hirdetés
hirdetés
hirdetés

Akarata ellenére népszerűsítették az olimpiai bajnokkal a 2Rule márkát

Szilágyi Áront lényegében átverték, írja az Index. Illetve hát a vívó maga mondja.

hirdetés

Mészáros Lőrinc sportmárkáját, a 2Rule-t többször népszerűsítették már a közszolgálati tévében, riportban és termékelhelyezés formájában egyaránt. Most az Index írta, hogy Szilágyi Áron olimpiai bajnok vívót annak ellenére szerepeltették a terméket népszerűsítendő, hogy ő, illetve menedzsmentje azt kifejezetten visszautasította.

Július 20-án volt látható az M4Sport Kisbajnok című műsora, ebben szerepelt Szilágyi is. Utólag pedig közleményt adott ki, amelyben többek között felsorolja, hogy milyen márkákkal, illetve sportszervezetekkel áll jelenleg kizárólagos szerződésben, ami miatt a 2Rule népszerűsítésében nem vehet részt.

„Az engem kizárólagosan képviselő menedzsment, a Strongaa Management részére több kérés is érkezett, hogy vegyek részt a 2Rule márka népszerűsítésében. Mivel erre az élő szerződések nem adnak semmilyen lehetőséget, a menedzsmentnek mérlegelési lehetősége sem volt, így a kérést visszautasította. Ezt követően tájékoztattak, hogy a július 13-ai, a világbajnokságra való utazást megelőző utolsó edzésük sajtónyilvános lesz. Utólag sajnos azt gondolom, hogy nyilvánvaló szándéka volt a “szervezőknek” egy olyan márka népszerűsítése, melyre nincsen lehetőségem és ennek okán sem mérlegelni, sem hozzájárulni nem tudok a megjelenítéséhez. Így a készülő anyagban akaratom ellenére nevemet és arculatomat használták, amire sem jogi és sem etikai megfontolásból így nem lett volna lehetőségük."

Szilágyi hozzáteszi, hogy a műsroban a Vívószövetség vezetőinek kifejezett és nyomatékos kérésére vett részt, viszont a menedzsmentjének azt ígérték, hogy az elkészült anyagokat a felhasználás előtt elküldik jóváhagyásra. "Ez a felvétel soha nem érkezett meg, így sem engedélyt, sem jóváhagyást nem adhattam rá" - mondja.

Kővári Ágnes, a 2Rule elnöke korábban utalt rá, hogy a Vasas és a Vívószövetség is 2Rule-t használ majd, ugyanakkor Domonyai László, a Vasas FC klubigazgatója azt nyilatkozta, hogy a Vasasnak szerződése van az Adidasszal, és marad is a német márkánál. A Dárdai Pál szemében megcsillanó turulról és a márkáról bővebben erre írtunk.

Puskár Krisztián
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A Pont Itt magazin tematikus online különszámában külföldi jó példákból, a vírushelyzetre adott kreatív megoldásokból is szemezgetnek, ingyenesen letölthető!

Olyan kültérre tervezett alkotásokat várnak, amelyek szabadon, de reflektálnak az elmúlt hónapok helyzetére.

A gála augusztus 30-án, 20 órakor indul a New York-i Barclays Centerben.

A Topo Chico Hard Seltzerrel erősít az üdítőgyártó.

A Facebookot és a Google-t pedig fel kell darabolni, különben egyre nagyobb lesz a hatalmuk.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Tarts velünk augusztus 6-án online, a „Kreatív álláshirdetés” workshopon! Előadó: Földi Miklós Dániel, reklám- és neuropszichológus Minden résztvevőnek exkluzív ajándék: ingyen hirdeti lehetőség, ingyen szövegezés

Ünnepélyes online eredményhirdetésünket videóba ágyazva sugározzuk az evgyara.hu oldalon. Írja fel a naptárjába és drukkolja végig velünk az online közvetítést!

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

hirdetés
hirdetés