hirdetés
hirdetés
hirdetés

Az Arany Pengét és a Hipnózist is elhalasztják

Júliusig kitoljuk a Hipnózis nevezési határidejét, az őszre átkerülő díjátadó pontos időpontjáról később döntünk. A MAKSZ is elhalasztja az Arany Pengét, májusban döntenek az őszi megrendezésről.

hirdetés

A karantén-üzemmódra való átállás és a BTL-ügynökségeket különösen fájóan érintő koronavírus-intézkedések miatt őszre tesszük át a Kreatív vezető reklámversenye, a Hipnózis díjátadóját. Az nem változik, hogy mely időszakból nevezhetők munkák, de a még el nem készült pályamunkák nevezésének lehetőségét egészen júliusig nyitva hagyjuk a napi ügymenetüket éppen átszervező ügynökségeknek.

A már beérkezett nevezésekkel természetesen nincs további extra tennivaló, a már automatikusan kiküldött számlákat is módosítjuk. A zsűrizés és a gála pontos őszi időpontjáról az európai rendkívüli időszak végeztével, külföldi zsűritagjainkkal is egyeztetve hozunk döntést.

Halaszt és szolidarít a MAKSZ

Halasztásról döntött a Magyarországi Kommunikációs Szövetsége (MAKSZ), az Arany Penge kreatív fesztivál zservezőjének elnöksége is: mint írják, ez az első halasztás a több mint húsz éves díj történetében. A szervezet a résztvevő ügynökségek széles körével egyeztetve döntött így.

"A tervek szerint, ha megváltozik a helyzet a rangos kreatív fesztivál ősszel megrendezésre kerül, erről az elnökség májusban fog dönteni"  írják. "A MAKSZ tagügynökségek úgy gondolják, hogy ebben a mindannyiunk számára nehéz időszakban az összefogáson és nem a versenyzésen van a hangsúly, a verseny elhalasztásával is az egymás és a társadalom iránti szolidaritásunkat kívánjuk kifejezni.” 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Maszkot le! helyett most Maszkot fel! a jelszó.

Tisztújító közgyűlést tartott csütörtökön a helyi rádiókat tömörítő szervezet. A korábbi elnök, Hauk Zoltán a továbbiakban nem vesz részt a HEROE munkájában.

A zene mellett elektronikai eszközökről, és más pokulturális témákról is lesznek cikkek az oldalon.

A bútorgyártó Nagy-Britanniában és Írországban helyi ügynökségi partnere, a Mother segítségével készített ötletes közterületi kampányt.

Néhány hét alatt a fogadási forgalom 7 százalékát adta már az e-sport.

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: október 2. péntek délután

A Kreatív és a Vodafone közös Ready pályázatának célja, hogy ösztönözze, elismerje és támogassa azokat a vállalkozásokat, vállalatokat és magánszemélyeket, akik 2020-ban alkalmazkodni tudtak a járványhelyzet miatt kialakult változásokhoz, és sikeresen leküzdötték a kihívásokat.

Idén a Nagy Kreatív Hét teljesen biztonságosan, online stream formájában érkezik, ráadásul stúdióminőségben! Érdekel? Akkor ne hagyd ki! Jelentkezz!

SAVE THE DATE - 2020. október 21. Te mennyire ismered az embert? És hogyan tudsz neki még többet, még több csatornán eladni? Teszi fel a fő kérdéseket a konferencia, melyekre igyekszünk válaszokat találni, garantáltan túllépve a közhelyeken, néhány előadásban a pszichológia segítségével.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - A digitális az új normális? Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés
hirdetés