hirdetés
hirdetés
hirdetés

Megvan az első magyar shortlistes Cannes-ban

A McCann jutott be a puncis kampánnyal.

hirdetés

Az Idelynnek készült kampányban a női nemi szervnek keresték a legnépszerűbb nevét (a punci lett a befutó), a The Vagina Experimentet a tavalyi CMA Awardon, illetve az idei Hipnózison mi is díjjal ismertük el. A McCann munkája a PR-kategóriában versenyez idén Cannes-ban, a nyertesek nevét június 21-én hirdetik ki. A kategóriában összesen 228-an vannak a shortlisten. 

Case study:

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Young & Rubicam shortlisten van a Radio kategóriában. 

Cannes-ban nagydíjat ért az ötlet.

Valószínűleg nem, de ez a brazil kampány segít ebben.

A 21 új csatorna között a CNN, az MTV és a Disney Junior is elérhető lesz a Telenor MyTv-n.

Az emberek 57 százaléka bojkolttálna egy márkát, ha nem értene egyet az általa képviselt értékekkel.

hirdetés

Pakk Csomagolásdizájn-verseny díjátadó június 22-én!

Hotel, restaurant&more - Nevezési határidő: június 30. Nevezd be éttermed / szállodád Magyarország egyetlen vendéglátóipari dizájn versenyére!

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Nevezési határidő: 09.08.

hirdetés
hirdetés