hirdetés
hirdetés
hirdetés

Folytatja a trükkös kampányt a Medve sajt

Párkányi Kolos bűvészt bevonva további hat kisfilmet készít a Pannontej.

hirdetés

Szeptember közepén számoltunk be arról, hogy a Pannontej 6 részes online kisfilmsorozatot készített a Medve sajtnak, amelyek egy-egy vizuális trükkre építenek. 6 héten keresztül, minden héten egy új videót adtak ki, melyből az utolsó epizód a múlt héten került fel a netre. A nézettségi adatok szerint a Youtube-on csak az első 4 videó közel 1 milliós nézettséget produkált, a Facebookon több mint 700 ezer felhasználó találkozott a hirdetéssel és a Cinema City mozikban két hét alatt több mint 150 ezer néző látta a filmeket.

A hat kisfilm ide kattintva nézhető meg.

A Medve október közepétől folytatja a kampányt. Párkányi Kolos bűvész bevonásával újabb 6 videót készít a márka. A Medve Mágus nevű koncepció gerincét 3 bűvészmutatvány adja (ezeket kedden jelentetik meg), melyeket pénteken három kisfilm követ, amelyek a megfejtést tartalmazzák. A leleplező filmek megjelentetése előtt játékra hívják a fogyasztókat, amely során a trükköket megfejtők Medve ajándékokat nyerhetnek. Alább az első film látható, a megfejtést pénteken posztolják a Medve Facebook-oldalára.

A kampány első, 4 hetes etapjának kreatív megvalósítását a Havas ügynökség jegyzi, az aktivitás második, 3 hétig tartó, social lábakon nyugvó részét a Fastbridge alkotta, míg a médiaügynökség mindkét esetben a Mediacom.

 

 

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Tíz nappal az amerikai premier után Magyarországon is látható lesz Stephen Colbert sorozata.

A videó a témában már korábban kampányt készítő Deepinsight munkája.

Aki csak egy-egy modulra szeretne beiratkozni, mostantól arra is van lehetősége.

Jászai Gellért szerint a Konzum stratégiájának része, hogy ha eladó lesz, akkor érdekli őket a Telenor.

De a volt momentumos Pottyondy Edina is csatlakozott a szerkesztőséghez. 

hirdetés

Digital Pharma: gyógyszerkommunikációs konferencia március 1-jén.

Digital Branding Reggeli a Google-lel március 6-án!

Toborzásaink kiegészítése LinkedIn kampányokkal. Mire jó, hogyan használható, kinek érdemes, kinek nem? Március 6., 08:30

Gyakorlati Facebook útmutató: Recrutiment branding a gyakorlatban, eszközök és lépések több és releváns jelentkezőért. Március 6., 13:00

Amit egy hr-esnek a GDPR-ról tudnia kell. Konzultációval egybekötött workshop a Deloitte szakértőivel március 8-án.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, idéntől külföldi kreatívigazgatók is a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Nevezési határidő: 03.09.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 09.

A Magyar Instagram Körkép 3.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése. Március 21., 09:00

Ismét saleskonferencia április 12-én az Üzlet&Pszichológia és a Kreatív szervezésében.

Kétnapos konferencia az FMCG és a kereskedelmi szakma legégetőbb problémáiról és kérdéseiről április 26-27-én.

hirdetés
hirdetés