hirdetés
hirdetés
hirdetés

Aeffect néven folytatja az XKK

A 2010-ben alakult ügynökség két legutóbbi kampányát már új néven vitte.

hirdetés

2010-ben alakult az XKK ügynökség, Varró Szilvia egykori újságíró alapította, saját meghatározásuk szerint "az első társadalmi ügyekkel foglalkozó kommunikációs ügynökségként". Varró erről azt mondta nekünk: “Nem hittem, hogy tényfeltáró újságíróként valódi változást érhetek el, míg egy bátor és bevállalós kreatív csapattal a hátam mögött erre nagyobb esélyt láttam”. A profil a különféle cégek társadalmi hatásának erősítése, valamint civilek és helyi szervezetek stratégiájának professzionálisabbá tétele volt.  

Az Aeffect csapata, balról jobbra: Törőcsik Judit, Balogh Tímea, Varró Szilvia, Simándi Szelim, Hantó Fruzsina

Az XKK új neve Aeffect Communications and Consulting. A jövőben a cég "az Y és Z generáció elérése mellett cégek munkavállalóinak elköteleződését és az értékalapú márkaépítést segítené". Két legutóbbi, őszi-téli kampányát részben már arra is használta az ügynökség, hogy az új nevet bevezesse a piacon. Az egyik az ezeréves Szent Mauríciusz Monostor közösségi média kampánya volt, erre írtunk róla, a másik Pálfi György első színházi rendezésének (Engedj be!) kampánya, arról is írtunk.

Az Aeffect munkatársi köre két junior kollégával bővült, az új arculat (erre) vizuális kialakításában pedig a Halisten Stúdió működött közre.

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Ez persze semmi, ha azt nézzük, hogy a magyar focibajnokság jogaiért évi 3,8 milliárdot fizetnek.

30 ezer reklámfilm ment naponta a tévében, ami több, mint az egy évvel korábbi szám.

A PRO.PR Awardson összesen 23 európai pr-szakembert díjaztak. 

A szaklap eddig maga árulta a felületeit.

A European Festival Awardson az év line-upja díját kapta a magyar fesztivál.

hirdetés

PR workshop a Prizma Kreatív PR Díj kiemelkedő kampányainak bemutatására január 25-én.

2017 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2017-es Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása. Időpont: 2018. február 7.

A HRKOMM Award 2017 győztes pályázatainak bemutatása. Időpont: 2018. február 13.

Gyógyszerkommunikációs konferencia március 1-jén a médiafogyasztási és használati szokások változásáról.

Toborzásaink kiegészítése LinkedIn kampányokkal. Mire jó, hogyan használható, kinek érdemes, kinek nem? Március 6., 08:30

Gyakorlati Facebook útmutató: Recrutiment branding a gyakorlatban, eszközök és lépések több és releváns jelentkezőért. Március 6., 13:00

Kétnapos konferenciákon az FMCG és a kereskedelmi szakma legégetőbb problémáira és kérdésekre keressük a választ. 

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 09.

hirdetés
hirdetés