hirdetés
hirdetés
hirdetés

Dárdai Pál szemében megcsillan a turul

A 2Rule nevű új, Mészáros Lőrinc tulajdonában lévő sportszermárka reklámjában három turul űzi a sikerbe Dárdai Pált. Kiváncsiak voltunk, melyik ügynökség készítette. A videó nyilvános is meg nem is.

hirdetés

Mozgalmas reklámvideó készült a nemrég alapított, magyar 2Rule sportszergyártó cégnek. Ebben Dárdai Pál különféle sportágakkal álmodik, majd felriad, bepattan az autóba, ekkor jelenik meg az égen a nyomában a pár pillanattal korábban kőszoborból a CGI technológia segítségével éltre keltett turul, aztán már három turul űzi a sikeres, egykori válogatott labdarúgó, majd szövetségi kapitány, jelenleg a német Hertha BSC focicsapat edzőjeként dolgozó Dárdai Pált, például a Megyeri hídon. Majd beérnek a számítógépes grafikával megteremtett futballpályára, Dárdai szemében pedig megcsillan valami, vélhetően a turul ereje, mintha szárnyai is nőnének.

A Mészáros Lőrinc által hetven százalékban tulajdonolt nemzeti sportszergyártó cégről (Magyar Sportmárka Zrt.) elég sok cikk született az utóbbi napokban, hetekben. A cég vezetője Kővári Ágnes, felügyelő bizottságában Mészáros Lőrinc lánya, Mészáros Beatrix is ott van. A termékek ötöde készül Magyarországon, és főként külföldi alapanyagból, annak ellenére, hogy a márka nemzetinek kommunikálja magát, magyarok foglalkoztatásáról és a magyar texilipar fellendítéséről beszélt korábban Kővári. Minderről például a Népszava cikkében olvasható részletesebben.

Nem a márka hivatalos kommunikációjának része ugyan, de a saját 2Rule-mezeit a Puskás Akadémia múlt héten egy videóban mutatta be, egyesekben vidámságot, esetleg bosszúságot, másokban elismerést keltve. A 2Rule-mezeket a Puskás Akadémián kívül a Haladás és a Diósgyőr vásárolta meg egyelőre a játékosainak, ennek hátteréről a 444 írt cikket. Dárdai reklámarcként való szerepeltetésről és egyébb összefüggésekről pedig az Index pár órája.

A márka reklámban is megjelenő mottója az, hogy "urald a pályát", persze hashtaggel, ez a domináns eleme a most elindult a honlapnak is, amelynek korábban url-címe is ez volt. Felhívtuk a céget az ott található elérhetőségen, hogy megtudjuk, melyik ügynökséggel dolgozik a 2Rule, és ki készítette a reklámvideót. Aztán elküldtük a kérdéseinket (elektronikus) levélben is, amint választ kapunk, szólunk.

A videót egyébként az Urald a pályát nevű YouTube-csatorna töltötte fel, amelynek egyelőre nincs más videója, de ez is nem nyilvánosként van beállítva, azaz a YouTube-kereső nem adja ki, kommentelni sem lehet, és embeddelni sem - épp ezért a hivatalos honlapon sem elérhető a cikk megjelenésekor, mégha be is van oda ágyazva jó nagyban. Itt tekinthető meg.

 

Puskár Krisztián
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Új betűtípust kapott az operációs rendszer, aminek a következő verziója már nem édességről kapja a nevét.

Egy cipősdobozba sűrítette az ikonikus pillanatokat a márka új reklámfilmje.

Célzott ajánlók segítik a könnyebb tájékozódást a megújult oldalon.

Az önirónián és mémeken szocializálódott Instagram generációt célozza a meki új kampánya.

A cég végre megerősítette a pletykákat: tényleg lesz külön „hírek” szekció az appban, és azt valódi újságírók töltik majd meg.

hirdetés

Mentes-M Díj újra! Megújult és új kategóriákkal idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

Keressük Magyarország legszebb, legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásait! Nevezési határidő: 2019.08.30.

Találkozunk szeptemberben! Gyertek el, egyszerre két szakmai konferenciát is adunk a Nagy Kreatív Márkanap két hajóján. Egy egész nap az A38-on együtt! 2019.09.04.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A szeptember 6-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop szeptember 12-én, limitált létszámmal.

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

hirdetés
hirdetés