hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ügyvezető-helyettes érkezett a Maximize-hoz

Ügyvezető-helyettesi pozíciót hozott létre az idén 15 éves Maximize médiaügynökség „az ügyféligények jobb kiszolgálása érdekében” - közölte a Kreatívval a médiaügynökség. A posztot az 1080p-től érkező Vernyik Imre tölti be.

hirdetés

Az ügynökség azzal indokolja a nemzetközi terminológiában chief operating officer poszt létrehozását, hogy egyrészt az ügynökség médiatervezési és -vásárlási ügyfélköre idén várhatóan még több stratégiai megbízással is bővül, másrészt a digitális területen is egyre több integrált, adatalapú projektre számít a cég. Ezen területeken túl a tervező csoportok irányításában is tevékeny részt vállal majd Vernyik Imre, támogatva ezzel az ügyfelek márkastratégia-szemléletű kiszolgálását.

Vernyik médiaügynökségi pályáját a Mediapolis-nál (később MEC, ma: Wavemaker) kezdte, majd az OMD-nél eltöltött év alatt belső szervezetfejlesztési projekteket is vezetett. A 2000-es évek elején, a Pan Mediánál kezdett el stratégiával foglalkozni, majd újra az OMD következett, ahol továbbra is ezen a területen dolgozott. 2006-ban a PHD Hungary megbízott ügyvezető igazgatója lett. A válság közepén saját vállalkozásba kezdett, ahol branded entertainmenttel és stratégiai tanácsadással foglalkozott. 2011-ben visszatért az ügynökségi szférába a Carnation Group médiadivíziójának vezetőjeként, ahol digitális médiával is foglalkozott. 2014-től az Urbán Zsolt és Kádár Tamás által alapított hazai ügynökség, a 1080p stratégiai vezetőjeként dolgozott.

Vernyik Imre

„A piac változásai olyan kihívások elé állították a csapatot, melyeket egy tapasztalt külső szakember bevonásával tudunk legjobban megválaszolni” – mondta Kerti Attila alapító-ügyvezető. Hozzátette, „hirdető ügyfeleink nagy többsége hosszú távon számít ránk, és a felgyorsult digitális kommunikáció olyan kérdéseket vet fel napi szinten, melyekre a választ tőlünk várják.”

A Maximize a GroupM tagja, 2004 óta van jelen a médiatervező és -vásárló ügynökségek piacán, többségi tulajdonosa a WPP. Legfontosabb ügyfelei között ott van az Egis, Cetelem, Sony Pictures, Generali, KIK, Sarantis, Gyermelyi, Trilak, Budapart és az EUB is.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A gyengélkedő Walt Disneyt előzték meg értékben.

Az erről szóló törvény több éve hatályos, a helyzet mégis egyre romlik az MKP szerint.

Pontosabban fehér zaj és levendulaillat jön a magazinból, amiben az ágyukat reklámozzák.

Egy feszengős állásinterjú-szituáció köré építettek kampányt a Profession.hu almárkájának.

A terület trendjeit, gyakorlatait, szabályozási kérdéseit vitathatják meg a tagok.

hirdetés

A Magyar Instagram Körkép 3.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése, a turisztikai szektorra fókuszálva. Május 30., 09:00

Pakk Csomagolásdizájn-verseny célja, hogy megtaláljuk Magyarország legszebben tervezett és kivitelezett termékcsomagolásait. Meghosszabbított nevezési határidő: május 31.

Idén tizedik alkalommal hirdetjük meg az online videótartalmak versenyét. Hosszabbított nevezési határidő: június 1.

Gyakorlatorientált tréning a SAKKOM Interaktív szakmai támogatásával a Google AdWords kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. június 6., 08.30 - 14.00

Nemzetközi PR Best Practices június 7-én: Nemzetközi PR vezetők esettanulmányai és vacsora az ICCO elnökségi tagjaival

Játssz komolyan! – LEGO® SERIOUS PLAY® workshop: Legózz a fejlődésért, legózz a flow élményért! Három LEGO® SERIOUS PLAY® workshop egy napon, válaszd ki a saját témádat! Időpont: június 14.

Ülj a géphez! – Facebook tréning HR-eseknek. Toborzási kampányok a Facebookon, lépésről lépésre, június 20-án.

A verseny célja, hogy díjazza az egyedi belsőépítészeti dizájnt, kreatív vendéglátóipari/hotel kommunikációt és márkamegjelenést. Nevezési határidő: 2018.06.29.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

hirdetés