hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ők lesznek a Hipnózis idei zsűrije

A zsűrielnök Mark Tungate-hez hat magyar zsűritag mellett brazil, román és szerb kreatívok, valamint belga, lengyel és szlovén újságírók csatlakoznak Budapesten.

hirdetés

Összeállt a Hipnózis 2020-as zsűrije, amelyben a verseny hagyományainak megfelelően idén is a külföldi szakemberek lesznek túlsúlyban. Az ítészek munkáját idén is Mark Tungate, az Epica Awards párizsi központjában editorial directorként dolgozó brit veterán irányítja.

Harmadíziglen csatlakozik hozzá Ricardo Distefano, aki olaszos hangzású nevének megfelelően brazil és a TBWA\Germany kreatívigazgatója. Visszatér a reklámos újságíróból lett kreatív, a belgrádi Blockot erősítő Svetlana Copic és jön Adrian Rusu, a McCann Bucharest díjhalmozó szenior art direktora. Szintén ismerősként üdvözöljük a lengyel Agata Malkowska-Szozdát, a varsói Press reklámos szakújságíróját, jön Wim De Mont, a belga PUB tartalmi vezetője és Gašper Meden, a szlovéniai Marketing Magazin újságírója.

A Magyar Reklámszövetség Nagy Bálintot, az IBS marketing tanszékének vezetőjét és Baráth Pétert, a WWF Magyarország újdonsült marketingvezetőjét delegálta, a MAKSZ képviseletében a tavaly év ügynöksége címet szerző Spice Communication creative group head-je, Balázs Kornél és a geometrys Csirke Dániel érkeznek. A Kreatív Hruska Ritát, a Dreher Sörgyárak nemzetközi márkáiért felelős marketingvezetőt kérte fel és a mi delegálti keretünkbe számít Pál Zsombor főszerkesztő is.

A Hipnózis standard nevezési határideje március 13., utolsó leadási és a 13-án beadott űrlapokhoz tartozó kiegészítő dokumentumok leadási határideje március 20. A díjakat a tervek szerint május 7-én, a Corvin Moziban adjuk át.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Szemtelenségből megint jelesre vizsgáztak.

Az ok a fogyasztók megtévesztése például a Pápa áldásával” vagy a „Diana hercegnő eljegyzési gyűrűje” szövegekkel.

A Jägermeister Brass Band egy 9 tagú fúvószenekar, aminek tagjait még a jobb emlékű 2019-ben kezdte keresni az italmárka.

Minden lapot, köztük a Telexet is előfizetők és nem adományozók toborzására biztatja a Denník N főszerkesztője az Azonnalinak adott interjújában.

Cannes újra a nappalikba jön: október 19-23. között ingyen lehet meghallgatni, hogyan dolgoztak a korábban Grand Prix-ket és arany oroszlánokat begyűjtő ügynökségek.

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: október 2. péntek délután

A Kreatív és a Vodafone közös Ready pályázatának célja, hogy ösztönözze, elismerje és támogassa azokat a vállalkozásokat, vállalatokat és magánszemélyeket, akik 2020-ban alkalmazkodni tudtak a járványhelyzet miatt kialakult változásokhoz, és sikeresen leküzdötték a kihívásokat.

Idén a Nagy Kreatív Hét teljesen biztonságosan, online stream formájában érkezik, ráadásul stúdióminőségben! Érdekel? Akkor ne hagyd ki! Jelentkezz!

SAVE THE DATE - 2020. október 21. Te mennyire ismered az embert? És hogyan tudsz neki még többet, még több csatornán eladni? Teszi fel a fő kérdéseket a konferencia, melyekre igyekszünk válaszokat találni, garantáltan túllépve a közhelyeken, néhány előadásban a pszichológia segítségével.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - A digitális az új normális? Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés
hirdetés