hirdetés
hirdetés
hirdetés

A fideszes médiaholding vezetője lemondott

Több önkritikus interjút is adott az elmúlt időben.

hirdetés

A Közép-európai Sajtó és Média Alapítvány vezetője, Varga István azután jelentette be lemondását, hogy több vele készült interjúban kritikát fogalmazott meg a kormánypárti sajtóval szemben. A közvetlen kiváltó ok azonban a békéscsabai behir.hu-nak adott videóinterjúja lehetett, ez lent tekinthető meg. Varga amúgy Békés megyei kötődésű, vezeti fel a műsorvezető a feltehetően nem konfrontatívnak tervezett negyedórás interjút.

Az interjúban elhangzanak olyan vélemények, amelyek legalábbis meglepőek egy fideszes médiaholding vezetőjétől. Persze Varga mindössze nyíltan és őszintén beszél viszonylag egyértelmű dolgokról. És januárban a 24.hu-nak adott interjúban is mondott hasonlókat.

"A keresztény, nemzeti, konzervatív újságírásnak, annak ellenére, hogy eltelt 30 év a rendszerváltozásból, nem sok követőjét látom, illetve igényes, jó tollú újságírókat - és nem kell megsértődni, de nyugodtan mondhatom - inkább a másik oldalon látok" - mondja Varga. Illetve azt is mondja, hogy keresztény, konzervatív, kormánypárti ember létére, ha "jó tollú cikket, glosszát" akar olvasni, akkor Élet és Irodalmat, Magyar Narancsot, Népszavát olvas, mert - mint teszi hozzá - "most még nincs Magyar Nemzet". (Utóbbi utalás arra, hogy a Magyar Idők szerdától lecseréli a fejlécét, és Magyar Nemzet néven fog megjelenni - bár a lap leszögezte, hogy bármi egyéb tartalmi, minőségi, szakmai jellegű változást nem tervez.)

Varga amúgy a mitikus médiaegyensúlyra való törekvést magyarázza mindezzel, azaz hogy a holdingban az eszközét látja annak, hogy az megteremtődjön, és úgymond kinevelje a minőségi újságírást a jobboldalon, merthogy, mondja a műsorvezetőnek is, "először az Indexet szoktuk elolvasni, nem pedig az Origót".

Pontosabban ennek eszközét csak látta, ugyanis Varga felmondott. Erről telefonon értesítette az MTI-t hétfőn este.

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A csókolózó pár fotója 1800 kommentet kapott egy nap alatt.

A mobilozó gyalogosok allegóriáiként jelennek meg az elmaszkírozott arcú fiatalok.

A kezdeményezés nem független a Láncfűrész Akadémiától.

Joe ágyba viszi a reggelit, Sarah pedig időben felkel, és nem csak úgy összekaparja magát.

Nagyon forró dalra épül a szénhidrátcsökkentett sör Valentin napra időzített kampánya.

hirdetés

Merre tart az orvostudomány a digitalizált világban? Hogyan segíthet a technológia az egészség megőrzésében? Megtudhatod az első MOST Fórumon február 21-én (x)

A Magyar Instagram Körkép 3.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése, a turisztikai szektorra fókuszálva február 19-én. BETELT!

A HRKOMM Award 2018 nyertes pályázatainak bemutatása február 20-án.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 22.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye! A verseny shortlistesei és a díjazottjai pontokat szereznek az M+Listán! Nevezési határidő: március 8.

PR workshop a Prizma Kreatív PR Díj kiemelkedő kampányainak bemutatására március 12-én!

Március 13-án ismét megrendezzük néhány órás Facebook, Instagram workshopunkat, ahol gép előtt, az oktatóval együtt, a saját accountunkra belépve közösen végigvesszük, hogy adjunk fel hirdetést.

Hasznos ötleteket, tapasztalatokat és gyakorlati megoldásokat mutatni a munkaerő-megtartással és -hiánnyal küzdő belső kommunikációs csapatoknak. Időpont: március 20., 09.00

Idei kétnapos konferenciánk fókuszában a fogyasztó lesz. Dátum: 2019.04.25-16. Helyszín: Avalon Resort&SPA, Miskolc

hirdetés
hirdetés