Hiányzik a szponzori háttér a magyar e-sportból

Interjú Hodozsán Dániellel, aki digitális menedzseri állását adta fel, hogy csak az e-sporttal foglalkozó honlapjára, az Esport1.hu-ra koncentrálhasson. A Kreatív magazin márciusi számának cikke.

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Amennyiben szeretne előfizetni, itt megteheti.

E-mail cím:
Jelszó:
Kandó Eszter
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)

Átalakuló értékláncok, új ügyféligények, felgyorsuló döntéshozatal és több forrásból származó nyomás alakítja manapság a vállalati döntéshozók filozófiáit.

Hosszú évek helyett a nagy stúdiók már inkább csak néhány hónapra koncentrálnak filmjeik felvezetésekor.

Elsősorban okos megoldásokat bemutató pályaműveket várnak a sajtópályázatra.

Átmenetileg házon belül oldják meg a pótlását.

Pultos, DJ, telefonközpontos, taxis és mentős az „Az Éjszaka Hősei”.

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!