hirdetés
hirdetés
hirdetés

Két Rádió1 lesz Békéscsabán

Vajna cégének engedélyezték a Csaba Rádióval való hálózatba kapcsolódást.

hirdetés

Andy Vajna cégét, a Rádió1-et működtető Radio Plus Kft-t bár kizárták a békéscsabai 88,9 Mhz frekvenciapályázatából (ennek részleteit lásd kapcsolódó cikkeinkben),de múltkor megírtuk, hogy van egy kiskapu, azaz hogy Vajna a másik helyi frekvencián, a 104,0 MHz-en kapcsolódási kérelmet nyújtott be az azon működő Csaba Rádiónál, ha pedig arra rábólint a Médiatanács, akkor két Rádió 1 fog működni Békéscsabán. Rábólintott a Médiatanács.

"A Csaba Rádió Kft. és a Radio Plus Kft. közös kérelmére engedélyezte a testület, hogy a két vállalkozás hálózatba kapcsolódjon a Csaba Rádió 4 óra saját műsoridejének megtartása mellett" - áll a szervezet közleményében.

A Médiatanács az erről szóló kétsoros közleményt egy animációs tévésorozatokat támogató pályázati kiírásról szóló sajtóanyag végén rejtette el.

Puskár Krisztián
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

A Republic Group feladata a márkapozicionálás és az online kommunikációs stratégia kialakítása lesz.

A Motor1.com és a Motorsport.com értékesítése került hozzájuk 2020. január 1-jétől.

A Nike Germany szerint a sportolók nem csak magukért, hanem a társadalom egészéért küzdenek.

A Spice csinálta a Spar karácsonyi szpotját.

Egyszerre 25 országban indította el a Burger King, ez az eddigi legnagyobb szabású termékbevezetésük.

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 04.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

A Prizma Kreatív PR Díj idei dajátadója - gyere, ünnepelj velünk!

hirdetés
hirdetés