hirdetés
hirdetés
hirdetés

Folytatja a trükkös kampányt a Medve sajt

Párkányi Kolos bűvészt bevonva további hat kisfilmet készít a Pannontej.

hirdetés

Szeptember közepén számoltunk be arról, hogy a Pannontej 6 részes online kisfilmsorozatot készített a Medve sajtnak, amelyek egy-egy vizuális trükkre építenek. 6 héten keresztül, minden héten egy új videót adtak ki, melyből az utolsó epizód a múlt héten került fel a netre. A nézettségi adatok szerint a Youtube-on csak az első 4 videó közel 1 milliós nézettséget produkált, a Facebookon több mint 700 ezer felhasználó találkozott a hirdetéssel és a Cinema City mozikban két hét alatt több mint 150 ezer néző látta a filmeket.

A hat kisfilm ide kattintva nézhető meg.

A Medve október közepétől folytatja a kampányt. Párkányi Kolos bűvész bevonásával újabb 6 videót készít a márka. A Medve Mágus nevű koncepció gerincét 3 bűvészmutatvány adja (ezeket kedden jelentetik meg), melyeket pénteken három kisfilm követ, amelyek a megfejtést tartalmazzák. A leleplező filmek megjelentetése előtt játékra hívják a fogyasztókat, amely során a trükköket megfejtők Medve ajándékokat nyerhetnek. Alább az első film látható, a megfejtést pénteken posztolják a Medve Facebook-oldalára.

A kampány első, 4 hetes etapjának kreatív megvalósítását a Havas ügynökség jegyzi, az aktivitás második, 3 hétig tartó, social lábakon nyugvó részét a Fastbridge alkotta, míg a médiaügynökség mindkét esetben a Mediacom.

 

 

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Még jó párat kell aludni addig, hogy itthon is legálisan lehessen nézni Baby Yoda kalandjait.

10 éves lett ugyanis a mára legendássá vált, Isaiah Mustafa főszereplésével készült reklám.

Kiadók helyett egy szakértői csapat döntött a 20-as listáról, amelyből majd a győztest is kiválasztják.

A zsúfoltnak és zajosnak ígérkező 2020-as évben a lap szerint még fontosabb lesz a megbízható hírforrás.

Hagyományos sportreklámnak indul, de jön a csavar.

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. január 28., 08.30 - 14.00

Gyere, ünnepelj velünk a Best.net díjátadóján! Helyszín: Story Budapest (1075 Budapest Kazinczy utca 21.) Időpont: 2020. január 29. kapunyitás: 19:00, pontos kezdés: 19:30

2019 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2019-es Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása. Időpont: 2020. február 11.

A HRKOMM Award 2019 nyertes pályázatainak bemutatása február 13-án.

Február 18-án ismét megrendezzük a Kreatív szaklap PR-workshopját, ahol a résztvevők megismerkedhetnek a 2019-es év kiemelkedő PR-kampányaival.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 21.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

HR workshop az FMCG és a kereskedelem-piac szereplői számára A workshop célja: HR-finomhangolás az élelmiszer kiskereskedelmi szektort és az élelmiszergyártó cégeket terhelő munkaerőhiány-állapotok közepette, a hatékonyság növelése, a versenyképesség megtartása érdekében.

Ismerd meg a legújabb üzleti trendeket és módszereket, majd próbáld ki a tanultakat március 4-én!

GYÓGYKOMM március 12-én!

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók

hirdetés
hirdetés