hirdetés
hirdetés
hirdetés

Párhuzamos univerzumot épített a kilencvenes évekből a Budapest Park

A Budapest Park idei arculatát megalkotó Csató Csengét saját gyerekkora inspirálta a képzeletbeli bolygó, a Planet 8 megalkotásában.

hirdetés

Április végén már nyolcadik szezonját indította el a Budapest Park, méghozzá idén is teljesen új arculattal. Az új dizájnt a Park egyik korábbi projektjében (a Quimby számokra építő jótékonysági akcióban) már felbukkanó Csató Csenge tervezte, akit a művészeti kurátor, Etentuk Inemesit keresett meg a feladattal.

Csató Csenge
Csató Csenge

"Nagyon örültem, hogy az új arculathoz a kilencvenes évek adta az alapot, hiszen ekkor nőttem fel. Óriási gyűjtéseket csináltam, filmekből, játékokból, mesékből, videóklipekből, aztán például ezt átszortírozni, hogy mik azok az irányok, amiket lehet ténylegesen használni, elég nagy kihívás volt, túl sok mindent szeretek. Végül amellett döntöttünk Etentuk Inemesittel, művészeti kurátorral és Rimóczi Imre művészeti vezetővel együtt, hogy sci-fis irányba megyünk, és egy, a mi világunkhoz hasonló, mégis furcsa dolgokkal teli univerzumot hozunk létre az elemeimből" - mesélt a dizájnról Csató Csenge, amely végül a Planet 8 fantázianevet kapta a nyolcadik szezonra és a sci-fi tematikára utalva. Így reflektál az új, a merch termékekben is visszaköszönő arculat a Budapest Park leadügynöksége, az Abstrct által készített márkafilozófiára és szlogenre (hagyd kint a valóságot!).

Sok-sok fotó az idei arculatról (a képre kattintva galéria nyílik):

A tervezőgrafikus szerint a fő kihívást a feladatkör sokrétűsége adta. "Talán még sosem kellett ennyi mindennel foglalkoznom egyszerre: rajzolom a helyszíni dekorokat, készítem a weboldalt, prezentálom a STAFF ruházatot – persze ez egyben nagyon izgalmas is és szinte mindig mindenre pozitív visszajelzést kapok."

Csató Csenge a videóban még többet mesél az arculatról:

A Budapest Park tavalyi arculatáról itt írtunk.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Meghívásos tenderen végül a Next9-t választották.

A nemrég önálló sales house-zá alakuló cég a Toprum Barba hívta partnereit. Képgalériával mutatjuk meg, hogy sikerült az este.

A márka új termékeit fiatal művészek értelmezték újra. A nonfiguratív snackdarabkák értelmezésére pedig nyereményjátékot is indított a Cheetos.

A márka kompakt autóval bővíti a portfólióját, amihez a Café és a White Rabbit készítettek bevezető kampányt. A koncepció az „elsőség” volt.

Azzal, hogy a brazil kozmetikai cég egyesül az Avonnal, a világ negyedik legnagyobb teljes mértékben szépségiparral foglalkozó vállalatcsoportját hozza létre.

hirdetés

A MOST Fórum május 30-i eseményén a magyar sportélet szereplőivel tekintjük át, hogyan változott a szabadidő- és élsport a technológia fejlődésével. (X)

Nyerő SSC people-management stratégiák. Fluktuációcsökkentő minikonferencia június 7-én.

Idén is Sales&Pszichológia konferencia. Foglald le helyed most! 2019.05.28.

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. május 31., 08.30 - 14.00

Egyre több az aktív, fizetőképes ötvenes és hatvanas fogyasztó - a te célcsoportodban is. Elmondjuk, hogyan kommunikálj velük, nekik!

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop június 6-án, limitált létszámmal.

Burnout - Ismerd fel, ismerd meg és lábalj ki belőle Csatlós Csillával június 12-én!

Leendő ügyfeled már nálad van – csak észre kell venned! Az adatvezérelt marketing lehetőségei és kihívásai. Hogyan szerezz új ügyfeleket digitális marketinggel, hogyan tartsd meg a régieket? Weboldal-monitoring, tartalommarketing, email-marketing június 12-én.

Egy laza szakmai délután szuper előadásokkal, influencer best practice-ekkel és borkóstolással! Ráadásul igazi influencereket is kérdezhettek majd!

A Pont Itt gasztro/szállás/utazás szaklap idén is meghirdeti a hazai Horeca-szakma körében legrangosabb, leglátványosabb design versenyét, a ma már igazi nemzetközi brandnek számító Gastro&Hotel Design Award-ot. Nevezési határidő: július 5.

hirdetés
hirdetés