Inkább Odüsszeusznak, mint Akhilleusznak tartja magát

Noha sosem tervezett előre, itthon és külföldön is mindig megtalálta a helyét. Egyre nagyobb volumenű feladatokat pipál ki, legutóbb ezt nemzetközi aranyak kísérték a szaúd-arábiai Ogilvynél. Most épp Barcelona van a soron, a DDB új ügynökségénél januárban nevezték ki creative supervisornak. A Kreatív magazin 25. születésnapi számának cikke.

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Amennyiben szeretne előfizetni, itt megteheti.

E-mail cím:
Jelszó:
Kandó Eszter
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)

A Bertelsmann a ViacomCBS-től veszi meg a Simon & Schustert.

Túlzó eredményeket mutattak a hirdetőknek, akik emiatt még több pénzt öntöttek a platformba. 

Novembertől Sol Montis néven folytatja tovább borászat. A brandváltást a Progressive végezte.

A Comcast kábelszolgáltatónak készített kedves karácsonyi szpotot a Goodby Silverstein & Partners. 

Az Integral Vision webfejlesztő cég szerint legyen gyors, intelligens, személyre szabott és biztonságos.

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!