hirdetés
hirdetés
hirdetés

Folytatja a trükkös kampányt a Medve sajt

Párkányi Kolos bűvészt bevonva további hat kisfilmet készít a Pannontej.

hirdetés

Szeptember közepén számoltunk be arról, hogy a Pannontej 6 részes online kisfilmsorozatot készített a Medve sajtnak, amelyek egy-egy vizuális trükkre építenek. 6 héten keresztül, minden héten egy új videót adtak ki, melyből az utolsó epizód a múlt héten került fel a netre. A nézettségi adatok szerint a Youtube-on csak az első 4 videó közel 1 milliós nézettséget produkált, a Facebookon több mint 700 ezer felhasználó találkozott a hirdetéssel és a Cinema City mozikban két hét alatt több mint 150 ezer néző látta a filmeket.

A hat kisfilm ide kattintva nézhető meg.

A Medve október közepétől folytatja a kampányt. Párkányi Kolos bűvész bevonásával újabb 6 videót készít a márka. A Medve Mágus nevű koncepció gerincét 3 bűvészmutatvány adja (ezeket kedden jelentetik meg), melyeket pénteken három kisfilm követ, amelyek a megfejtést tartalmazzák. A leleplező filmek megjelentetése előtt játékra hívják a fogyasztókat, amely során a trükköket megfejtők Medve ajándékokat nyerhetnek. Alább az első film látható, a megfejtést pénteken posztolják a Medve Facebook-oldalára.

A kampány első, 4 hetes etapjának kreatív megvalósítását a Havas ügynökség jegyzi, az aktivitás második, 3 hétig tartó, social lábakon nyugvó részét a Fastbridge alkotta, míg a médiaügynökség mindkét esetben a Mediacom.

 

 

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A BelVita kampányvideójának kreatív fejlesztését a HPS, a gyártást a Kickass Factoryval közösen csinálta. A Mondelez először gyártott itthon reklámfilmet.

A Phantom focicipőt vezetik be a látványos, horror és fantasy-elemekkel átszőtt filmben.

B. Tóth Lászlóval a Retro Rádión.

Az új hirdetési modellt egyelőre Ausztráliában teszteli a cég.

hirdetés

FMCG Trafik Workshop, avagy hogyan adj el többet FMCG márkádból a Nemzeti Dohányboltokban? Az Élelmiszer és a Tobacco magazin közös rendezvénye az FMCG szektor számára augusztus 29-én.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a Pr Toplistán! Nevezési határidő: augusztus 31.

Business to business kommunikációs verseny, melyre az elmúlt év legjobb B2B kommunikációs megoldásaival jelentkezhetnek ügynökségek, a megbízói oldal képviselői, szolgáltatók és médiumok. Nevezési határidő:09.07.

Workshop Content+Marketing Award kiemelkedő kampányainak bemutatására szeptember 12-én.

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Kiemelt kategória 2018-ban: Televízió Nevezési határidő: szeptember 14.

Ismét HR konferencia: ez alkalommal a kékgalléros kihívásokat vesszük górcső alá. Save the date: szeptember 20.

Tervezzük meg együtt a munkavállalód élményét! Időpont: szeptember 28.

Gyógyszerkommunikációs konferencia - Future Pharma október 2-án.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 5.

Coaching eszközök a gyakorlatban hr-eseknek, coaching szemléletű vezetőknek és coachoknak. Időpont: október 11., 09.00 - 16.00

Részletes program hamarosan! 2018. november 15.

hirdetés
hirdetés