hirdetés
hirdetés
hirdetés

Akarata ellenére népszerűsítették az olimpiai bajnokkal a 2Rule márkát

Szilágyi Áront lényegében átverték, írja az Index. Illetve hát a vívó maga mondja.

hirdetés

Mészáros Lőrinc sportmárkáját, a 2Rule-t többször népszerűsítették már a közszolgálati tévében, riportban és termékelhelyezés formájában egyaránt. Most az Index írta, hogy Szilágyi Áron olimpiai bajnok vívót annak ellenére szerepeltették a terméket népszerűsítendő, hogy ő, illetve menedzsmentje azt kifejezetten visszautasította.

Július 20-án volt látható az M4Sport Kisbajnok című műsora, ebben szerepelt Szilágyi is. Utólag pedig közleményt adott ki, amelyben többek között felsorolja, hogy milyen márkákkal, illetve sportszervezetekkel áll jelenleg kizárólagos szerződésben, ami miatt a 2Rule népszerűsítésében nem vehet részt.

„Az engem kizárólagosan képviselő menedzsment, a Strongaa Management részére több kérés is érkezett, hogy vegyek részt a 2Rule márka népszerűsítésében. Mivel erre az élő szerződések nem adnak semmilyen lehetőséget, a menedzsmentnek mérlegelési lehetősége sem volt, így a kérést visszautasította. Ezt követően tájékoztattak, hogy a július 13-ai, a világbajnokságra való utazást megelőző utolsó edzésük sajtónyilvános lesz. Utólag sajnos azt gondolom, hogy nyilvánvaló szándéka volt a “szervezőknek” egy olyan márka népszerűsítése, melyre nincsen lehetőségem és ennek okán sem mérlegelni, sem hozzájárulni nem tudok a megjelenítéséhez. Így a készülő anyagban akaratom ellenére nevemet és arculatomat használták, amire sem jogi és sem etikai megfontolásból így nem lett volna lehetőségük."

Szilágyi hozzáteszi, hogy a műsroban a Vívószövetség vezetőinek kifejezett és nyomatékos kérésére vett részt, viszont a menedzsmentjének azt ígérték, hogy az elkészült anyagokat a felhasználás előtt elküldik jóváhagyásra. "Ez a felvétel soha nem érkezett meg, így sem engedélyt, sem jóváhagyást nem adhattam rá" - mondja.

Kővári Ágnes, a 2Rule elnöke korábban utalt rá, hogy a Vasas és a Vívószövetség is 2Rule-t használ majd, ugyanakkor Domonyai László, a Vasas FC klubigazgatója azt nyilatkozta, hogy a Vasasnak szerződése van az Adidasszal, és marad is a német márkánál. A Dárdai Pál szemében megcsillanó turulról és a márkáról bővebben erre írtunk.

Puskár Krisztián
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A jövőben a Café felel a szálloda külső kommunikációjáért.

A Soft Opening célja, hogy a gyerekek mellett a szülőket is bevonja a sztoriba.

A nagy adag nosztalgiázás mellé új reklámfilm is készült.

A Sherpa 10 éves születésnapját ünneplő hirdetéseinek megtervezését a TBWA/Helsinkire bízta.

A főpolgármester ezt megválasztása utáni egyik első interjújában ígérte meg.

hirdetés

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Meghosszabbított nevezési határidő: 2019. október 18.

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről, az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

A GyártásTrend ősszel folytatja országjáró Roadshow-ját, amelynek keretében a gyártó cégek használható tudást kapnak a digitalizációs ipar 4.0 megoldásokról.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

hirdetés
hirdetés