hirdetés
hirdetés
hirdetés

Kerti Attila 15 év után távozik a Maximize éléről

Kerti Attila 15 év után elhagyja a WPP Group M médiás csoportjához tartozó Maximize médiaügynökséget, utóda Vernyik Imre lesz, akit 2018-ban neveztek ki ügyvezető-helyettessé, előtte pedig több ügynökségnél is dolgozott vezető beosztásban.

hirdetés

Kerti Attila 2019. december 31-ig látja el az ügynökségben 15 éve betöltött ügyvezetői pozícióját. A céget a szakember 2004-ben a Mindshare-rel közösen alapította, tulajdonrészét 2017 végével eladta a többségi tulajdonosnak, az earn-out periódus (a WPP-n belül a vezérigazgatóknak megszabott, több éves felmondási idő - a szerk.) lejártával pedig távozik a cégtől. Kerti Attila médiás karrierjét 1993-ban a DDB-ben kezdte, a Maximize előtt pedig az OMD ügyvezető igazgatója volt. Döntése hátteréről bővebben a Kreatív napokban megjelent áprilisi számában írunk. 

Kerti Attila

A cég a szakmai és stratégiai feladatokat már tavaly óta egyre növekvő ütemben Vernyik Imrére bízta, aki idén április 1-től felelős a Maximize napi operatív vezetéséért és stratégiai irányításáért. 

Az új vezető korábban a 1080p operatív igazgatói pozíciójában dolgozott. Előtte stratégiai igazgatói pozícióban volt az OMD Hungary-nél, operatív vezetői beosztásban a PHD Hungary-nél, médiadivízió-vezető a Carnationnél (ma: Possible - a szerk.). Vernyik 2007 és 2011 között saját vállalkozást vezetett, amely branded entertainmenttel és marketingkommunikációs stratégiai tanácsadással foglalkozott.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A 2016-os, paksi atomerőművet reklámozó villámhirdetések után ezúttal az Origo villantott fel reklámot a TV2 csoport csatornáin.

A WWF és a White Rabbit Living Coralja, a Spice és a Cofidis kirgiz űrhajósa, valamint az ACG Jenga-tornyai a döntőben. A White Rabbit megoldása ráadásul három kategóriában esélyes.

A Wise Group a menedzsmentet érintő döntéseket kommunikálja, a műsorokért továbbra is a belső pr-csapat felel.

Nem az Attenborough-féle, kifinomult hangnemre építettek az új kampányban.

A multifokális lencséket árusító cég nagykövete lett Várkonyi Andrea. Az új tévészpot kampánybejelentőjét közöljük.

hirdetés

Tarts velünk a következő MOST Fórumon és tudd meg, hogyan lesz a kultúrából #kult! (x)

Idei kétnapos konferenciánk fókuszában a fogyasztó lesz. Dátum: 2019.04.25-16. Helyszín: Avalon Resort&SPA, Miskolc

Vedd kezedbe (akár magán, akár szervezeti) céljaidat és dolgozz velük! Vágyakból célok! Változásmenedzsment workshop Limpár Imrével május 14-én

Az MPRSZ tavaly negyedik alkalommal hirdette az Employer Branding Awardot. Május 14-én ezeket a díjnyertes megoldásokat ismerhetik meg a résztvevők.

Mostantól még sűrűbben találkozunk! Ha részt veszel a konferencián, előrébb leszel, mint a konkurenciád. 2018.05.16.

Ne róluk, hanem velük beszélgessünk! Kékgallérosoktól , IT-soktól, Y-os tehetségektől, kismamáktól lehet kérdezni egy nyitott kerekasztal-beszélgetés keretében május 22-én.

A Magyar Instagram Körkép 4.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése. Az aktuális globális és hazai trendek és érdekességek (fun fact-ek) bemutatása, mindezt az adatvezérelt marketing gondolkodás, az adatvizualizáció eszköztárának demonstrálása mellett.

Idén is Sales&Pszichológia konferencia. Foglald le helyed most! 2019.05.28.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop június 6-án, limitált létszámmal.

hirdetés