hirdetés
hirdetés
hirdetés

Új ügynökségi listát hirdet Fabricius Gábor

Agency Toplist néven új ügynökségi toplista elindítását jelentette be a Kreatívhoz eljuttatott nyílt levelében Fabricius Gábor. A Republic Group alapítója a nyílt levélben bírálja a szerinte nem traszparens versenyeket, és meghirdette azokat a szempontokat, amelyeknek meg kell felelniük azoknak a versenyeknek, amelyek az Agency Toplist részei lesznek.

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Megszegi a fő európai adatvédelmi szabályokat a bannereknél használt real-time bidding gyakorlata. A részt vevő cégek érzékeny adatokat is látnak, és a felhasználók nem tudják ezt korlátozni.

A négyórás film Michael Jackson gyerekmolesztálási ügyeit járja körül

Szerintük a techcég súlyosan megsértette az adatvédelmi és a versenyjogi törvényeket, komoly szigorítást sürgetnek.

A novemberben kiadott, első világháborús kötet sikerén felbuzdulva idén négy bookazine-nal tervez a kiadó.

Azért volt szó értelmes dolgokról is, például kiderült, hogy a tiniknek szóló filmterveket hiányolja a Filmalap.

Hozzászólások (1 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Úgy látszik, senkinek nem jutottak még eszükbe ezek a kérdések:
1. Miért ne merülhetne fel összeférhetetlenség egy olyan listánál, amit a magyar reklámszakma ikonikus arca, Fabricius Gábor, a ROA tulajdonosa indít az ügynöksége
által szervezett Brandfestival neve alatt? (By the way: az indító sajtóközleményben miért nem tudja helyesen leírni a Brandfestival nevét?)
2. Miért lenne fair play az a lista, amit az a ROA kezdeményez, aminek első ikonikus kampánya a, a Vodafone magyarországi bevezetéséről minden volt csak nem fair?
(keressetek rá)
3. Miért lenne transzparens az a lista, amit az a ROA hirdet meg, ami fű alatt a matolcsysta bankok kommunikációját végzi (BP és KH) és jelenleg a szárazpistista titkos
megbízások nagy nyertese?

Racionalizálják a hírosztály költségvetését.

20 kiló szemetet tudnak összegyűjteni egyszerre. Az IKEA egy áruház nyitását népszerűsíti az akcióval.

Újdonságként díjat adnak át a talkshow műfajában, mint ahogy a 2018-ban debütáló sorozatok is külön kategóriát kaptak.

Balázs Facebook- és Insta-, Istenes Bence Youtube-felületeit értékesítési a cég.

A 4-10 éves gyerekeknek szánt Nicktoons-szal bővül az R-time portfóliója.

hirdetés

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 22.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye! A verseny shortlistesei és a díjazottjai pontokat szereznek az M+Listán! Nevezési határidő: március 8.

PR workshop a Prizma Kreatív PR Díj kiemelkedő kampányainak bemutatására március 12-én!

Március 13-án ismét megrendezzük néhány órás Facebook, Instagram workshopunkat, ahol gép előtt, az oktatóval együtt, a saját accountunkra belépve közösen végigvesszük, hogy adjunk fel hirdetést.

Hasznos ötleteket, tapasztalatokat és gyakorlati megoldásokat mutatni a munkaerő-megtartással és -hiánnyal küzdő belső kommunikációs csapatoknak. Időpont: március 20., 09.00

JobXperience – HR konferencia a még jobb hangulatú munkahelyekért. Időpont: Április 02. 09:00

Fél napos rendezvény az influencerek helyes bevetéséről, velük való gyümölcsöző kapcsolat kialakításáról, konzekvens imázsépítésről, hatékony eladásösztönzésről, saját tartalmak gyártásáról, külföldiek adaptálásáról: Influencer minikonferencia április 4-én!

Idei kétnapos konferenciánk fókuszában a fogyasztó lesz. Dátum: 2019.04.25-16. Helyszín: Avalon Resort&SPA, Miskolc

hirdetés
hirdetés