hirdetés
hirdetés
hirdetés

Új ügynökségi listát hirdet Fabricius Gábor

Agency Toplist néven új ügynökségi toplista elindítását jelentette be a Kreatívhoz eljuttatott nyílt levelében Fabricius Gábor. A Republic Group alapítója a nyílt levélben bírálja a szerinte nem traszparens versenyeket, és meghirdette azokat a szempontokat, amelyeknek meg kell felelniük azoknak a versenyeknek, amelyek az Agency Toplist részei lesznek.

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

A Design Terminal mentorprogramjának 3 külföldi csapata a LearnIT, a StudyX és a FabriXense 3 hónapot tölthetett el Budapesten.

Eheti Kultúrterrorunkban Antik Dalma, a Person operatív vezetőjének ajánlatait olvashatjátok.

A Balásy Gyula-féle New Land / Lounge konzorcium végezheti. Csetényiék szerint nem szakmai alapon született a döntés.

A versenyen 9 kategóriában a fődíj, különdíj és zsűrielnök különdíj mellett összesen 12 arany, 4 ezüst, 8 bronz helyezés született.  

Az év turisztikai kommunikációs megoldásával a PLANB elhagyta a hagyományos kommunikációs stratégiák komfortzónáját. (X)

Hozzászólások (1 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Úgy látszik, senkinek nem jutottak még eszükbe ezek a kérdések:
1. Miért ne merülhetne fel összeférhetetlenség egy olyan listánál, amit a magyar reklámszakma ikonikus arca, Fabricius Gábor, a ROA tulajdonosa indít az ügynöksége
által szervezett Brandfestival neve alatt? (By the way: az indító sajtóközleményben miért nem tudja helyesen leírni a Brandfestival nevét?)
2. Miért lenne fair play az a lista, amit az a ROA kezdeményez, aminek első ikonikus kampánya a, a Vodafone magyarországi bevezetéséről minden volt csak nem fair?
(keressetek rá)
3. Miért lenne transzparens az a lista, amit az a ROA hirdet meg, ami fű alatt a matolcsysta bankok kommunikációját végzi (BP és KH) és jelenleg a szárazpistista titkos
megbízások nagy nyertese?

John Moore a mexikói-amerikai határon készített fotója vezeti fel azt a számot, amely az USA bevándorlás-politikáját taglalja.

Ónodi Lóránt head of copyként folytatja az ügynökségnél.

A kihajtogatható könyvként kidaott, de digitálisan is elérhető, a ránk leselkedő gonoszokat egybegyűjtő Új Bestiárium szövegben és grafikákian is a 16. századot idézi. Illés Áron képzős hallgatót kérdeztük a munkafolyamatról.

Felekezetközi hitbéli értékrendet képviselő családcentrikus csatorna lesz.

6 korábbi vállalati oldalt gyúrtak egybe egy domain alá.

hirdetés

A verseny célja, hogy díjazza az egyedi belsőépítészeti dizájnt, kreatív vendéglátóipari/hotel kommunikációt és márkamegjelenést. Nevezési határidő: 2018.06.29.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a Pr Toplistán! Nevezési határidő: augusztus 31.

hirdetés
hirdetés