hirdetés
hirdetés
hirdetés

Három magyar döntős a New York Festivalson

A WWF és a White Rabbit Living Coralja, a Spice és a Cofidis kirgiz űrhajósa, valamint az ACG Jenga-tornyai a döntőben. A White Rabbit megoldása ráadásul három kategóriában esélyes.

hirdetés

Bekerült a New York Festivals Advertising Awards shortlistjére a White Rabbit WWF-nek készített Living Coralja, a Spice Communication által a Cofidisnak készített áldoku a kirgiz űrhajósról (rendező: Kostály Márk, gyártó: The Lab 3), valamint az ACG Reklámügynökség Hasbro számára a 235 Productions stúdióval közösenkészített Jenga Towers kampánya, amely a játék lehetetlennek tűnő kihívásait jeleníti meg vizuálisan.

A White Rabbit megoldása ráadásul három kategóriában esélyes (kraft, fotó és positive impact kategóriákban).

A New York Festivals reklámos díja mai napig rangos nemzetközi elismerésnek számít a szakmában. A verseny végeredménye május 13-án derül ki, addig izgulhatnak az ügynökségek, hogy sikerül-e díjat szerezniük.

A verseny shortlistje sajnos nem nyilvános, csak a döntősöket értesítették, így nem tudtuk ellenőrizni, hogy az ACG-n, a White Rabbiten és a Spice-on kívül van-e magyar várományos. Amennyiben tudtok ilyenről, szóljatok, és kiegészítjük az anyagot.

Szerényi Szabolcs, főszerkesztő-helyettes
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Új epizódokkal jelentkezik az Aegon és az ORFK-OBB figyelemfelhívó kampánya.

Idén azokra is gondoltak, akiknek sosem volt elhalálozott gondolatuk.

A HAB Advert reklámügynökség többek közt a Covid19 világjárvány okozta elszigetelődést is látva úgy gondolta, hogy levelezésbe kezd a szakma résztvevőivel.

Online eredményhirdetés: október 28., 10:00, a storeinsider.hu oldalunkon!

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Hipnózis sem maradt érintetlenül a napról napra egyre inkább feje tetejére álló 2020-ban, egy dologból azonban nem engedünk - a díjakat idén is átadjuk Magyarország legrégebbi reklámversenyén.

Újrahasznosítottuk 2019 egyik legsikeresebb KREATÍV rendezvényét: itt a Green Wave 2020! November 18-án fókuszban a fenntarthatóság és a marketing!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés
hirdetés