hirdetés
hirdetés
hirdetés

Párhuzamos univerzumot épített a kilencvenes évekből a Budapest Park

A Budapest Park idei arculatát megalkotó Csató Csengét saját gyerekkora inspirálta a képzeletbeli bolygó, a Planet 8 megalkotásában.

hirdetés

Április végén már nyolcadik szezonját indította el a Budapest Park, méghozzá idén is teljesen új arculattal. Az új dizájnt a Park egyik korábbi projektjében (a Quimby számokra építő jótékonysági akcióban) már felbukkanó Csató Csenge tervezte, akit a művészeti kurátor, Etentuk Inemesit keresett meg a feladattal.

Csató Csenge
Csató Csenge

"Nagyon örültem, hogy az új arculathoz a kilencvenes évek adta az alapot, hiszen ekkor nőttem fel. Óriási gyűjtéseket csináltam, filmekből, játékokból, mesékből, videóklipekből, aztán például ezt átszortírozni, hogy mik azok az irányok, amiket lehet ténylegesen használni, elég nagy kihívás volt, túl sok mindent szeretek. Végül amellett döntöttünk Etentuk Inemesittel, művészeti kurátorral és Rimóczi Imre művészeti vezetővel együtt, hogy sci-fis irányba megyünk, és egy, a mi világunkhoz hasonló, mégis furcsa dolgokkal teli univerzumot hozunk létre az elemeimből" - mesélt a dizájnról Csató Csenge, amely végül a Planet 8 fantázianevet kapta a nyolcadik szezonra és a sci-fi tematikára utalva. Így reflektál az új, a merch termékekben is visszaköszönő arculat a Budapest Park leadügynöksége, az Abstrct által készített márkafilozófiára és szlogenre (hagyd kint a valóságot!).

Sok-sok fotó az idei arculatról (a képre kattintva galéria nyílik):

A tervezőgrafikus szerint a fő kihívást a feladatkör sokrétűsége adta. "Talán még sosem kellett ennyi mindennel foglalkoznom egyszerre: rajzolom a helyszíni dekorokat, készítem a weboldalt, prezentálom a STAFF ruházatot – persze ez egyben nagyon izgalmas is és szinte mindig mindenre pozitív visszajelzést kapok."

Csató Csenge a videóban még többet mesél az arculatról:

A Budapest Park tavalyi arculatáról itt írtunk.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

A cég áprilisban hozza ki a Pepsi Cafét, kétszer annyi koffeinnel.

Mikor kell igazán beindítani a hájpot? Saját közösségi csatornákra érdemes koncentrálni, vagy jobb, ha más oldalakon indul be beszélgetés a filmről?

Az emberi sokszínűség áll a karácsonyi reklám középpontjában.

Az ügynökség a klasszikus kékben is meglátta a potenciált.

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. január 28., 08.30 - 14.00

15 küldőpiac 15 percben. A Pont Itt és a Turizmus Online szakmai rendezvénye Dátum: január 31.

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók

hirdetés
hirdetés