hirdetés
hirdetés
hirdetés

Az Arany Pengét és a Hipnózist is elhalasztják

Júliusig kitoljuk a Hipnózis nevezési határidejét, az őszre átkerülő díjátadó pontos időpontjáról később döntünk. A MAKSZ is elhalasztja az Arany Pengét, májusban döntenek az őszi megrendezésről.

hirdetés

A karantén-üzemmódra való átállás és a BTL-ügynökségeket különösen fájóan érintő koronavírus-intézkedések miatt őszre tesszük át a Kreatív vezető reklámversenye, a Hipnózis díjátadóját. Az nem változik, hogy mely időszakból nevezhetők munkák, de a még el nem készült pályamunkák nevezésének lehetőségét egészen júliusig nyitva hagyjuk a napi ügymenetüket éppen átszervező ügynökségeknek.

A már beérkezett nevezésekkel természetesen nincs további extra tennivaló, a már automatikusan kiküldött számlákat is módosítjuk. A zsűrizés és a gála pontos őszi időpontjáról az európai rendkívüli időszak végeztével, külföldi zsűritagjainkkal is egyeztetve hozunk döntést.

Halaszt és szolidarít a MAKSZ

Halasztásról döntött a Magyarországi Kommunikációs Szövetsége (MAKSZ), az Arany Penge kreatív fesztivál zservezőjének elnöksége is: mint írják, ez az első halasztás a több mint húsz éves díj történetében. A szervezet a résztvevő ügynökségek széles körével egyeztetve döntött így.

"A tervek szerint, ha megváltozik a helyzet a rangos kreatív fesztivál ősszel megrendezésre kerül, erről az elnökség májusban fog dönteni"  írják. "A MAKSZ tagügynökségek úgy gondolják, hogy ebben a mindannyiunk számára nehéz időszakban az összefogáson és nem a versenyzésen van a hangsúly, a verseny elhalasztásával is az egymás és a társadalom iránti szolidaritásunkat kívánjuk kifejezni.” 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Meghívásos tenderen választották ki az ügynökséget.

36 millió forint lesz a tét a tizedik évadban.

A híres olasz Képtár Black Presence projektje online túrát és más kapcsolódó eseményeket is tervez.

A vírus megtanított minket együttműködni, a Telekom szeretné, ha nem is felejtenénk el ezt. 

A METU 600 hallgatója vett részt saját kutatásukban, ami a kapcsolattartással, fogyasztással és szabadidővel kapcsolatos szokások változására kérdezett rá.

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

Bemutatjuk a GyártásTrend első, letölthető online webinárját! #FACTORY Insight - II. rész: Autóipari technológiák. A szakmai anyag egy hónapig elérhető!

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés