hirdetés
hirdetés
hirdetés

Hosszabbít az RGB, a Kreatív dizájnversenye

Meghosszabbítjuk a nevezés lehetőségét a Kreatív új, nagyszabású designversenyére, az RGB - Kreatív Design Awardra. Szeptember 11. szerdáig hosszabbítjuk meg a határidőt, azonban az eredeti határidőn túl érkező nevezések már kicsit magasabb összegbe kerülnek.

hirdetés

A hosszabbítás utáni nevezési díj: 49 900 Ft + ÁFA/nevezés lesz.

Fontos még kiemelni, hogy amint korábban írtuk, a nagy érdeklődésre való tekintettel, hogy erre még többeteknek legyen lehetősége, bevezettünk egy rendkívül kedvezményes nevezési díjat freelancerek és mikrovállalkozások részére: ez mindössze 10 000 Ft+Áfa (bruttó 12 700 Ft). Erre szabadúszó grafikusok, egyéni vállalkozók, valamint olyan kis stúdiók jelentkezhetnek, amelyeknek az éves árbevétele nem haladta meg 2018-ban a 20 millió forintot. Ennek összege a hosszabbítás után sem változik.

A zsűri elnöke továbbra is Vargha Balázs, a Moholy-Nagy Művészeti Egyetem Tervezőgrafika Tanszékének vezetője lesz, mellette 22 ismert, elismert szakember bírálja a versenyt. Hogy kik ők, arról itt találtok bővebb információt!

Az RGB-re lehetőségetek van olyan hagyományos design-kategóriákban nevezni, mint az arculat, branding: ide jöhetnek a logók, kisarculatok és nagyarculatok, valamint diákoktól az arculat és logótervek.

A csomagolásdesign kategóriába várunk mindent, ami termékcsomagolás az elegáns csokoládétól a formabontó külsejű kézműves sörön át a menő üdítős palackig. Ide is nevezhetnek diákok csomagoláskoncepciókkal.

Médiadesign kategóriánk a hasonló nevű korábbi versenyünk teljes beolvasztása az RGB-be, ide jöhet szinte minden médiatípus: webdesign, mobildesign, infografika és infovideó, digitális illusztráció, televíziós főcímek, animációk és műsorpromók, sőt, stúdiódíszletek is.

Hogy felhívjuk a figyelmet a kategória fontosságára, külön főkategóriát kaptak a print megoldások, ide nevezhetitek újságok, magazinok, folyóiratok és ezek mellékleteinek layoutját, valamint céges kiadványokat, márkamagazinokat, katalógusokat, brosúrákat, éves jelentéseket, de van itt hely a poszterek és plakátok, valamint a képregények, könyvborítók, print illusztrációk és infografikák számára is.

Úgy gondoljuk, hogy nagyobb teret érdemelnek az élmény- és eseménymarketinghez kapcsolódó dizájnmegoldások, mint a standok, fesztiválhelyszínek, márkakitelepülések és vásárpavilonok, így ezek is külön kategóriát kaptak event design néven.

A klasszikus termékdesign-megoldásokhoz mérten némileg rendhagyó, leginkább szolgáltatásokkal foglalkozó service design területet is külön kategóriaként vesszük be a versenyünkbe, hiszen mára ez a terület is egyre nagyobb szereppel bír a kommunikációs ügynökségek számára, és kifejezetten igényli a design alapú gondolkodásmódot (design thinking). Ide tehát kommunikációs, márkaépítési, értékesítési célokat vagy ügyfélélmény-növelést is szolgáló service design, azaz szolgáltatástervezési megoldásokat várunk, szektortól és vállalatmérettől függetlenül.

Az új nevezési határidő: szeptember 11. szerda.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Valótlan tényeket állítottak a termékről. A cég „visszaeső jogsértő" a hatóság szerint.

A Trónok harca előzménysorozat pedig 2022-ben érkezik. Összeszedtük a legfontosabb infókat az HBO amerikai sajtónapjáról.

Rendezők, producerek, operatőrök, vágók, hangmérnökök, fesztiválszervezők és filmforgalmazók is ott vannak már a tagok között.

Az RTL Klub is kapott egy 200 ezer forintos bírságot az NMHH Médiatanácsától.

Merülés a Duna Arénában, kajakozás a nulla fokos Dunán - így készültek az Exatlon teaser videói. 

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. január 28., 08.30 - 14.00

15 küldőpiac 15 percben. A Pont Itt és a Turizmus Online szakmai rendezvénye Dátum: január 31.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

2019 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2019-es Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása. Időpont: 2020. február 11.

A HRKOMM Award 2019 nyertes pályázatainak bemutatása február 13-án.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 21.

HR workshop az FMCG és a kereskedelem-piac szereplői számára A workshop célja: HR-finomhangolás az élelmiszer kiskereskedelmi szektort és az élelmiszergyártó cégeket terhelő munkaerőhiány-állapotok közepette, a hatékonyság növelése, a versenyképesség megtartása érdekében.

Gyógyszerkommunikációs konferencia március 12-én!

Az Instagram üzleti használata elméletben és gyakorlatban március 4-én!

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Gyere, ünnepelj velünk a Best.net díjátadóján!

Február 18-án ismét megrendezzük a Kreatív szaklap PR-workshopját, ahol a résztvevők megismerkedhetnek a 2019-es év kiemelkedő PR-kampányaival.

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók

hirdetés
hirdetés