hirdetés
hirdetés
hirdetés

Hosszabbít az RGB, a Kreatív dizájnversenye

Meghosszabbítjuk a nevezés lehetőségét a Kreatív új, nagyszabású designversenyére, az RGB - Kreatív Design Awardra. Szeptember 11. szerdáig hosszabbítjuk meg a határidőt, azonban az eredeti határidőn túl érkező nevezések már kicsit magasabb összegbe kerülnek.

hirdetés

A hosszabbítás utáni nevezési díj: 49 900 Ft + ÁFA/nevezés lesz.

Fontos még kiemelni, hogy amint korábban írtuk, a nagy érdeklődésre való tekintettel, hogy erre még többeteknek legyen lehetősége, bevezettünk egy rendkívül kedvezményes nevezési díjat freelancerek és mikrovállalkozások részére: ez mindössze 10 000 Ft+Áfa (bruttó 12 700 Ft). Erre szabadúszó grafikusok, egyéni vállalkozók, valamint olyan kis stúdiók jelentkezhetnek, amelyeknek az éves árbevétele nem haladta meg 2018-ban a 20 millió forintot. Ennek összege a hosszabbítás után sem változik.

A zsűri elnöke továbbra is Vargha Balázs, a Moholy-Nagy Művészeti Egyetem Tervezőgrafika Tanszékének vezetője lesz, mellette 22 ismert, elismert szakember bírálja a versenyt. Hogy kik ők, arról itt találtok bővebb információt!

Az RGB-re lehetőségetek van olyan hagyományos design-kategóriákban nevezni, mint az arculat, branding: ide jöhetnek a logók, kisarculatok és nagyarculatok, valamint diákoktól az arculat és logótervek.

A csomagolásdesign kategóriába várunk mindent, ami termékcsomagolás az elegáns csokoládétól a formabontó külsejű kézműves sörön át a menő üdítős palackig. Ide is nevezhetnek diákok csomagoláskoncepciókkal.

Médiadesign kategóriánk a hasonló nevű korábbi versenyünk teljes beolvasztása az RGB-be, ide jöhet szinte minden médiatípus: webdesign, mobildesign, infografika és infovideó, digitális illusztráció, televíziós főcímek, animációk és műsorpromók, sőt, stúdiódíszletek is.

Hogy felhívjuk a figyelmet a kategória fontosságára, külön főkategóriát kaptak a print megoldások, ide nevezhetitek újságok, magazinok, folyóiratok és ezek mellékleteinek layoutját, valamint céges kiadványokat, márkamagazinokat, katalógusokat, brosúrákat, éves jelentéseket, de van itt hely a poszterek és plakátok, valamint a képregények, könyvborítók, print illusztrációk és infografikák számára is.

Úgy gondoljuk, hogy nagyobb teret érdemelnek az élmény- és eseménymarketinghez kapcsolódó dizájnmegoldások, mint a standok, fesztiválhelyszínek, márkakitelepülések és vásárpavilonok, így ezek is külön kategóriát kaptak event design néven.

A klasszikus termékdesign-megoldásokhoz mérten némileg rendhagyó, leginkább szolgáltatásokkal foglalkozó service design területet is külön kategóriaként vesszük be a versenyünkbe, hiszen mára ez a terület is egyre nagyobb szereppel bír a kommunikációs ügynökségek számára, és kifejezetten igényli a design alapú gondolkodásmódot (design thinking). Ide tehát kommunikációs, márkaépítési, értékesítési célokat vagy ügyfélélmény-növelést is szolgáló service design, azaz szolgáltatástervezési megoldásokat várunk, szektortól és vállalatmérettől függetlenül.

Az új nevezési határidő: szeptember 11. szerda.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A világhírű modell és hazai influencerek egyszerre küldik a fotóikat az sztratoszférába, hogy a Samsung űrszelfit csináljon nekik.

Ráadásul pont a sorozat 30. horrorkiadásában, a 666. epizódban.

Az UNICEF és az ACG plakátokkal hívja fel a figyelmet az alapjogokra, amelyek minden gyermeket megilletnek szerte a világon.

Így tiltakoznak az újságírói jogok korlátozása ellen.

Ez üzeni a Deutsche Telekom új kampánya, ami csak félig vicc.

hirdetés

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről, az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

A GyártásTrend ősszel folytatja országjáró Roadshow-ját, amelynek keretében a gyártó cégek használható tudást kapnak a digitalizációs ipar 4.0 megoldásokról.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

hirdetés
hirdetés