hirdetés
hirdetés
hirdetés

Filmes melléklettel jelent meg a Recorder

Az egykori Origo Filmklub vezetőjével és újságíróival bővült a Recorder februári és márciusi száma. Önálló filmes lap is indulhat.

hirdetés

Az idén hetedik éve működő Recorder magazin Filmrecorder című filmes melléklettel jelent meg februárban. Ebben ugye az az érdekes, hogy a Recorder egy havonta megjelenő ingyenes magazin, ami zenével foglalkozik.

A melléklet az Oscar-díjra fókuszál, illetve egy Herendi Gábor-interjú van benne, Varga Ferenc, az Origo korábbi Filmklubjának vezetője rakta össze lényegében volt rovata néhány szerzőjével, Ónozó Róberttel, Huszár Andrással és Papp Eszterrel. Varga tavaly októberében állt fel tizenhét év után az Origótól, miután szerkesztői autonómiája sérült. Az egész rovat otthagyta a portált vele együtt, ő 14 évig vezette a rovatot.

Pawlowszky Tamás, a Recorder alapítója és tulajdonosa kérdésünkre elmondta, hogy nem egyszeri esetről van szó. Márciusban is filmes melléklettel jelenik majd meg a Recorder, a hirdetésektől függően 8-12 oldalon, illetve a februári mellékletet összerakó csapattal. És a hirdetői visszajelzésektől függ a folytatás is: ha pozitívak, akkor indulhat a jövőben Vargáékkel egy önálló filmes magazin is a Recorder mellett.

A Recorder februári lapszámának tartalmáról erre olvasható bővebben, lent van a címlapja.

 

Puskár Krisztián
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

A Republic Group feladata a márkapozicionálás és az online kommunikációs stratégia kialakítása lesz.

A Motor1.com és a Motorsport.com értékesítése került hozzájuk 2020. január 1-jétől.

A Nike Germany szerint a sportolók nem csak magukért, hanem a társadalom egészéért küzdenek.

A Spice csinálta a Spar karácsonyi szpotját.

Egyszerre 25 országban indította el a Burger King, ez az eddigi legnagyobb szabású termékbevezetésük.

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 04.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

A Prizma Kreatív PR Díj idei dajátadója - gyere, ünnepelj velünk!

hirdetés
hirdetés