hirdetés
hirdetés
hirdetés

Folytatja a trükkös kampányt a Medve sajt

Párkányi Kolos bűvészt bevonva további hat kisfilmet készít a Pannontej.

hirdetés

Szeptember közepén számoltunk be arról, hogy a Pannontej 6 részes online kisfilmsorozatot készített a Medve sajtnak, amelyek egy-egy vizuális trükkre építenek. 6 héten keresztül, minden héten egy új videót adtak ki, melyből az utolsó epizód a múlt héten került fel a netre. A nézettségi adatok szerint a Youtube-on csak az első 4 videó közel 1 milliós nézettséget produkált, a Facebookon több mint 700 ezer felhasználó találkozott a hirdetéssel és a Cinema City mozikban két hét alatt több mint 150 ezer néző látta a filmeket.

A hat kisfilm ide kattintva nézhető meg.

A Medve október közepétől folytatja a kampányt. Párkányi Kolos bűvész bevonásával újabb 6 videót készít a márka. A Medve Mágus nevű koncepció gerincét 3 bűvészmutatvány adja (ezeket kedden jelentetik meg), melyeket pénteken három kisfilm követ, amelyek a megfejtést tartalmazzák. A leleplező filmek megjelentetése előtt játékra hívják a fogyasztókat, amely során a trükköket megfejtők Medve ajándékokat nyerhetnek. Alább az első film látható, a megfejtést pénteken posztolják a Medve Facebook-oldalára.

A kampány első, 4 hetes etapjának kreatív megvalósítását a Havas ügynökség jegyzi, az aktivitás második, 3 hétig tartó, social lábakon nyugvó részét a Fastbridge alkotta, míg a médiaügynökség mindkét esetben a Mediacom.

 

 

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Hajós Balázs 30 országért és 15 csatornamárkáért felel Budapestről.

Ellátogattunk a mozis kereskedőház hagyományos ügyfélmozizására.

Ötmilliót gyűjtöttek. Október 23-ról már tudósít a merce.hu.

Október 20. az új határidő.

Bővül a rádiós közönségmérés 2017 őszétől.

hirdetés

A verseny célja díjazni azokat a kommunikációs megoldásokat, melyek támogatják és elősegítik, hogy egy vállalat termékét vagy szolgáltatását egy másik vállalatnak értékesítse. Díjátadó: október 17.

Meghosszabbított nevezési határidő: október 20. A verseny célja: kreatív btl-megoldások és kapcsolódó kommunikációs kampányok díjazása.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Díjátadó: 10.25. Kapunyitás: 19 óra

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Weboldalakat, alkalmazásokat, tévéműsorokat, magazinokat és más nyomtatott kiadványokat lehet nevezni. Díjátadó: 10.26. kapunyitás: 19 óra

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Nevezési határidő: október 27.

Workshop az Európai Unió Általános Adatvédelmi Rendeletéről, közismertebb nevén a GDPR-ról november 10-én.

Facebook és Instagram hirdetések kezelése a gyakorlatban november 16-án.

Prizma Kreatív PR Díj díjátadó: november 22. Helyszín: Akvárium Klub

Minden gallérhoz másképp kell szólnunk HR-eseként? Kiderül a november 21-i workshopunkon, ahová kék gallérosokra specializálódott HR-eseket várunk.

Hr-esként Ön hol nézi meg először egy jelölt profilját? És kiről mit árul el az adatlapja? És azt vajon tudja, hogy a jelöltek hol és hogyan keresnek a legaktívabban munkát? Workshopunkon mindenre választ kap.

A Kreatív hagyományos éves konferenciáján ismét a pr-szakma előtt álló legaktuálisabb kihívásokat járjuk körbe. Időpont: november 23.

hirdetés
hirdetés