hirdetés
hirdetés
hirdetés

A fideszes médiaholding vezetője lemondott

Több önkritikus interjút is adott az elmúlt időben.

hirdetés

A Közép-európai Sajtó és Média Alapítvány vezetője, Varga István azután jelentette be lemondását, hogy több vele készült interjúban kritikát fogalmazott meg a kormánypárti sajtóval szemben. A közvetlen kiváltó ok azonban a békéscsabai behir.hu-nak adott videóinterjúja lehetett, ez lent tekinthető meg. Varga amúgy Békés megyei kötődésű, vezeti fel a műsorvezető a feltehetően nem konfrontatívnak tervezett negyedórás interjút.

Az interjúban elhangzanak olyan vélemények, amelyek legalábbis meglepőek egy fideszes médiaholding vezetőjétől. Persze Varga mindössze nyíltan és őszintén beszél viszonylag egyértelmű dolgokról. És januárban a 24.hu-nak adott interjúban is mondott hasonlókat.

"A keresztény, nemzeti, konzervatív újságírásnak, annak ellenére, hogy eltelt 30 év a rendszerváltozásból, nem sok követőjét látom, illetve igényes, jó tollú újságírókat - és nem kell megsértődni, de nyugodtan mondhatom - inkább a másik oldalon látok" - mondja Varga. Illetve azt is mondja, hogy keresztény, konzervatív, kormánypárti ember létére, ha "jó tollú cikket, glosszát" akar olvasni, akkor Élet és Irodalmat, Magyar Narancsot, Népszavát olvas, mert - mint teszi hozzá - "most még nincs Magyar Nemzet". (Utóbbi utalás arra, hogy a Magyar Idők szerdától lecseréli a fejlécét, és Magyar Nemzet néven fog megjelenni - bár a lap leszögezte, hogy bármi egyéb tartalmi, minőségi, szakmai jellegű változást nem tervez.)

Varga amúgy a mitikus médiaegyensúlyra való törekvést magyarázza mindezzel, azaz hogy a holdingban az eszközét látja annak, hogy az megteremtődjön, és úgymond kinevelje a minőségi újságírást a jobboldalon, merthogy, mondja a műsorvezetőnek is, "először az Indexet szoktuk elolvasni, nem pedig az Origót".

Pontosabban ennek eszközét csak látta, ugyanis Varga felmondott. Erről telefonon értesítette az MTI-t hétfőn este.

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A felsőoktatásban hallgatók egy ezresért fizethetnek elő a zenék mellett filmeket és sorozatokat is kínáló alkalmazásra.

Ha arra gyanakszol, hogy itt most valami újrahasznosítós dologról lesz szó, akkor jó helyen kapiskálsz.

Egy külön rendezvényszervezési feladatokra kiírt tender további 30 milliárddal dobja meg az éves keretet.

Újabb fejezethez ért a ketchupmárka és az énekes szerelmi története.

Most már az utazni vágyóknak sem kell a Startlapnál messzebb száguldaniuk az információs szupersztrádán.

hirdetés

Mentes-M Díj újra! Megújult és új kategóriákkal idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

Keressük Magyarország legszebb, legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásait! Nevezési határidő: 2019.08.30.

Találkozunk szeptemberben! Gyertek el, egyszerre két szakmai konferenciát is adunk a Nagy Kreatív Márkanap két hajóján. Egy egész nap az A38-on együtt! 2019.09.04.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A szeptember 6-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop szeptember 12-én, limitált létszámmal.

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

hirdetés
hirdetés