hirdetés
hirdetés
hirdetés

A DeepInsight nyert a Sabre Awardson

Az Életben maradnának kampány kapott díjat. Egyedüli magyarként nyert a két és fél éve létező DeepInsight a pr-Oscaron.

hirdetés

Kiosztották az idei Sabre-díjakat a pr Oscarjának nevezett eseményen, Amszterdamban.

Sok magyar shortlistes volt, de végül csak a Deepinsight nyert. Nekik a másfél évvel ezelőtti, a Nyugdíjasok Országos Szövetségével közös Életben maradnának kampányuk nyert a Consumer Health kategóriában, a kampányt a Dead Poets Society címmel angolosították, ez volt a Holt Költők Társasága eredetije.

A kampányról itt írtunk korábban, a Deepinsighttal pedig erre készítettünk portrét.

A Holmes Report versenyének többi nyertese erre böngészhető.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A BelVita kampányvideójának kreatív fejlesztését a HPS, a gyártást a Kickass Factoryval közösen csinálta. A Mondelez először gyártott itthon reklámfilmet.

A Phantom focicipőt vezetik be a látványos, horror és fantasy-elemekkel átszőtt filmben.

B. Tóth Lászlóval a Retro Rádión.

Az új hirdetési modellt egyelőre Ausztráliában teszteli a cég.

hirdetés

FMCG Trafik Workshop, avagy hogyan adj el többet FMCG márkádból a Nemzeti Dohányboltokban? Az Élelmiszer és a Tobacco magazin közös rendezvénye az FMCG szektor számára augusztus 29-én.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a Pr Toplistán! Nevezési határidő: augusztus 31.

Business to business kommunikációs verseny, melyre az elmúlt év legjobb B2B kommunikációs megoldásaival jelentkezhetnek ügynökségek, a megbízói oldal képviselői, szolgáltatók és médiumok. Nevezési határidő:09.07.

Workshop Content+Marketing Award kiemelkedő kampányainak bemutatására szeptember 12-én.

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Kiemelt kategória 2018-ban: Televízió Nevezési határidő: szeptember 14.

Ismét HR konferencia: ez alkalommal a kékgalléros kihívásokat vesszük górcső alá. Save the date: szeptember 20.

Tervezzük meg együtt a munkavállalód élményét! Időpont: szeptember 28.

Gyógyszerkommunikációs konferencia - Future Pharma október 2-án.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 5.

Coaching eszközök a gyakorlatban hr-eseknek, coaching szemléletű vezetőknek és coachoknak. Időpont: október 11., 09.00 - 16.00

Részletes program hamarosan! 2018. november 15.

hirdetés
hirdetés