hirdetés
hirdetés
hirdetés

RGB néven kreatív designdíjat indít a Kreatív

Egyúttal ez alá vonjuk be két népszerű versenyünk, a Pakk csomagolásdesign és a Mediadesign tematikáját. Lesz service design és event design kategória is. Nevezési határidő: augusztus 30.

hirdetés

Kreatív designversenyt indít RGB – Kreatív Design Award néven lapunk kiadója, a PPH Media. A versenyt hiánypótló és hagyományteremtő szándékkal indítjuk a Kreatív magazin szakmai profiljához illeszkedve. Úgy gondoljuk, számos tehetséges fiatal tervező, grafikus tevékenykedik a hazai színtéren, akiknek a kommunikációs, médiás és marketinges vonatkozású alkotásait eddig csak nemzetközi versenyeken volt lehetőségük megméretni.

Átfogóbb koncepció

A Kreatívnak természetesen nem ez az első design tematikájú versenye, hiszen közületek sokan jól ismerik a PAKK csomagolásdesign, valamint a vizuálisan minőségi médiatermékeket elismerő Mediadesign versenyünket, amelyeknek a tematikáját tudatosan visszük tovább új, több kreatív design területet átfogó RGB égisze alatt.

Első alkalommal meghirdetett versenyünk célja tehát, hogy megtaláljuk és díjazzuk Magyarország legszebb, legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásait. Szeretnénk ráirányítani a figyelmet a vizuális minőség erejére és fontosságára a márkacélokat szolgáló designmegoldások körében, mint az arculatok, logók, borítók, layoutok, márkakitelepülések, vagy akár service design megoldások.

Service design és event

Jól olvastátok, a klasszikus termékdesign-megoldásokhoz mérten némileg rendhagyó, leginkább szolgáltatásokkal foglalkozó service design területet is külön kategóriaként vesszük be a versenyünkbe, hiszen mára ez a terület is egyre nagyobb szereppel bír a kommunikációs ügynökségek számára, és kifejezetten igényli a design alapú gondolkodásmódot (design thinking).

Ide tehát kommunikációs, márkaépítési, értékesítési célokat vagy ügyfélélmény-növelést is szolgáló service design, azaz szolgáltatástervezési megoldásokat várunk, szektortól és vállalatmérettől függetlenül. A megoldás bemutatását, koncepció leírást szöveges (docx, pdf) vagy prezentáció (PDF vagy PPT) formátumban várjuk. A koncepció leírása mellé a service design megoldás elemeit, helyszíneit, folyamatát bemutató képek, infografikák, storyboardok, kutatási adatok és videók csatolása is javasolt az anyaghoz.

Szintén úgy gondoljuk, hogy nagyobb teret érdemelnek az élmény- és eseménymarketinghez kapcsolódó dizájnmegoldások, mint a standok, fesztiválhelyszínek, márkakitelepülések és vásárpavilonok, így ezek is külön kategóriát kaptak!

További részletek

Az RGB Awardra pályázhat bármilyen Magyarországon bejegyzett cég, tervezőiroda, kommunikációs ügynökség, illetve grafikusi, tervezői tevékenységet folytató magánszemély. Pályázatot nyújthat be bármely magyarországi felsőoktatási intézmény hallgatója vagy hallgatói csoportja vagy felsőfokú tanulmányokat folytató diák vagy diákok csoportja.

Olyan munkákat várunk, amelyek 2017.07.01 és 2019.08.30. között kerültek a nyilvánosság elé Magyarországon. Termékek esetén a forgalomba kerülés, arculatok és médiatermékek esetén a publikálás, event design esetén az esemény megvalósulásának időpontja, service design megoldások esetén a szolgáltatás elindulásának vagy átalakításának az időpontja a mérvadó.

A beérkezett anyagokat szakértő zsűri bírálja el. A zsűri felkérése már zajlik, de ők már biztosan ott lesznek a döntnökök között: Vargha Balázs, a MOME tanszékvezetője, Ördögh László, a nemzetközileg is elismert, Red Dot díjas Graphasel Design Stúdió alapítója; Unger Zsolt márkaarculat-tervező; Spanjevic Igor, a Forbes és a Magyar Konyha művészeti vezetője; Kenczler Márton, a HPS kreatívigazgatója; Kóbor Mátyás, az Artificial Group senior art directora; Szabó Károly, a Kaméleon Reklám vezetője; Mátrai Miklós, a MOJO és a Friendly alapítója, Bicsérdi Ádám, a Kreatív szerkesztője, valamint BENZE, akinek rajza már a Lürzer’s Archive címlapján is szerepelt.

Nevezési határidő: augusztus 30.

Minden további részlet, a nevezés menete megtalálható a verseny oldalán.

Főkategóriák

A. Arculat, branding

B. Csomagolásdesign

C. Médiadesign

D. Print design

E. Event design

F. Service design

(Az alkategóriák a honlapon böngészhetők.)

Szerényi Szabolcs, főszerkesztő-helyettes
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Valótlan tényeket állítottak a termékről. A cég „visszaeső jogsértő" a hatóság szerint.

A Trónok harca előzménysorozat pedig 2022-ben érkezik. Összeszedtük a legfontosabb infókat az HBO amerikai sajtónapjáról.

Rendezők, producerek, operatőrök, vágók, hangmérnökök, fesztiválszervezők és filmforgalmazók is ott vannak már a tagok között.

Az RTL Klub is kapott egy 200 ezer forintos bírságot az NMHH Médiatanácsától.

Merülés a Duna Arénában, kajakozás a nulla fokos Dunán - így készültek az Exatlon teaser videói. 

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. január 28., 08.30 - 14.00

15 küldőpiac 15 percben. A Pont Itt és a Turizmus Online szakmai rendezvénye Dátum: január 31.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

2019 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2019-es Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása. Időpont: 2020. február 11.

A HRKOMM Award 2019 nyertes pályázatainak bemutatása február 13-án.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 21.

HR workshop az FMCG és a kereskedelem-piac szereplői számára A workshop célja: HR-finomhangolás az élelmiszer kiskereskedelmi szektort és az élelmiszergyártó cégeket terhelő munkaerőhiány-állapotok közepette, a hatékonyság növelése, a versenyképesség megtartása érdekében.

Gyógyszerkommunikációs konferencia március 12-én!

Az Instagram üzleti használata elméletben és gyakorlatban március 4-én!

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Gyere, ünnepelj velünk a Best.net díjátadóján!

Február 18-án ismét megrendezzük a Kreatív szaklap PR-workshopját, ahol a résztvevők megismerkedhetnek a 2019-es év kiemelkedő PR-kampányaival.

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók

hirdetés
hirdetés