Inkább Odüsszeusznak, mint Akhilleusznak tartja magát

Noha sosem tervezett előre, itthon és külföldön is mindig megtalálta a helyét. Egyre nagyobb volumenű feladatokat pipál ki, legutóbb ezt nemzetközi aranyak kísérték a szaúd-arábiai Ogilvynél. Most épp Barcelona van a soron, a DDB új ügynökségénél januárban nevezték ki creative supervisornak. A Kreatív magazin 25. születésnapi számának cikke.

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Amennyiben szeretne előfizetni, itt megteheti.

E-mail cím:
Jelszó:
Kandó Eszter
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)

Egy új kampány szerint a Duna House olyan, mint Baji Balázs.

Harmadik alkalommal hirdettek nyerteseket a JCDecaux citylight-versenyén.

Ahogy a név is utal rá: a cég válságkommunikációval és kríziskezeléssel foglalkozik.

Sokszor kapja meg a kérdést, de mégis zavarba hozza.

Horváth Adrienn, aki korábban network ügynökségeknél dolgozott, a kutyáját is hozta az új munkahelyére.

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!