hirdetés
hirdetés
hirdetés

Dárdai Pál szemében megcsillan a turul

A 2Rule nevű új, Mészáros Lőrinc tulajdonában lévő sportszermárka reklámjában három turul űzi a sikerbe Dárdai Pált. Kiváncsiak voltunk, melyik ügynökség készítette. A videó nyilvános is meg nem is.

hirdetés

Mozgalmas reklámvideó készült a nemrég alapított, magyar 2Rule sportszergyártó cégnek. Ebben Dárdai Pál különféle sportágakkal álmodik, majd felriad, bepattan az autóba, ekkor jelenik meg az égen a nyomában a pár pillanattal korábban kőszoborból a CGI technológia segítségével éltre keltett turul, aztán már három turul űzi a sikeres, egykori válogatott labdarúgó, majd szövetségi kapitány, jelenleg a német Hertha BSC focicsapat edzőjeként dolgozó Dárdai Pált, például a Megyeri hídon. Majd beérnek a számítógépes grafikával megteremtett futballpályára, Dárdai szemében pedig megcsillan valami, vélhetően a turul ereje, mintha szárnyai is nőnének.

A Mészáros Lőrinc által hetven százalékban tulajdonolt nemzeti sportszergyártó cégről (Magyar Sportmárka Zrt.) elég sok cikk született az utóbbi napokban, hetekben. A cég vezetője Kővári Ágnes, felügyelő bizottságában Mészáros Lőrinc lánya, Mészáros Beatrix is ott van. A termékek ötöde készül Magyarországon, és főként külföldi alapanyagból, annak ellenére, hogy a márka nemzetinek kommunikálja magát, magyarok foglalkoztatásáról és a magyar texilipar fellendítéséről beszélt korábban Kővári. Minderről például a Népszava cikkében olvasható részletesebben.

Nem a márka hivatalos kommunikációjának része ugyan, de a saját 2Rule-mezeit a Puskás Akadémia múlt héten egy videóban mutatta be, egyesekben vidámságot, esetleg bosszúságot, másokban elismerést keltve. A 2Rule-mezeket a Puskás Akadémián kívül a Haladás és a Diósgyőr vásárolta meg egyelőre a játékosainak, ennek hátteréről a 444 írt cikket. Dárdai reklámarcként való szerepeltetésről és egyébb összefüggésekről pedig az Index pár órája.

A márka reklámban is megjelenő mottója az, hogy "urald a pályát", persze hashtaggel, ez a domináns eleme a most elindult a honlapnak is, amelynek korábban url-címe is ez volt. Felhívtuk a céget az ott található elérhetőségen, hogy megtudjuk, melyik ügynökséggel dolgozik a 2Rule, és ki készítette a reklámvideót. Aztán elküldtük a kérdéseinket (elektronikus) levélben is, amint választ kapunk, szólunk.

A videót egyébként az Urald a pályát nevű YouTube-csatorna töltötte fel, amelynek egyelőre nincs más videója, de ez is nem nyilvánosként van beállítva, azaz a YouTube-kereső nem adja ki, kommentelni sem lehet, és embeddelni sem - épp ezért a hivatalos honlapon sem elérhető a cikk megjelenésekor, mégha be is van oda ágyazva jó nagyban. Itt tekinthető meg.

 

Puskár Krisztián
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Harminckilenc magyar fotográfus instagramra feltöltött munkáiból állít össze digitális és valódi tárlatot a Capa Központ. 

Még a helyi hatóságoknak is jóvá kell hagynia a Planet TV felvásárlását.

A korábban Amerikában futó Whopper Detour-kampány mutációja tűnt fel a finneknél.

A távolságtartás ellenére fesztiválélményt ígérnek a szervezők.

2020 első félévének legnézetettebb sorozata a Westworld volt a felületen. Június hónapban a Nagy Katalin - A kezdetek volt az élen.

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

Bemutatjuk a GyártásTrend első, letölthető online webinárját! #FACTORY Insight - II. rész: Autóipari technológiák. A szakmai anyag egy hónapig elérhető!

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés