hirdetés
hirdetés
hirdetés

Trükkös kampányt indított a Medve sajt

Főleg a közösségi médiára koncentráló online kampányt indított a Medve sajt gyártója, a Pannontej, a koncepcióért a Havas Budapest, a gyártásért az Umbrella, a médiavásárlásért a Mediacom, a közösségimédia-menedzsmentért pedig a Fastbridge felelt.

hirdetés

"Nagy Medve trükk" címmel indított aktivitást a Medve sajt szeptemberben. A kampány középpontjában összesen hat darab online videó áll, melyekben a tavaly év végén bevezetett image-kommunikációból megismert család tagjai mutatnak be trükköket a különböző Medve termékekkel. A rövid, 15 másodperces videók minden közösségi felületen láthatók lesznek, emellett a mozikban is vetítenek majd olyan verziókat, ahol 2-2 film van összedolgozva.

A "Hozzunk ki többet kedvenc sajtunkból!" szlogennel futó aktivitás célja, hogy felhívja a fiatal, 20-as, 30-as éveiben járó korosztály figyelmét "a Medve sajtokban rejlő lehetőségekre" - olvasható a közleményben. A filmek egy-egy vágástrükkre épülnek, amelyek "dramatizálják a kampány alapüzenetét".

A Havas Budapest ötletéből született videókat az Umbrella készítette Vajda Viktor rendezésében, a social media aktivitásért a Fastbridge felelt. Az online téren kívül a Medve-filmekkel a Cinema City mozijaiban is találkozhatnak majd a nézők, ahol 2-2 filmet fűznek össze és rövidítenek le három darab 15 másodpoerces szpottá.

"Egy látványos trükk fél siker, ha az emberek figyelmét akarjuk megragadni. Ezekben a filmekben megvan az a plusz, ami ahhoz kell, hogy a reklámokra egyre kevésbé nyitott, az életük egy jelentős részét a közösségi médiában élő fiatalokhoz is sikeresen eljuthassanak" - mondta el Imre V. Manuel, a Havas Budapest kreatívigazgatója.

Wilheim Gábor, a Pannontej marketingigazgatója hozzátette: „A tavalyi év végén elindultunk egy új stratégia mentén a Medvével, ami arra az egyszerű, de nagyon erős tényre épül, hogy a Medve velünk van, része az életünknek (...) A most induló kampányunk is erre a játékosságra épít és hívja fel a figyelmet a márka sokoldalúságára cinkos, a nézőre kikacsintós, figyelemfelkeltő módon.”

A hat online video közül jelenleg csak az első érhető el, és minden héten új filmmel fog bővülni.

Ezek pedig az online megjelenő kreatívok:

Fejléc

Megbízói oldal

Megbízó: Pannontej Zrt.
Marketingigazgató: Wilheim Gábor
Group Brand Manager: Gábor Andrea
Junior Brand Manager: Kohánszky Tamás

Ügynökségi oldal

Ügynökség: Havas Budapest
Kreatívigazgató: Imre V. Manuel
Art director: Torma Arnold
Szövegíró: Péter Gergely
Ügynökségi producer: Alexandrov Gabriella

Ügynökség: Fastbridge Hungary
Kreatívigazgató: Tőrös Balázs
Head of Copy: Banga Gábor
Art director: Berki Péter
Designer: Horváth Eszter
Szövegíró: Domján Kata
Senior Account: Nyitrai Kata
Account: Domonkos Lívia
Social Media: Bitay Andrea

Ügynökség: MediaCom
Planning Director: Tóth István
Senior Communication Planner: Fazakas Zsombor

Produkció: Umbrella Budapest
Producer: Angyal Gergő
Gyártásvezető: El-Adly Adilla
Rendező: Vajda Viktor
Gyártó cég: Umbrella

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Az NMHH a TV2, az RTL Klub és Duna Tévé, illetve 1-1 hónapra még hat másik csatorna műsorait vizsgálta.

Nessaj, a vlogger is ad majd tippeket.

Az egyiket nőknek szánják, a másikon filmek és sorozatok lesznek. Újrapozícionálja magát a Sony.

Az adatok használatáról, az okoseszközök szerepéről és a Budapest-márkáról is szó lesz.

Az Antré Akadémia az utánkövető rendszerben látja a megoldást.

hirdetés

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Weboldalakat, alkalmazásokat, tévéműsorokat, magazinokat és más nyomtatott kiadványokat lehet nevezni. Meghosszabbított nevezési határidő: szeptember 22.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Hosszabbított nevezési határidő: 09.22.

Szeptember 28-án ismét Gyógyszerkommunikációs konferencia. Fókuszban a technológiai fejlődés előnyei és kihívásai: E-recept, Data Science, okos eszközök.

A 2017. október 4-én megrendezésre kerülő rendezvényen a nyomdaipar és marketing találkozik egymással!

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 6.

Mindennapi marketing a turizmusban – adatelemzés, szegmentálás, termékfejlesztés és kommunikáció a gyakorlatban. Turisztikai marketing konferencia 2.0 október 10-én.

Workshop a Kreatív szervezésében a Sakkom Interaktív szakmai támogatásával. Október 11.

Elindult a Lollipop 2017 nevezési időszaka. A verseny célja: kreatív btl-megoldások és kapcsolódó kommunikációs kampányok díjazása. Nevezési határidő: 2017.10.13.

Ismét YouTube a Hajón október 12-én a Google és a Kreatív szervezésében!

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Nevezési határidő: október 27.

hirdetés
hirdetés