hirdetés
hirdetés
hirdetés

Akarata ellenére népszerűsítették az olimpiai bajnokkal a 2Rule márkát

Szilágyi Áront lényegében átverték, írja az Index. Illetve hát a vívó maga mondja.

hirdetés

Mészáros Lőrinc sportmárkáját, a 2Rule-t többször népszerűsítették már a közszolgálati tévében, riportban és termékelhelyezés formájában egyaránt. Most az Index írta, hogy Szilágyi Áron olimpiai bajnok vívót annak ellenére szerepeltették a terméket népszerűsítendő, hogy ő, illetve menedzsmentje azt kifejezetten visszautasította.

Július 20-án volt látható az M4Sport Kisbajnok című műsora, ebben szerepelt Szilágyi is. Utólag pedig közleményt adott ki, amelyben többek között felsorolja, hogy milyen márkákkal, illetve sportszervezetekkel áll jelenleg kizárólagos szerződésben, ami miatt a 2Rule népszerűsítésében nem vehet részt.

„Az engem kizárólagosan képviselő menedzsment, a Strongaa Management részére több kérés is érkezett, hogy vegyek részt a 2Rule márka népszerűsítésében. Mivel erre az élő szerződések nem adnak semmilyen lehetőséget, a menedzsmentnek mérlegelési lehetősége sem volt, így a kérést visszautasította. Ezt követően tájékoztattak, hogy a július 13-ai, a világbajnokságra való utazást megelőző utolsó edzésük sajtónyilvános lesz. Utólag sajnos azt gondolom, hogy nyilvánvaló szándéka volt a “szervezőknek” egy olyan márka népszerűsítése, melyre nincsen lehetőségem és ennek okán sem mérlegelni, sem hozzájárulni nem tudok a megjelenítéséhez. Így a készülő anyagban akaratom ellenére nevemet és arculatomat használták, amire sem jogi és sem etikai megfontolásból így nem lett volna lehetőségük."

Szilágyi hozzáteszi, hogy a műsroban a Vívószövetség vezetőinek kifejezett és nyomatékos kérésére vett részt, viszont a menedzsmentjének azt ígérték, hogy az elkészült anyagokat a felhasználás előtt elküldik jóváhagyásra. "Ez a felvétel soha nem érkezett meg, így sem engedélyt, sem jóváhagyást nem adhattam rá" - mondja.

Kővári Ágnes, a 2Rule elnöke korábban utalt rá, hogy a Vasas és a Vívószövetség is 2Rule-t használ majd, ugyanakkor Domonyai László, a Vasas FC klubigazgatója azt nyilatkozta, hogy a Vasasnak szerződése van az Adidasszal, és marad is a német márkánál. A Dárdai Pál szemében megcsillanó turulról és a márkáról bővebben erre írtunk.

Puskár Krisztián
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Négyféle csokit olvasztott össze egy táblába az édességgyár, és ezzel nem csak azokra gondolnak, akik Gombóc Artúr nyomdokain járva, minden csokoládét imádnak.

Lassan teljes az idei filmfesztivál programja, és már összeállt a nemzetközi zsűri is.

Őry Eszter két barátjával hozta létre az ArtNeszt, a képzőművészeti ügynökséget.

Urbán Zsolt a HírTV vendége volt, ahol a CBA csak az apropót adta, valójában a fő témát a #loveislove kampány szolgáltatta.

Egy évre szól, de kétszer meghosszabbítható további egy-egy évre.

hirdetés

Mentes-M Díj újra! Megújult és új kategóriákkal idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

Keressük Magyarország legszebb, legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásait! Nevezési határidő: 2019.08.30.

Találkozunk szeptemberben! Gyertek el, egyszerre két szakmai konferenciát is adunk a Nagy Kreatív Márkanap két hajóján. Egy egész nap az A38-on együtt! 2019.09.04.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A szeptember 6-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop szeptember 12-én, limitált létszámmal.

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

hirdetés
hirdetés