hirdetés
hirdetés
hirdetés

Párhuzamos univerzumot épített a kilencvenes évekből a Budapest Park

A Budapest Park idei arculatát megalkotó Csató Csengét saját gyerekkora inspirálta a képzeletbeli bolygó, a Planet 8 megalkotásában.

hirdetés

Április végén már nyolcadik szezonját indította el a Budapest Park, méghozzá idén is teljesen új arculattal. Az új dizájnt a Park egyik korábbi projektjében (a Quimby számokra építő jótékonysági akcióban) már felbukkanó Csató Csenge tervezte, akit a művészeti kurátor, Etentuk Inemesit keresett meg a feladattal.

Csató Csenge
Csató Csenge

"Nagyon örültem, hogy az új arculathoz a kilencvenes évek adta az alapot, hiszen ekkor nőttem fel. Óriási gyűjtéseket csináltam, filmekből, játékokból, mesékből, videóklipekből, aztán például ezt átszortírozni, hogy mik azok az irányok, amiket lehet ténylegesen használni, elég nagy kihívás volt, túl sok mindent szeretek. Végül amellett döntöttünk Etentuk Inemesittel, művészeti kurátorral és Rimóczi Imre művészeti vezetővel együtt, hogy sci-fis irányba megyünk, és egy, a mi világunkhoz hasonló, mégis furcsa dolgokkal teli univerzumot hozunk létre az elemeimből" - mesélt a dizájnról Csató Csenge, amely végül a Planet 8 fantázianevet kapta a nyolcadik szezonra és a sci-fi tematikára utalva. Így reflektál az új, a merch termékekben is visszaköszönő arculat a Budapest Park leadügynöksége, az Abstrct által készített márkafilozófiára és szlogenre (hagyd kint a valóságot!).

Sok-sok fotó az idei arculatról (a képre kattintva galéria nyílik):

A tervezőgrafikus szerint a fő kihívást a feladatkör sokrétűsége adta. "Talán még sosem kellett ennyi mindennel foglalkoznom egyszerre: rajzolom a helyszíni dekorokat, készítem a weboldalt, prezentálom a STAFF ruházatot – persze ez egyben nagyon izgalmas is és szinte mindig mindenre pozitív visszajelzést kapok."

Csató Csenge a videóban még többet mesél az arculatról:

A Budapest Park tavalyi arculatáról itt írtunk.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Még jó párat kell aludni addig, hogy itthon is legálisan lehessen nézni Baby Yoda kalandjait.

10 éves lett ugyanis a mára legendássá vált, Isaiah Mustafa főszereplésével készült reklám.

Kiadók helyett egy szakértői csapat döntött a 20-as listáról, amelyből majd a győztest is kiválasztják.

A zsúfoltnak és zajosnak ígérkező 2020-as évben a lap szerint még fontosabb lesz a megbízható hírforrás.

Hagyományos sportreklámnak indul, de jön a csavar.

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. január 28., 08.30 - 14.00

Gyere, ünnepelj velünk a Best.net díjátadóján! Helyszín: Story Budapest (1075 Budapest Kazinczy utca 21.) Időpont: 2020. január 29. kapunyitás: 19:00, pontos kezdés: 19:30

2019 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2019-es Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása. Időpont: 2020. február 11.

A HRKOMM Award 2019 nyertes pályázatainak bemutatása február 13-án.

Február 18-án ismét megrendezzük a Kreatív szaklap PR-workshopját, ahol a résztvevők megismerkedhetnek a 2019-es év kiemelkedő PR-kampányaival.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 21.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

HR workshop az FMCG és a kereskedelem-piac szereplői számára A workshop célja: HR-finomhangolás az élelmiszer kiskereskedelmi szektort és az élelmiszergyártó cégeket terhelő munkaerőhiány-állapotok közepette, a hatékonyság növelése, a versenyképesség megtartása érdekében.

Ismerd meg a legújabb üzleti trendeket és módszereket, majd próbáld ki a tanultakat március 4-én!

GYÓGYKOMM március 12-én!

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók

hirdetés
hirdetés