hirdetés
hirdetés
hirdetés

RGB néven kreatív designdíjat indít a Kreatív

Egyúttal ez alá vonjuk be két népszerű versenyünk, a Pakk csomagolásdesign és a Mediadesign tematikáját. Lesz service design és event design kategória is. Nevezési határidő: augusztus 30.

hirdetés

Kreatív designversenyt indít RGB – Kreatív Design Award néven lapunk kiadója, a PPH Media. A versenyt hiánypótló és hagyományteremtő szándékkal indítjuk a Kreatív magazin szakmai profiljához illeszkedve. Úgy gondoljuk, számos tehetséges fiatal tervező, grafikus tevékenykedik a hazai színtéren, akiknek a kommunikációs, médiás és marketinges vonatkozású alkotásait eddig csak nemzetközi versenyeken volt lehetőségük megméretni.

Átfogóbb koncepció

A Kreatívnak természetesen nem ez az első design tematikájú versenye, hiszen közületek sokan jól ismerik a PAKK csomagolásdesign, valamint a vizuálisan minőségi médiatermékeket elismerő Mediadesign versenyünket, amelyeknek a tematikáját tudatosan visszük tovább új, több kreatív design területet átfogó RGB égisze alatt.

Első alkalommal meghirdetett versenyünk célja tehát, hogy megtaláljuk és díjazzuk Magyarország legszebb, legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásait. Szeretnénk ráirányítani a figyelmet a vizuális minőség erejére és fontosságára a márkacélokat szolgáló designmegoldások körében, mint az arculatok, logók, borítók, layoutok, márkakitelepülések, vagy akár service design megoldások.

Service design és event

Jól olvastátok, a klasszikus termékdesign-megoldásokhoz mérten némileg rendhagyó, leginkább szolgáltatásokkal foglalkozó service design területet is külön kategóriaként vesszük be a versenyünkbe, hiszen mára ez a terület is egyre nagyobb szereppel bír a kommunikációs ügynökségek számára, és kifejezetten igényli a design alapú gondolkodásmódot (design thinking).

Ide tehát kommunikációs, márkaépítési, értékesítési célokat vagy ügyfélélmény-növelést is szolgáló service design, azaz szolgáltatástervezési megoldásokat várunk, szektortól és vállalatmérettől függetlenül. A megoldás bemutatását, koncepció leírást szöveges (docx, pdf) vagy prezentáció (PDF vagy PPT) formátumban várjuk. A koncepció leírása mellé a service design megoldás elemeit, helyszíneit, folyamatát bemutató képek, infografikák, storyboardok, kutatási adatok és videók csatolása is javasolt az anyaghoz.

Szintén úgy gondoljuk, hogy nagyobb teret érdemelnek az élmény- és eseménymarketinghez kapcsolódó dizájnmegoldások, mint a standok, fesztiválhelyszínek, márkakitelepülések és vásárpavilonok, így ezek is külön kategóriát kaptak!

További részletek

Az RGB Awardra pályázhat bármilyen Magyarországon bejegyzett cég, tervezőiroda, kommunikációs ügynökség, illetve grafikusi, tervezői tevékenységet folytató magánszemély. Pályázatot nyújthat be bármely magyarországi felsőoktatási intézmény hallgatója vagy hallgatói csoportja vagy felsőfokú tanulmányokat folytató diák vagy diákok csoportja.

Olyan munkákat várunk, amelyek 2017.07.01 és 2019.08.30. között kerültek a nyilvánosság elé Magyarországon. Termékek esetén a forgalomba kerülés, arculatok és médiatermékek esetén a publikálás, event design esetén az esemény megvalósulásának időpontja, service design megoldások esetén a szolgáltatás elindulásának vagy átalakításának az időpontja a mérvadó.

A beérkezett anyagokat szakértő zsűri bírálja el. A zsűri felkérése már zajlik, de ők már biztosan ott lesznek a döntnökök között: Vargha Balázs, a MOME tanszékvezetője, Ördögh László, a nemzetközileg is elismert, Red Dot díjas Graphasel Design Stúdió alapítója; Unger Zsolt márkaarculat-tervező; Spanjevic Igor, a Forbes és a Magyar Konyha művészeti vezetője; Kenczler Márton, a HPS kreatívigazgatója; Kóbor Mátyás, az Artificial Group senior art directora; Szabó Károly, a Kaméleon Reklám vezetője; Mátrai Miklós, a MOJO és a Friendly alapítója, Bicsérdi Ádám, a Kreatív szerkesztője, valamint BENZE, akinek rajza már a Lürzer’s Archive címlapján is szerepelt.

Nevezési határidő: augusztus 30.

Minden további részlet, a nevezés menete megtalálható a verseny oldalán.

Főkategóriák

A. Arculat, branding

B. Csomagolásdesign

C. Médiadesign

D. Print design

E. Event design

F. Service design

(Az alkategóriák a honlapon böngészhetők.)

Szerényi Szabolcs, főszerkesztő-helyettes
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Már forgatják a Mintaapák c. dramedyt.

A paralimpiai játékoké pedig egy piros lampiongyerek.

A 2008-as válság óta ez az első márkakampány, de előfizetőket is szereznének vele.

A színész ismét egy Lincoln ülésén elmélkedik a teljesítményről.

hirdetés

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A MOST Fórum szeptember 26-i eseményén a híres testvérpárral, DTK-val, D. Tóth Andrással, valamint ismert szakértőkkel járunk utána, hogyan szolgálják a családi együttműködést a digitális eszközök és lehetőségek. Időpont: szeptember 26., 18.00 Helyszín: Magyar Telekom székház, Puskás konferenciate

Mentes hype: rend a trendben! Időpont: október 3., 09.30 - 16.00

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Nevezési határidő: 2019. október 11.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én. Az előadások hosszabb szünetében a kiállítók a gyakorlatban is bemutatják megoldásaikat.

hirdetés
hirdetés