hirdetés
hirdetés
hirdetés

Díjesélyes a White Rabbit a New York Festivalson

Az ügynökség WWF-nek készített Living Coralja három kategóriában is finalista, ami jó eséllyel díjakkal jár majd.

hirdetés

Bekerült a New York Festivals Advertising Awards Finalist, azaz döntős mezőnyébe a White Rabbit WWF-nek készített Living Coralja. A White Rabbit megoldása három kategóriában is esélyes:

  • Positive impact
  • Design / Artistry & Craft in Advertising - Photography
  • Print & Outdoor / Artistry & Craft in Advertising - Photography

A New York Festivals reklámos díja mai napig rangos nemzetközi elismerésnek számít a szakmában. A verseny végeredménye május 13-án derül ki, addig izgulhat a White Rabbit és a WWF, hogy sikerül-e díjat szerezniük.

A verseny jellegzetessége, hogy a döntősöket két fordulóban hirdetik ki. Az első körben az úgynevezett shortlistet hirdetik ki, a második körben pedig a Finalist kategóriát, amely - bár nem teljesen egyértelmű a verseny honlapja alapján, de mi úgy értelmezzük, hogy azokat a munkákat jelöli, amelyek már valamilyen díjat mindenképp kapnak. Ha ez így van, akkor a White Rabbit három díjjal térhet haza.

Az előző, shortlistes körbe egyébként bekerült még két magyar munka, az ACG Jenga tornyai, valamint a Spice Cofidis-filmje. Erről itt írtunk.

Szerényi Szabolcs, főszerkesztő-helyettes
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

100 óriásplakát- és 200 citylight helyet sikerült kibérelnie az ellenzéki összefogás főpolgármester-jelöltjének. Puzsérék egy plakátot sem vesznek.

A Miskolcon felnőtt szakember korábban is szerkesztette a klub tévés magazinműsorát.

A Stabilo népszerű magyar tiniinfluencereket vet be az új, Z-generációt célzó kampányában.

A Magyar Telekom ismét kiosztotta a Fenntarthatósági Sajtódíjakat.

Arany János korábban a Google-nél, azelőtt az SAP-nál dolgozott.

hirdetés

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

Mentes hype: rend a trendben! Időpont: október 3., 09.30 - 16.00

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Nevezési határidő: 2019. október 11.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én. Az előadások hosszabb szünetében a kiállítók a gyakorlatban is bemutatják megoldásaikat.

hirdetés
hirdetés