hirdetés
hirdetés
hirdetés

A DeepInsight nyert a Sabre Awardson

Az Életben maradnának kampány kapott díjat. Egyedüli magyarként nyert a két és fél éve létező DeepInsight a pr-Oscaron.

hirdetés

Kiosztották az idei Sabre-díjakat a pr Oscarjának nevezett eseményen, Amszterdamban.

Sok magyar shortlistes volt, de végül csak a Deepinsight nyert. Nekik a másfél évvel ezelőtti, a Nyugdíjasok Országos Szövetségével közös Életben maradnának kampányuk nyert a Consumer Health kategóriában, a kampányt a Dead Poets Society címmel angolosították, ez volt a Holt Költők Társasága eredetije.

A kampányról itt írtunk korábban, a Deepinsighttal pedig erre készítettünk portrét.

A Holmes Report versenyének többi nyertese erre böngészhető.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A cél a kártyadigitalizációk és a tranzakciók ösztönzése mellett az OTP Bank innovatív arculatának építése volt.

Bővül az eddig is a 24 aloldalaként működő Sokszínű Vidék szerkesztősége.

A kilencvenes évek soha nem érhetnek véget.

A Karc FM-re is bírságot szabott ki az NMHH.

A multifunkciós dobozt az E3 játékkiállításon mutatták be.

hirdetés

A Pont Itt gasztro/szállás/utazás szaklap idén is meghirdeti a hazai Horeca-szakma körében legrangosabb, leglátványosabb design versenyét, a ma már igazi nemzetközi brandnek számító Gastro&Hotel Design Award-ot. Nevezési határidő: július 5.

hirdetés
hirdetés