hirdetés
hirdetés
hirdetés

Aeffect néven folytatja az XKK

A 2010-ben alakult ügynökség két legutóbbi kampányát már új néven vitte.

hirdetés

2010-ben alakult az XKK ügynökség, Varró Szilvia egykori újságíró alapította, saját meghatározásuk szerint "az első társadalmi ügyekkel foglalkozó kommunikációs ügynökségként". Varró erről azt mondta nekünk: “Nem hittem, hogy tényfeltáró újságíróként valódi változást érhetek el, míg egy bátor és bevállalós kreatív csapattal a hátam mögött erre nagyobb esélyt láttam”. A profil a különféle cégek társadalmi hatásának erősítése, valamint civilek és helyi szervezetek stratégiájának professzionálisabbá tétele volt.  

Az Aeffect csapata, balról jobbra: Törőcsik Judit, Balogh Tímea, Varró Szilvia, Simándi Szelim, Hantó Fruzsina

Az XKK új neve Aeffect Communications and Consulting. A jövőben a cég "az Y és Z generáció elérése mellett cégek munkavállalóinak elköteleződését és az értékalapú márkaépítést segítené". Két legutóbbi, őszi-téli kampányát részben már arra is használta az ügynökség, hogy az új nevet bevezesse a piacon. Az egyik az ezeréves Szent Mauríciusz Monostor közösségi média kampánya volt, erre írtunk róla, a másik Pálfi György első színházi rendezésének (Engedj be!) kampánya, arról is írtunk.

Az Aeffect munkatársi köre két junior kollégával bővült, az új arculat (erre) vizuális kialakításában pedig a Halisten Stúdió működött közre.

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Két év után szervezik meg ismét az Event Touchot.

A Westendben és a Széna téren lehet szagolgatni.

Lengyel Tamás és Péterfy Bori segíti az alapítvány új termékeinek promócióját.

Németh S. Szilárd, a csatorna vezérigazgatója arról is beszélt, zavarja-e a csatorna nézettségét, ha Rogán Cecíliával fotózzák.

Az Operaház szfinxjével összeakaszkodó Ady Endréről, a csillebérci tündérekről, és a Lánchíd alagútba tolásáról is született már epizód.

hirdetés

A HRKOMM Award 2018 nyertes pályázatainak bemutatása február 20-án. SAVE THE DATE!

hirdetés
hirdetés