hirdetés
hirdetés
hirdetés

Két Rádió1 lesz Békéscsabán

Vajna cégének engedélyezték a Csaba Rádióval való hálózatba kapcsolódást.

hirdetés

Andy Vajna cégét, a Rádió1-et működtető Radio Plus Kft-t bár kizárták a békéscsabai 88,9 Mhz frekvenciapályázatából (ennek részleteit lásd kapcsolódó cikkeinkben),de múltkor megírtuk, hogy van egy kiskapu, azaz hogy Vajna a másik helyi frekvencián, a 104,0 MHz-en kapcsolódási kérelmet nyújtott be az azon működő Csaba Rádiónál, ha pedig arra rábólint a Médiatanács, akkor két Rádió 1 fog működni Békéscsabán. Rábólintott a Médiatanács.

"A Csaba Rádió Kft. és a Radio Plus Kft. közös kérelmére engedélyezte a testület, hogy a két vállalkozás hálózatba kapcsolódjon a Csaba Rádió 4 óra saját műsoridejének megtartása mellett" - áll a szervezet közleményében.

A Médiatanács az erről szóló kétsoros közleményt egy animációs tévésorozatokat támogató pályázati kiírásról szóló sajtóanyag végén rejtette el.

Puskár Krisztián
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A 2008-as válság óta ez az első márkakampány, de előfizetőket is szereznének vele.

A színész ismét egy Lincoln ülésén elmélkedik a teljesítményről.

A Budapest Park akciójából befolyó összeg a Siketek és Nagyothallók Országos Szövetségéhez vándorol.

Vegán ételeket főz és beszélget a vendégeivel és a párjával.

hirdetés

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A MOST Fórum szeptember 26-i eseményén a híres testvérpárral, DTK-val, D. Tóth Andrással, valamint ismert szakértőkkel járunk utána, hogyan szolgálják a családi együttműködést a digitális eszközök és lehetőségek. Időpont: szeptember 26., 18.00 Helyszín: Magyar Telekom székház, Puskás konferenciate

Mentes hype: rend a trendben! Időpont: október 3., 09.30 - 16.00

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Nevezési határidő: 2019. október 11.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én. Az előadások hosszabb szünetében a kiállítók a gyakorlatban is bemutatják megoldásaikat.

hirdetés
hirdetés