hirdetés
hirdetés
hirdetés

A fideszes médiaholding vezetője lemondott

Több önkritikus interjút is adott az elmúlt időben.

hirdetés

A Közép-európai Sajtó és Média Alapítvány vezetője, Varga István azután jelentette be lemondását, hogy több vele készült interjúban kritikát fogalmazott meg a kormánypárti sajtóval szemben. A közvetlen kiváltó ok azonban a békéscsabai behir.hu-nak adott videóinterjúja lehetett, ez lent tekinthető meg. Varga amúgy Békés megyei kötődésű, vezeti fel a műsorvezető a feltehetően nem konfrontatívnak tervezett negyedórás interjút.

Az interjúban elhangzanak olyan vélemények, amelyek legalábbis meglepőek egy fideszes médiaholding vezetőjétől. Persze Varga mindössze nyíltan és őszintén beszél viszonylag egyértelmű dolgokról. És januárban a 24.hu-nak adott interjúban is mondott hasonlókat.

"A keresztény, nemzeti, konzervatív újságírásnak, annak ellenére, hogy eltelt 30 év a rendszerváltozásból, nem sok követőjét látom, illetve igényes, jó tollú újságírókat - és nem kell megsértődni, de nyugodtan mondhatom - inkább a másik oldalon látok" - mondja Varga. Illetve azt is mondja, hogy keresztény, konzervatív, kormánypárti ember létére, ha "jó tollú cikket, glosszát" akar olvasni, akkor Élet és Irodalmat, Magyar Narancsot, Népszavát olvas, mert - mint teszi hozzá - "most még nincs Magyar Nemzet". (Utóbbi utalás arra, hogy a Magyar Idők szerdától lecseréli a fejlécét, és Magyar Nemzet néven fog megjelenni - bár a lap leszögezte, hogy bármi egyéb tartalmi, minőségi, szakmai jellegű változást nem tervez.)

Varga amúgy a mitikus médiaegyensúlyra való törekvést magyarázza mindezzel, azaz hogy a holdingban az eszközét látja annak, hogy az megteremtődjön, és úgymond kinevelje a minőségi újságírást a jobboldalon, merthogy, mondja a műsorvezetőnek is, "először az Indexet szoktuk elolvasni, nem pedig az Origót".

Pontosabban ennek eszközét csak látta, ugyanis Varga felmondott. Erről telefonon értesítette az MTI-t hétfőn este.

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Figyelésre, szolidaritásra és változásra hív a  #TheShowMustBePaused kezdeményezés a június 2-i Blackout Tuesday részeként.

Az országba hivatalosan nem léphet be külföldi a koronavírus miatt.

A szlovén kreatívipari rendezvényt 2021 őszére tolják. 

Milyen volt Orbán első, amerikai útja? Egy holland újságíró emlékezett vissza több útitársával együtt a közösen töltött napokra.

Omar Jimenez jogszerűen tudósított az összecsapások helyszínéről

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés