hirdetés
hirdetés
hirdetés

Idén is nyert egy oroszlánt a Young & Rubicam

A bronz oroszlánt ezúttal a Tomcsányi Dóri ruhamárka Who are you really wearing? kampányához készített rádiószpottal sikerült begyűjtenie a Young & Rubicamnek péntek este. 

hirdetés

Ezzel már három bronz oroszlánt tudhat magáénak az ügynökség budapesti irodája. Az elsőt még 1997-ben szerezték, két éve a Házhoz megy mozival szintén egy bronz szobrocskát szereztek, de a gyűjteményben tavalyról egy ezüst oroszlán is pihen, azt a Hírszínházzal nyerték el.

Galácz Karolinával, a Y&R korábbi társkreatívigazgatójával (Karolina májusban a DDB Budapesthez igazolt), aki mindhárom nyertes kampányban benne volt, jövő héten interjút is közlünk.  

Fotó: Galácz Karolina

A nyertes rádiószpotot a Golden Hammer oldalán lehet meghallgatni

Magyarok a 2017-es Cannes Lionson

Két bronz oroszlán és egy shortlist az idei Cannes-i mérlege a hazai ügynökségeknek a nagyok versenyén, míg a 30 év alatti kreatívoknak rendezett Young Lionson történelmi sikerként egy aranyérmet nyertek a HPS pr-esei., Hadnagy Luca és Medina Paloma.

A White Rabbit a MOME-val közösen jegyzett, a WWF Magyarország megbízásából készített a We are all connected című animációs kisfilmjükkel nyerték a bronzot, a másikat pedig a most tárgyalt Y&R rádiószpot. A McCann Idelyn puncis kampánya shortlisten maradt. 

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Több sportszergyártó is úgy érezte, 2020 lesz az év, amikor újra bátrak lehetnek a tervezésnél.

Willaim Goodot léptették elő az újonnan létrehozott pozícióba.

Az első adásban Kádár Tamással, a Sziget ügyvezetőjével beszélget főzés közben. 

Az UNICEF szerint a koronavírus évtizedekre visszavetheti a más halálos betegségekkel szembeni küzdelmet.

A Frust című széria forgatása 2021-ben kezdődik Belgrádban.

A Kreatív és a Vodafone közös Ready pályázatának célja, hogy ösztönözze, elismerje és támogassa azokat a vállalkozásokat, vállalatokat és magánszemélyeket, akik 2020-ban alkalmazkodni tudtak a járványhelyzet miatt kialakult változásokhoz, és sikeresen leküzdötték a kihívásokat.

Az Üzlet és Pszichológia és a HRPWR.HU ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 4.0 online szakmai konferencia szeptember 24-én.

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: október 2. péntek délután

Idén a Nagy Kreatív Hét teljesen biztonságosan, online stream formájában érkezik, ráadásul stúdióminőségben! Érdekel? Akkor ne hagyd ki! Jelentkezz!

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - A digitális az új normális? Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés
hirdetés