hirdetés
hirdetés
hirdetés

A DeepInsight nyert a Sabre Awardson

Az Életben maradnának kampány kapott díjat. Egyedüli magyarként nyert a két és fél éve létező DeepInsight a pr-Oscaron.

hirdetés

Kiosztották az idei Sabre-díjakat a pr Oscarjának nevezett eseményen, Amszterdamban.

Sok magyar shortlistes volt, de végül csak a Deepinsight nyert. Nekik a másfél évvel ezelőtti, a Nyugdíjasok Országos Szövetségével közös Életben maradnának kampányuk nyert a Consumer Health kategóriában, a kampányt a Dead Poets Society címmel angolosították, ez volt a Holt Költők Társasága eredetije.

A kampányról itt írtunk korábban, a Deepinsighttal pedig erre készítettünk portrét.

A Holmes Report versenyének többi nyertese erre böngészhető.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Január 15-től várják a jelentkezéseket.

Újraválasztották Sopov Istvánt elnöknek, több új elnökségi tag is érkezett.

A román médiahatóság szerint a Realitatea gyalázkodott, felbujtott és nem tájékoztatott hitelesen.

A Sláger FM februártól költözne új frekvenciára.

Folytatódik a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) tavaly indított kampánya.

hirdetés

A leghasznosabb, leginspirálóbb people management tartalmak február 13-án, hogy a 2019-es éved még sikeresebb legyen!

A HRKOMM Award 2018 nyertes pályázatainak bemutatása február 20-án.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 22.

Február 28-án a gép előtt, az oktatóval együtt, a saját accountunkra belépve közösen végigvesszük, hogy adjunk fel hirdetést a Facebookon és az Instagramon.

hirdetés
hirdetés