjúban kritikát fogalmazott meg a kormánypárti sajtóval szemben. A közvetlen kiváltó ok azonban a békéscsabai behir.hu-nak adott videóinterjúja lehetett, ez lent tekinthető meg. Varga amúgy Békés megyei kötődésű, vezeti fel a műsorvezető a feltehetően nem konfrontatívnak tervezett negyedórás interjút.

Az interjúban elhangzanak olyan vélemények, amelyek legalábbis meglepőek egy fideszes médiaholding vezetőjétől. Persze Varga mindössze nyíltan és őszintén beszél viszonylag egyértelmű dolgokról. És januárban a 24.hu-nak adott interjúban is mondott hasonlókat.

"A keresztény, nemzeti, konzervatív újságírásnak, annak ellenére, hogy eltelt 30 év a rendszerváltozásból, nem sok követőjét látom, illetve igényes, jó tollú újságírókat - és nem kell megsértődni, de nyugodtan mondhatom - inkább a másik oldalon látok" - mondja Varga. Illetve azt is mondja, hogy keresztény, konzervatív, kormánypárti ember létére, ha "jó tollú cikket, glosszát" akar olvasni, akkor Élet és Irodalmat, Magyar Narancsot, Népszavát olvas, mert - mint teszi hozzá - "most még nincs Magyar Nemzet". (Utóbbi utalás arra, hogy a Magyar Idők szerdától lecseréli a fejlécét, és Magyar Nemzet néven fog megjelenni - bár a lap leszögezte, hogy bármi egyéb tartalmi, minőségi, szakmai jellegű változást nem tervez.)

Varga amúgy a mitikus médiaegyensúlyra való törekvést magyarázza mindezzel, azaz hogy a holdingban az eszközét látja annak, hogy az megteremtődjön, és úgymond kinevelje a minőségi újságírást a jobboldalon, merthogy, mondja a műsorvezetőnek is, "először az Indexet szoktuk elolvasni, nem pedig az Origót".

Pontosabban ennek eszközét csak látta, ugyanis Varga felmondott. Erről telefonon értesítette az MTI-t hétfőn este.

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A MetaBro-t átfogó gamer márkának szánják.

Tehetségkutató műsorként tér vissza a Sztárban sztár a TV2-re – értesült a SorozatWiki.

A 2016-os, paksi atomerőművet reklámozó villámhirdetések után ezúttal az Origo villantott fel reklámot a TV2 csoport csatornáin.

A WWF és a White Rabbit Living Coralja, a Spice és a Cofidis kirgiz űrhajósa, valamint az ACG Jenga-tornyai a döntőben. A White Rabbit megoldása ráadásul három kategóriában esélyes.

hirdetés

Tarts velünk a következő MOST Fórumon és tudd meg, hogyan lesz a kultúrából #kult! (x)

Idei kétnapos konferenciánk fókuszában a fogyasztó lesz. Dátum: 2019.04.25-16. Helyszín: Avalon Resort&SPA, Miskolc

Vedd kezedbe (akár magán, akár szervezeti) céljaidat és dolgozz velük! Vágyakból célok! Változásmenedzsment workshop Limpár Imrével május 14-én

Az MPRSZ tavaly negyedik alkalommal hirdette az Employer Branding Awardot. Május 14-én ezeket a díjnyertes megoldásokat ismerhetik meg a résztvevők.

Mostantól még sűrűbben találkozunk! Ha részt veszel a konferencián, előrébb leszel, mint a konkurenciád. 2018.05.16.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye! A verseny shortlistesei és a díjazottjai pontokat szereznek az M+Listán! Díjátadó: május 16.

Ne róluk, hanem velük beszélgessünk! Kékgallérosoktól , IT-soktól, Y-os tehetségektől, kismamáktól lehet kérdezni egy nyitott kerekasztal-beszélgetés keretében május 22-én.

A Magyar Instagram Körkép 4.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése. Az aktuális globális és hazai trendek és érdekességek (fun fact-ek) bemutatása, mindezt az adatvezérelt marketing gondolkodás, az adatvizualizáció eszköztárának demonstrálása mellett.

Idén is Sales&Pszichológia konferencia. Foglald le helyed most! 2019.05.28.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop június 6-án, limitált létszámmal.

hirdetés
hirdetés