hirdetés
hirdetés
hirdetés

Díjesélyes a White Rabbit a New York Festivalson

Az ügynökség WWF-nek készített Living Coralja három kategóriában is finalista, ami jó eséllyel díjakkal jár majd.

hirdetés

Bekerült a New York Festivals Advertising Awards Finalist, azaz döntős mezőnyébe a White Rabbit WWF-nek készített Living Coralja. A White Rabbit megoldása három kategóriában is esélyes:

  • Positive impact
  • Design / Artistry & Craft in Advertising - Photography
  • Print & Outdoor / Artistry & Craft in Advertising - Photography

A New York Festivals reklámos díja mai napig rangos nemzetközi elismerésnek számít a szakmában. A verseny végeredménye május 13-án derül ki, addig izgulhat a White Rabbit és a WWF, hogy sikerül-e díjat szerezniük.

A verseny jellegzetessége, hogy a döntősöket két fordulóban hirdetik ki. Az első körben az úgynevezett shortlistet hirdetik ki, a második körben pedig a Finalist kategóriát, amely - bár nem teljesen egyértelmű a verseny honlapja alapján, de mi úgy értelmezzük, hogy azokat a munkákat jelöli, amelyek már valamilyen díjat mindenképp kapnak. Ha ez így van, akkor a White Rabbit három díjjal térhet haza.

Az előző, shortlistes körbe egyébként bekerült még két magyar munka, az ACG Jenga tornyai, valamint a Spice Cofidis-filmje. Erről itt írtunk.

Szerényi Szabolcs, főszerkesztő-helyettes
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A nyílt pályázatban a W betűs alapforma fix, a tartalom már szabadon variálható.

A Brit Média egy másik kiadványa, a 168 óra pedig új külsőt kap.

Ebben az évben már bárki ajánlhatja a „nagyköveteknek” a szerinte legkiválóbb, hazaszeretettől fűtött magyar teljesítményeket.

Az 1,2 millió követővel rendelkező oldal fotóiból készült könyvhöz maga a rendező írt előszót.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Újrahasznosítottuk 2019 egyik legsikeresebb KREATÍV rendezvényét: itt a Green Wave 2020! November 18-án fókuszban a fenntarthatóság és a marketing!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés
hirdetés