hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ők lesznek a Hipnózis idei zsűrije

A zsűrielnök Mark Tungate-hez hat magyar zsűritag mellett brazil, román és szerb kreatívok, valamint belga, lengyel és szlovén újságírók csatlakoznak Budapesten.

hirdetés

Összeállt a Hipnózis 2020-as zsűrije, amelyben a verseny hagyományainak megfelelően idén is a külföldi szakemberek lesznek túlsúlyban. Az ítészek munkáját idén is Mark Tungate, az Epica Awards párizsi központjában editorial directorként dolgozó brit veterán irányítja.

Harmadíziglen csatlakozik hozzá Ricardo Distefano, aki olaszos hangzású nevének megfelelően brazil és a TBWA\Germany kreatívigazgatója. Visszatér a reklámos újságíróból lett kreatív, a belgrádi Blockot erősítő Svetlana Copic és jön Adrian Rusu, a McCann Bucharest díjhalmozó szenior art direktora. Szintén ismerősként üdvözöljük a lengyel Agata Malkowska-Szozdát, a varsói Press reklámos szakújságíróját, jön Wim De Mont, a belga PUB tartalmi vezetője és Gašper Meden, a szlovéniai Marketing Magazin újságírója.

A Magyar Reklámszövetség Nagy Bálintot, az IBS marketing tanszékének vezetőjét és Baráth Pétert, a WWF Magyarország újdonsült marketingvezetőjét delegálta, a MAKSZ képviseletében a tavaly év ügynöksége címet szerző Spice Communication creative group head-je, Balázs Kornél és a geometrys Csirke Dániel érkeznek. A Kreatív Hruska Ritát, a Dreher Sörgyárak nemzetközi márkáiért felelős marketingvezetőt kérte fel és a mi delegálti keretünkbe számít Pál Zsombor főszerkesztő is.

A Hipnózis standard nevezési határideje március 13., utolsó leadási és a 13-án beadott űrlapokhoz tartozó kiegészítő dokumentumok leadási határideje március 20. A díjakat a tervek szerint május 7-én, a Corvin Moziban adjuk át.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Dinamikus kizárási listákat lehet vele létrehozni, amivel egyszerűsíthetik a kampányok menedzselését.

Michal Malysa tizenöt piacon vezényli majd a cégcsoport külső és belső kommunikációját.

A bútoráruház nem is költ más offline csatornán, a szpot a saját kreatívcsapat munkája.

534 különböző ruhadarab vonul fel a bevásárlóközpontból a látványos videókban.

A patika kampányokért jött, de még több lett belőle.

Tarts velünk április 22-én, hogy megtudd, hogy mitől működik a mentoring és nagyköveti rendszer – és mitől nem!

Mindenkit meggyötört a pandémia, a motiváltságukat vesztett, kiégett és akár még fizikailag is megviselt munkatársak aránya lényegesen nőtt a szervezeteken belül. Milyen eszközei vannak erre egy vállalatnak? Gyere el ingyenes szakmai randinkra, ahol több tucat javaslatot adunk a kezedbe!

hirdetés
hirdetés