hirdetés
hirdetés
hirdetés

Aeffect néven folytatja az XKK

A 2010-ben alakult ügynökség két legutóbbi kampányát már új néven vitte.

hirdetés

2010-ben alakult az XKK ügynökség, Varró Szilvia egykori újságíró alapította, saját meghatározásuk szerint "az első társadalmi ügyekkel foglalkozó kommunikációs ügynökségként". Varró erről azt mondta nekünk: “Nem hittem, hogy tényfeltáró újságíróként valódi változást érhetek el, míg egy bátor és bevállalós kreatív csapattal a hátam mögött erre nagyobb esélyt láttam”. A profil a különféle cégek társadalmi hatásának erősítése, valamint civilek és helyi szervezetek stratégiájának professzionálisabbá tétele volt.  

Az Aeffect csapata, balról jobbra: Törőcsik Judit, Balogh Tímea, Varró Szilvia, Simándi Szelim, Hantó Fruzsina

Az XKK új neve Aeffect Communications and Consulting. A jövőben a cég "az Y és Z generáció elérése mellett cégek munkavállalóinak elköteleződését és az értékalapú márkaépítést segítené". Két legutóbbi, őszi-téli kampányát részben már arra is használta az ügynökség, hogy az új nevet bevezesse a piacon. Az egyik az ezeréves Szent Mauríciusz Monostor közösségi média kampánya volt, erre írtunk róla, a másik Pálfi György első színházi rendezésének (Engedj be!) kampánya, arról is írtunk.

Az Aeffect munkatársi köre két junior kollégával bővült, az új arculat (erre) vizuális kialakításában pedig a Halisten Stúdió működött közre.

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Természetesen nem igazi dobostortát, hanem annak az árát kapják meg.

105 millió forintra lehet pályázni az NMHH-nál.

Indul a 2018-as Employer Branding Award, immár negyedik alkalommal, először a PR Toplistán.

Az influencer-ügynökség tartalomgyártásba fogott.

Szeptember 24-én mutatják be a Budapesti Metropolitan Egyetem hallgatóinak munkáit.

hirdetés

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Kiemelt kategória 2018-ban: Televízió Meghosszabbított nevezési határidő: szeptember 21.

Tervezzük meg együtt a munkavállalód élményét! Időpont: szeptember 28.

Gyógyszerkommunikációs konferencia - Future Pharma október 2-án.

Konferencia a mentes termékek piacáról Időpont: október 3., 10.00 - 17.00

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Díjátadó: október 3., 18.00, Corner Rendezvényterem

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 5.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Díjátadó: október 9., 19.00

Coaching eszközök a gyakorlatban hr-eseknek, coaching szemléletű vezetőknek és coachoknak október 11-én.

Kreatív btl-megoldások és kapcsolódó kommunikációs kampányok versenye. Nevezési határidő: 10.12.

Gyakorlati útmutató lépésről lépésre október 16-án.

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Nevezési határidő: október 31.

Részletes program hamarosan! 2018. november 15.

hirdetés
hirdetés