hirdetés
hirdetés
hirdetés

Díjesélyes a White Rabbit a New York Festivalson

Az ügynökség WWF-nek készített Living Coralja három kategóriában is finalista, ami jó eséllyel díjakkal jár majd.

hirdetés

Bekerült a New York Festivals Advertising Awards Finalist, azaz döntős mezőnyébe a White Rabbit WWF-nek készített Living Coralja. A White Rabbit megoldása három kategóriában is esélyes:

  • Positive impact
  • Design / Artistry & Craft in Advertising - Photography
  • Print & Outdoor / Artistry & Craft in Advertising - Photography

A New York Festivals reklámos díja mai napig rangos nemzetközi elismerésnek számít a szakmában. A verseny végeredménye május 13-án derül ki, addig izgulhat a White Rabbit és a WWF, hogy sikerül-e díjat szerezniük.

A verseny jellegzetessége, hogy a döntősöket két fordulóban hirdetik ki. Az első körben az úgynevezett shortlistet hirdetik ki, a második körben pedig a Finalist kategóriát, amely - bár nem teljesen egyértelmű a verseny honlapja alapján, de mi úgy értelmezzük, hogy azokat a munkákat jelöli, amelyek már valamilyen díjat mindenképp kapnak. Ha ez így van, akkor a White Rabbit három díjjal térhet haza.

Az előző, shortlistes körbe egyébként bekerült még két magyar munka, az ACG Jenga tornyai, valamint a Spice Cofidis-filmje. Erről itt írtunk.

Szerényi Szabolcs, főszerkesztő-helyettes
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Még a helyi hatóságoknak is jóvá kell hagynia a Planet TV felvásárlását.

A korábban Amerikában futó Whopper Detour-kampány mutációja tűnt fel a finneknél.

A távolságtartás ellenére fesztiválélményt ígérnek a szervezők.

2020 első félévének legnézetettebb sorozata a Westworld volt a felületen. Június hónapban a Nagy Katalin - A kezdetek volt az élen.

Meghívásos tenderen választották ki az ügynökséget.

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

Bemutatjuk a GyártásTrend első, letölthető online webinárját! #FACTORY Insight - II. rész: Autóipari technológiák. A szakmai anyag egy hónapig elérhető!

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés