hirdetés
hirdetés
hirdetés

Folytatja a trükkös kampányt a Medve sajt

Párkányi Kolos bűvészt bevonva további hat kisfilmet készít a Pannontej.

hirdetés

Szeptember közepén számoltunk be arról, hogy a Pannontej 6 részes online kisfilmsorozatot készített a Medve sajtnak, amelyek egy-egy vizuális trükkre építenek. 6 héten keresztül, minden héten egy új videót adtak ki, melyből az utolsó epizód a múlt héten került fel a netre. A nézettségi adatok szerint a Youtube-on csak az első 4 videó közel 1 milliós nézettséget produkált, a Facebookon több mint 700 ezer felhasználó találkozott a hirdetéssel és a Cinema City mozikban két hét alatt több mint 150 ezer néző látta a filmeket.

A hat kisfilm ide kattintva nézhető meg.

A Medve október közepétől folytatja a kampányt. Párkányi Kolos bűvész bevonásával újabb 6 videót készít a márka. A Medve Mágus nevű koncepció gerincét 3 bűvészmutatvány adja (ezeket kedden jelentetik meg), melyeket pénteken három kisfilm követ, amelyek a megfejtést tartalmazzák. A leleplező filmek megjelentetése előtt játékra hívják a fogyasztókat, amely során a trükköket megfejtők Medve ajándékokat nyerhetnek. Alább az első film látható, a megfejtést pénteken posztolják a Medve Facebook-oldalára.

A kampány első, 4 hetes etapjának kreatív megvalósítását a Havas ügynökség jegyzi, az aktivitás második, 3 hétig tartó, social lábakon nyugvó részét a Fastbridge alkotta, míg a médiaügynökség mindkét esetben a Mediacom.

 

 

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Central European Startup Awards egyetemi partnere lett az iskola.

A telekommunikációs szolgáltató átnevezte a hazugságvizsgálót.

Mostantól szombaton is hallható az "egyik legkarakteresebb műsor".

A Vermis összeszedte, mi minősül reklámnak és mit kell tennie egy véleményvezérnek.

Hashtagenként 100 forintot adományoz a telekommunikációs vállalat.

hirdetés

Tippek és trükkök a prezi.com használatáról. Workshop 2017. december 13-án.

A legsikeresebb digitális kommunikációs kampányokat és megoldásokat keressük, pontszerzés a Kreatív-MAKSz M+Listán. Hosszabbított nevezési határidő: 12.15.

PR workshop a Prizma Kreatív PR Díj kiemelkedő kampányainak bemutatására január 25-én.

hirdetés
hirdetés