hirdetés
hirdetés
hirdetés

Fodor Zsóka a takarítók vezéreként tér vissza

Először forgatott reklámfilmet a Rendi.hu takarító-startup. A kampány két hónapig fut majd.

hirdetés

A Rendi.hu egy magyar online takarító-közvetítő platform, 2015 óta van jelen a piacon, ám most forgatott először reklámot. Ráadásul nem csak egyet, és nem is akármilyeneket: Fodor Zsóka szórakoztat bennük.

Egyelőre két videó nyilvános, Fodor az egyikben pszichológusként, a másikban régivágású maffiavezérként áll a takarítótoborzás élére. Fodor Zsóka leghíresebb szerepe a Barátok köztben volt, ő alakította Magdi anyust, aki takarított. 2009-ben a karakter halálos balesetet szenvedett a lépcsőn, bár tavaly felreppent a hír, hogy szellemként térhet vissza a sorozatba.

A Rendi.hu több videót is forgatott Fodorral a főszerepben, ezeket a következő hetekben lehet majd látni. A filmek gyártásával a Pixel Filmet bízták meg.

A Rendi Budapest mellett Debrecenben, Győrben, Szegeden és Pécsen közvetít takarítókat magánlakások és irodák számára. A startup sharing economy rendszerben működik, azaz a weboldalon keresztül érkezik a rendelés az ügyfelektől, majd a takarítók alvállalkozóként látják el a munkát. A mostani kampány célja, hogy felhívják a figyelmet arra, hogy a vállalatnál mennyire szigorú előírásoknak kell megfelelni, ha valaki takarítóként szeretne náluk munkát vállalni.

“Az volt a célunk, hogy egy olyan kampányt hozzunk létre, amellyel egyszerre szólunk a potenciális megrendelőinkhez, de a lehetséges alvállalkozóinkat, vagyis a takarítóinkat is megismertetjük a márkával. Amellett, hogy egy komoly témáról, a kiválasztásról beszélünk, mindenképpen szerettük volna szórakoztató módon bemutatni magunkat. Ehhez kerestünk egy olyan autentikus személyt, akit mindenki ismer és szeret, és személyét a takarítással is társítják, így találtuk meg Fodor Zsókát” - mondta el Csillik Timur, a Rendi.hu alapítója.

A kampány a filmek megjelenése mellett közösségi média és PR eszközökkel is kiegészül a következő két hónapban. Négy epizód lesz, ebből látható most a lenti kettő, valamint az egyiknek egy rövidebb verziója is. A kisefilmek alatt az alkotók listája látható.



Alkotók listája

Megbízó - Rendi.hu:
● Csillik Timur, CEO
● Hámori Zsófia, marketing manager

Stáblista:
● Sztori: Tokay Péter
● Rendezte: Tokay Péter
● Fényképezte: Szőke János
● Gyártásvezető: Székely Ágnes
● Világosító: PBL
● Hangmérnök: Szabó Gábor
● Vágta, fényelte: Tokay Péter
● PR: Antik Dalma

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A 2016-os, paksi atomerőművet reklámozó villámhirdetések után ezúttal az Origo villantott fel reklámot a TV2 csoport csatornáin.

A WWF és a White Rabbit Living Coralja, a Spice és a Cofidis kirgiz űrhajósa, valamint az ACG Jenga-tornyai a döntőben. A White Rabbit megoldása ráadásul három kategóriában esélyes.

A Wise Group a menedzsmentet érintő döntéseket kommunikálja, a műsorokért továbbra is a belső pr-csapat felel.

Nem az Attenborough-féle, kifinomult hangnemre építettek az új kampányban.

A multifokális lencséket árusító cég nagykövete lett Várkonyi Andrea. Az új tévészpot kampánybejelentőjét közöljük.

hirdetés

Tarts velünk a következő MOST Fórumon és tudd meg, hogyan lesz a kultúrából #kult! (x)

Idei kétnapos konferenciánk fókuszában a fogyasztó lesz. Dátum: 2019.04.25-16. Helyszín: Avalon Resort&SPA, Miskolc

Vedd kezedbe (akár magán, akár szervezeti) céljaidat és dolgozz velük! Vágyakból célok! Változásmenedzsment workshop Limpár Imrével május 14-én

Az MPRSZ tavaly negyedik alkalommal hirdette az Employer Branding Awardot. Május 14-én ezeket a díjnyertes megoldásokat ismerhetik meg a résztvevők.

Mostantól még sűrűbben találkozunk! Ha részt veszel a konferencián, előrébb leszel, mint a konkurenciád. 2018.05.16.

Ne róluk, hanem velük beszélgessünk! Kékgallérosoktól , IT-soktól, Y-os tehetségektől, kismamáktól lehet kérdezni egy nyitott kerekasztal-beszélgetés keretében május 22-én.

A Magyar Instagram Körkép 4.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése. Az aktuális globális és hazai trendek és érdekességek (fun fact-ek) bemutatása, mindezt az adatvezérelt marketing gondolkodás, az adatvizualizáció eszköztárának demonstrálása mellett.

Idén is Sales&Pszichológia konferencia. Foglald le helyed most! 2019.05.28.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop június 6-án, limitált létszámmal.

hirdetés
hirdetés