hirdetés
hirdetés
hirdetés

Párhuzamos univerzumot épített a kilencvenes évekből a Budapest Park

A Budapest Park idei arculatát megalkotó Csató Csengét saját gyerekkora inspirálta a képzeletbeli bolygó, a Planet 8 megalkotásában.

hirdetés

Április végén már nyolcadik szezonját indította el a Budapest Park, méghozzá idén is teljesen új arculattal. Az új dizájnt a Park egyik korábbi projektjében (a Quimby számokra építő jótékonysági akcióban) már felbukkanó Csató Csenge tervezte, akit a művészeti kurátor, Etentuk Inemesit keresett meg a feladattal.

Csató Csenge
Csató Csenge

"Nagyon örültem, hogy az új arculathoz a kilencvenes évek adta az alapot, hiszen ekkor nőttem fel. Óriási gyűjtéseket csináltam, filmekből, játékokból, mesékből, videóklipekből, aztán például ezt átszortírozni, hogy mik azok az irányok, amiket lehet ténylegesen használni, elég nagy kihívás volt, túl sok mindent szeretek. Végül amellett döntöttünk Etentuk Inemesittel, művészeti kurátorral és Rimóczi Imre művészeti vezetővel együtt, hogy sci-fis irányba megyünk, és egy, a mi világunkhoz hasonló, mégis furcsa dolgokkal teli univerzumot hozunk létre az elemeimből" - mesélt a dizájnról Csató Csenge, amely végül a Planet 8 fantázianevet kapta a nyolcadik szezonra és a sci-fi tematikára utalva. Így reflektál az új, a merch termékekben is visszaköszönő arculat a Budapest Park leadügynöksége, az Abstrct által készített márkafilozófiára és szlogenre (hagyd kint a valóságot!).

Sok-sok fotó az idei arculatról (a képre kattintva galéria nyílik):

A tervezőgrafikus szerint a fő kihívást a feladatkör sokrétűsége adta. "Talán még sosem kellett ennyi mindennel foglalkoznom egyszerre: rajzolom a helyszíni dekorokat, készítem a weboldalt, prezentálom a STAFF ruházatot – persze ez egyben nagyon izgalmas is és szinte mindig mindenre pozitív visszajelzést kapok."

Csató Csenge a videóban még többet mesél az arculatról:

A Budapest Park tavalyi arculatáról itt írtunk.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A Pont Itt magazin tematikus online különszámában külföldi jó példákból, a vírushelyzetre adott kreatív megoldásokból is szemezgetnek, ingyenesen letölthető!

Olyan kültérre tervezett alkotásokat várnak, amelyek szabadon, de reflektálnak az elmúlt hónapok helyzetére.

A gála augusztus 30-án, 20 órakor indul a New York-i Barclays Centerben.

A Topo Chico Hard Seltzerrel erősít az üdítőgyártó.

A Facebookot és a Google-t pedig fel kell darabolni, különben egyre nagyobb lesz a hatalmuk.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Tarts velünk augusztus 6-án online, a „Kreatív álláshirdetés” workshopon! Előadó: Földi Miklós Dániel, reklám- és neuropszichológus Minden résztvevőnek exkluzív ajándék: ingyen hirdeti lehetőség, ingyen szövegezés

Ünnepélyes online eredményhirdetésünket videóba ágyazva sugározzuk az evgyara.hu oldalon. Írja fel a naptárjába és drukkolja végig velünk az online közvetítést!

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

hirdetés
hirdetés