hirdetés
hirdetés
hirdetés

Az Origo teljes filmrovata felállt

A Twitteren jelentette be Varga Ferenc, a rovat vezetője, hogy ennyi és ne tovább, miután a rovatba szerda este a tudtuk nélkül került ki egy migránsellenes cikk. 

hirdetés

A Filmklub 2003 szeptembere óta működött az Origón, ahogy a posztban írja Varga, az elmúlt 14 évben egyetlen egyszer sem fordult elő, hogy olyan cikk került volna ki hozzájuk, amit ne vállalnának. 

„Itt a vége. Ami az Origo Filmklub az elmúlt 14 évben volt, most megszűnt.

2003 szeptembere óta egészen tegnap estig nem jelent meg nálunk egyetlen olyan cikk sem, amit ne vállalnánk. Szerdán este a tudtunkon kívül kikerült a rovatba egy „Kóla, popcorn és migránspropaganda” című cikk, aminek egyetlen betűjét sem vállaljuk, aminek a szellemisége tőlünk a lehető legtávolabb áll. Ezért nem tudunk mást tenni, mint egy emberként felállni.

Nagyon büszkék vagyunk arra a rovatra, amit csináltunk, mindig úgy gondoltunk rá, mint egy külön szigetre az újságon belül, az elmúlt másfél évben végképp. Próbáltuk megóvni az integritásunkat, ameddig tudtuk. Tegnapig tudtuk.

Imádtuk ezt a munkát, nagyon köszönjük, hogy olvastatok minket, és reméljük, találkozunk még – máshol.

Az Origo Filmklub csapata:

Huszár András, Onozó Róbert, Papp Eszter, Soós Tamás, Varga Ferenc" - a poszt a Facebookra is kikerült.

Az ominózus cikket (Kóla, popcorn és migránspropaganda) Bordács Bálint, korábbi Fidelitas-tag jegyzi, és benne két frissen bemutatott filmet, az Isten hozott Németországban, illetve a Viktória királynő és Abdul címűt jellemez „nyugati” propagandafilmnek.

Az Origónak a szerkesztőségének összetétele az elmúlt egy évben erősen átalakult (lásd kapcsolódó cikkek), legutóbb a tartalomigazgató, György Bence is távozott.

Kandó Eszter
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Hajós Balázs 30 országért és 15 csatornamárkáért felel Budapestről.

Ellátogattunk a mozis kereskedőház hagyományos ügyfélmozizására.

Ötmilliót gyűjtöttek. Október 23-ról már tudósít a merce.hu.

Október 20. az új határidő.

Bővül a rádiós közönségmérés 2017 őszétől.

hirdetés
hirdetés

A verseny célja díjazni azokat a kommunikációs megoldásokat, melyek támogatják és elősegítik, hogy egy vállalat termékét vagy szolgáltatását egy másik vállalatnak értékesítse. Díjátadó: október 17.

Meghosszabbított nevezési határidő: október 20. A verseny célja: kreatív btl-megoldások és kapcsolódó kommunikációs kampányok díjazása.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Díjátadó: 10.25. Kapunyitás: 19 óra

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Weboldalakat, alkalmazásokat, tévéműsorokat, magazinokat és más nyomtatott kiadványokat lehet nevezni. Díjátadó: 10.26. kapunyitás: 19 óra

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Nevezési határidő: október 27.

Workshop az Európai Unió Általános Adatvédelmi Rendeletéről, közismertebb nevén a GDPR-ról november 10-én.

Facebook és Instagram hirdetések kezelése a gyakorlatban november 16-án.

Prizma Kreatív PR Díj díjátadó: november 22. Helyszín: Akvárium Klub

Minden gallérhoz másképp kell szólnunk HR-eseként? Kiderül a november 21-i workshopunkon, ahová kék gallérosokra specializálódott HR-eseket várunk.

Hr-esként Ön hol nézi meg először egy jelölt profilját? És kiről mit árul el az adatlapja? És azt vajon tudja, hogy a jelöltek hol és hogyan keresnek a legaktívabban munkát? Workshopunkon mindenre választ kap.

A Kreatív hagyományos éves konferenciáján ismét a pr-szakma előtt álló legaktuálisabb kihívásokat járjuk körbe. Időpont: november 23.