hirdetés
hirdetés
hirdetés

Fodor Zsóka, azaz Magdi anyus visszatér a Barátok köztbe

2009-ben gurult le a lépcsőn, hallucinációként, szellemként, rokonként térhet vissza. Az RTL Klub közben ide-oda rakosgatja a szappanoperát.

hirdetés
Kapcsolódó cikkek

"Bár Magdi anyus 2009 óta halott, van visszaút a legendás karakter számára" - teremti meg a feszültséget cikkének felvezetőjében a Blikk. Fodor Zsóka ugyanis - aki a több mint húsz éve futó sorozatban játszotta Magdi anyust, amely karakter 2009-ben halálos balesetet szenvedett, amennyiben legurult a lépcsőn - visszatér a Barátok köztbe.

Azt egyelőre nem tudja a Blikk sem, hogy feltámasztják-e a halottat, vagy éppen szellemként, illetve Vili bácsi hallucinációjaként jelenik-e meg a sorozatban, esetleg egy Magdi anyusra hasonlító rokon képében tűnik-e majd fel. Mindenesetre idén visszatér, mint ahogy több más klasszikus szereplője is visszatérhet a szappanoperának, ilyen R. Kárpáti Zoltán (karaktere szintén meghalt), illetve Németh Kristóf vagy Ábrahám Edit (karaktereik élnek, csak elköltöztek).

A régi karakterek visszahozása a Barátok közt jubuileumi évének része. Másrészt az RTL Klub sorozatát már nem nézik annyian, tavaly ősszel egy időre a 10 utáni műsorsávba került, idén év elején pedig a Tv2-s A piramis idősávjában indították, miután az RTL gyengébben kezdte az évet, ami azt is jelentette, hogy a nyolc utáni főműsoridőben az Éjjel-nappal Budapest vette át a szappanpera helyét.

Puskár Krisztián
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó cikkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Kolosi Péter szerint a gameshow-k és az egészestés showműsorok sem most élik a legjobb időszakukat, a Fókusz nézettsége azonban még néha őt is meglepi.

A Café PR két elismerést húzott be, az LA Communications egyet.

A Republic Group feladata a márkapozicionálás és az online kommunikációs stratégia kialakítása lesz.

A Motor1.com és a Motorsport.com értékesítése került hozzájuk 2020. január 1-jétől.

A Nike Germany szerint a sportolók nem csak magukért, hanem a társadalom egészéért küzdenek.

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 04.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

A Prizma Kreatív PR Díj idei dajátadója - gyere, ünnepelj velünk!

hirdetés
hirdetés