hirdetés
hirdetés
hirdetés

Idén is nyert egy oroszlánt a Young & Rubicam

A bronz oroszlánt ezúttal a Tomcsányi Dóri ruhamárka Who are you really wearing? kampányához készített rádiószpottal sikerült begyűjtenie a Young & Rubicamnek péntek este. 

hirdetés

Ezzel már három bronz oroszlánt tudhat magáénak az ügynökség budapesti irodája. Az elsőt még 1997-ben szerezték, két éve a Házhoz megy mozival szintén egy bronz szobrocskát szereztek, de a gyűjteményben tavalyról egy ezüst oroszlán is pihen, azt a Hírszínházzal nyerték el.

Galácz Karolinával, a Y&R korábbi társkreatívigazgatójával (Karolina májusban a DDB Budapesthez igazolt), aki mindhárom nyertes kampányban benne volt, jövő héten interjút is közlünk.  

Fotó: Galácz Karolina

A nyertes rádiószpotot a Golden Hammer oldalán lehet meghallgatni

Magyarok a 2017-es Cannes Lionson

Két bronz oroszlán és egy shortlist az idei Cannes-i mérlege a hazai ügynökségeknek a nagyok versenyén, míg a 30 év alatti kreatívoknak rendezett Young Lionson történelmi sikerként egy aranyérmet nyertek a HPS pr-esei., Hadnagy Luca és Medina Paloma.

A White Rabbit a MOME-val közösen jegyzett, a WWF Magyarország megbízásából készített a We are all connected című animációs kisfilmjükkel nyerték a bronzot, a másikat pedig a most tárgyalt Y&R rádiószpot. A McCann Idelyn puncis kampánya shortlisten maradt. 

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A UPC felvásárlásával nevet váltott a Vodafone.

Egy gyerekkórház gondolta újra a dalt, amit sokan csak a Johnny Cash előadásában ismernek.

A cég globálisan 2,2 milliárd dollárt költ évente reklámokra, de ennek nagyját az amerikai piacon, amelyet az Omnicom fog kezelni.

A cég közleményben reagált arra, hogy a fogyasztóvédelem megbírságolta a meleg párt is megjelenítő nyári kampánya miatt.

A Bo DMC vezetését Csíky Andrásra bízták.

hirdetés

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Meghosszabbított nevezési határidő: 2019. október 18.

A MOST Fórum október 17-i eseményén a siker összetevőit keresi egy start-up képviselőjével (Muhi Kristóf - Innobie), egy vállalkozóval (Bogár Márk - Chilifarm) és egy befektető segítségével (Pistyur Vera – Oktogon Ventures). Regisztrálj, vegyél részt és tudd meg, hogyan lesz az ötletből siker! (X)

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről, az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

A GyártásTrend ősszel folytatja országjáró Roadshow-ját, amelynek keretében a gyártó cégek használható tudást kapnak a digitalizációs ipar 4.0 megoldásokról.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

hirdetés
hirdetés